Recenzii - Steven - creativitatea Steven King

Jocul nu a fost impresionat, strâns și obositor. Dacă a fost scurtat la o poveste, ar fi minunat. Cred că majoritatea momentelor cheie sunt neclară și nu sunt clare. Începutul sfârșitului este destul de sine, iar frânele medii și eterne ale eroinei, alături de o serie de amintiri care păreau a fi inventate doar pentru a-și da o decizie la sfârșit, nu îmi fac o impresie pozitivă.

Dacă finala este mai întunecată, "Jocul" ar putea fi numit "Cargo 200" din literatură. Și astfel avem o poveste de groază eficientă despre lupta unei femei slabe pentru viața ei. Cartea însă este strânsă, dar înfricoșătoare, ca un păcat să ascundă. Dzhubert mi-a părut, în general, pe colțurile întunecate

Citate despre Pyla de neuitat "Cei mai mulți oameni din lumea noastră nu apreciază viața, dar nu tu, și nu acum ..." Sa spus exact despre Jesse))

Îi plăcea foarte mult această lucrare. Am citit o mulțime de cărți de către Stephen, dar nici unul nu a cauzat atât de multă frică și emoții ca asta. Am experimentat cu exactitate atmosfera care îl înconjura pe Jesse. Ca și cum, alături de ea, ar fi avut aceleași sentimente ca ea. Este interesant să mă gândesc cum aș acționa într-o astfel de situație. Probabil s-ar fi predat. Heroina are atât de multă putere și dorință de viață încât este demnă de laudă. Această carte merită citită.

Foarte contradictorie. Foarte înfricoșător. Și nici nu s-ar putea întâmpla toate evenimentele, ci în atmosferă. O tensiune ciudată, o dorință de denunțare și după deznodământ - un fel de devastare, stoarcere, inutilitate a luptei. O persoană se agață de viață în momente de disperare și după aceste momente nu mai înțelege. pentru ceea ce am vrut să trăiesc? Să scuipi în față? Cartea este profundă, dependență, una dintre preferatele lui King.

Zashibis Acesta este cel mai bun pe care l-am citit despre deșeurile de sub cafea și kobispazma Cu regele cel mai bun Real

Una dintre cele mai bune cărți. Geniul regelui sa manifestat aici, de fapt, că, de fapt, "teatrul unui actor" este capabil să surprindă, interesează. Și nu au nevoie de monștri pentru a provoca frică și dezgust. Lucrările mele cele mai preferate ale regelui, acestea sunt cele în care principalii sperietori sunt oameni. Toți ca în viață. Ea doar enervă amorficul eroinei la începutul cărții. Dacă nu i-ar plăcea aceste jocuri cu cătușe, ea îi spunea hobosului, nu se lăsa înlănțuită. Lasa-l pe baldachinul de baldachin, tinuta in casa, sa-si satisfaca fanteziile pervertite intr-un alt mod.

Klassnaya veshica.Sovetuyu. Za 2 zile prikonchil. Murashki po koji begali kogda chital, care va fi govoril în zale suda etot JOber.

Până la sfârșit nu a terminat de citit. Plictiseala este teribilă. Nu există geniu în roman. Eroina nu mi-a provocat sentimente pozitive. Problemele ei psihosexuale nu m-au atins. Dacă veți reduce la dimensiunea povestirii, va fi bine, dar 350 de pagini de tyagomotina - este prea mult!