Recenzii despre mamma mia! Vacanțe cu copii

Cu o astfel de plăcere, am vizitat încă o dată muzica Mamma Mia - la fel ca prima dată! Îmi amintesc de el cu câteva sezoane în urmă, înainte de Zorro și Sound of Music. Sa întors - și nu am putut rezista! Și aproape înainte de închidere brusc câștigat bilete la el pe același OSD! Cel mai amuzant lucru - de trei ori sa bucurat ca un copil!

Și chiar soțul sarcastic, conduce o paralelă cu modul în care noi, ca un copil în film a fugit în vacanță (aici vine filmul săptămânii - înseamnă exact o săptămâna este necesar pentru a ajunge la prima sesiune, în cazul în care, în plus față de copii și nu este nici unul), nu este convins. Și pentru că a râs de mine, am spus cu mândrie copilului (de 11 ani) suficient de vechi și l-am luat cu mine.

Pentru a fi sincer, am fost foarte bucuros să am ocazia de a-mi prezenta fiul ABBA prin această atmosferă festivă, care a fost creată în muzică. Și din moment ce acest sezon a fost de două ori, sa dovedit și a comparat cele două compoziții. Ambele ori tânără Sophie a jucat Maria Ivashchenko - a placut foarte mult! Dar cea mai bună Donna (mama, care își dă fiica în căsătorie), în opinia mea, este Anastasia Makeeva. Sa dovedit că a avut o voce minunată, dar totuși sa dovedit că era actriță! Am crezut că acest rol ar trebui să fie cineva mai în vârstă, și ea a venit - înalt, frumos și un astfel de joc dureros de mare, încât spectatorii au crezut instantaneu - a fost ea trei bărbați iubit timp de douăzeci de ani și nu a putut uita. Actorul care a jucat rolul unuia dintre cei trei, Harry, a fost foarte atras. M-am prins pe faptul că am înghețat, aproape am uitat să respir când cânta. Extern: roșu, nazal - un vis, nu un bărbat. Igor Portnoy nu mi-a spus nimic, a trebuit să cumpăr un program și acolo a avut un istoric atât de tare! Este clar că nu sunt singur în această voce.

Copilul a ieșit cu ochi fericiți, a fost foarte fericit că de data asta nu l-am luat pe tatăl său, ci pe el. El spune ca melodiile ABBA sunt inca in cap. Am descarcat-o la jucatorul meu, l-am ascultat in engleza, am comparat-o cu traduceri dintr-un muzical. Vreau să adaug că Kortnev a făcut traduceri minunate, foarte atent cu privire la text, și nu doar primul care a căzut pe muzică.

Cele mai multe dintre toate, desigur, mi-a plăcut - faptul că fiul său a placut faptul ca am ascultat ca un copil (Marturisesc, trupele sale preferate cu nume de nepronunțat în timp ce pe departe de mine, „nu suficient de maturi“), care are o compoziție mare cu Makeeva și un croitor, astfel că există un astfel de site GSO, angajarea de oameni mari, du-te în cazul în care oamenii frumos - și mă întâlnesc cu ei în fiecare week-end, în diferite, uneori cele mai neașteptate locuri. Și faptul că am câștigat bilete! Pentru acest foarte, foarte multumesc! Și pe Mammu Mia o să mă duc imediat ce se va întoarce muzica.

A vizitat cu fiul său 10 ani pe muzica "Mamma Mia!" în MDM. Camera este o urcare bună, astfel încât să puteți vedea de pretutindeni excelent. Decorurile sunt minime. Dar acest defect este mai mult decât compensat de dansuri incendiare, costume frumoase, voci puternice și curate ale actorilor.
Restricțiile de vârstă 16+ sunt complet justificate. În muzică mi-au sunat uneori glumele copilărești, făcându-mă să mă uit cu nerăbdare la fiul meu. Dar, din fericire, copilul a fost atât de absorbit în muzică, încât a pierdut totul. Pentru el a fost prima cunoscuta cu cântecele trupei "ABBA".
După muzică, fiul meu mi-a cerut să-i cumpăr CD-uri cu cântecele trupei. A trebuit să merg la centrul comercial pe drumul înapoi. Copilul sa întors acasă fericit, apăsând discurile achiziționate pe piept. Îi plăcea foarte mult muzicalul.
Dar pentru mine, am ajuns la concluzia că este mai bine să urmați restricțiile de vârstă. Cel puțin pentru propria ta pace a minții. Și astfel, muzica este pur și simplu minunată, foarte calitativă și pozitivă. Grăbește-te să vezi!

În prima acțiune, noi - mamele au fost oarecum inconfortabile. Noi, în opinia noastră, ne-am înroșit pe noi înșine, glumele și îngrijorarea că au adus copiii. Chiar sper că copiii mei nu înțeleg deloc lucrurile. Dar muzica din acest spectacol este uimitoare. Și, cel mai important, sunând în cântece cunoscute rusești, nu și-au pierdut atractivitatea. Kortnev - a tradus în mod original textul. O finală minunată și luminată a lăsat o impresie de neuitat.

Sunt foarte mulțumiți de faptul că la spectacolul de seară, publicul nu sa grăbit la ieșire, dar sa întâlnit cu o ovație în picioare în fiecare melodie finală.

Copiii au descoperit "ABBA" și ascultă cu plăcere spectacolul original, cântând în limba rusă. După spectacol am vizionat filmul. Dar copiii au fost mai impresionați de performanța live pe scenă. Ei cer mai multe - și acesta este pentru mine un indicator al aprecierii lor.

Anya, 17 ani:
"O mare de emoții, mi-a plăcut foarte mult!
În primul rând, pentru a fi sincer, a fost puțin plictisitor, dar în doar zece minute m-am răzgândit! O producție uimitoare, o distribuție minunată, dansuri distractive și, desigur, melodiile preferate de ABBA!
Când muzica sa încheiat, artiștii s-au aplecat de trei ori, pentru că publicul nu le-a lăsat să plece. Și așa au cântat un alt cântec pentru encore, deja în alte costume. Sala a dansat, a cantat, a aplaudat si sa distrat :).
Vă mulțumesc foarte mult pentru astfel de emoții pozitive și cea mai puternică sarcină de energie, care este suficientă pentru o altă lună. BRAVO!

Ivan, 14 ani:
Ieri, sora mea și cu mine am mers la muzica "Mamma Mia". Mi-a plăcut cu adevărat totul, de la cântece, la producția chic, la atmosfera magnifică și costumele actorilor!
Personal mi-a plăcut cu adevărat atitudinea incendiară, pozitivă a întregului muzical! De-a lungul acțiunii nu a existat nici un moment când a devenit plictisitor, tot timpul a existat un fel de unitate!

Cred ca daca nu era vorba de cântece Abba pe care toata lumea le stie, spectacolul nu ar fi atat de viu, pentru ca aceasta muzica este incendiara pentru totdeauna.
Vă mulțumesc foarte mult site-ului osd.ru pentru oportunitate! A fost grozav!

Muzicalul a plăcut foarte mult: voci minunate și melodii familiare timp de trei ore! Apropo, piesele sunt interpretate în limba rusă și mi-a plăcut și ea.
De asemenea, vreau foarte mult să scriu despre spectatorii care au fost cu mine pe acel muzical în acea zi. Foarte rar mă duc la evenimente "adulte". Sunt obișnuit cu faptul că copiii se joacă la piese de copii, își dau picioarele în spatele scaunului, șoaptă etc. Dar de la adulți se așteaptă un comportament normal. Musicaluri în sala au participat un om, care este, probabil, datorită caracteristicilor lor de dezvoltare, foarte tare a cerut să repete totul în mama sa în vârstă: Verificați numele eroilor care, care trebuie să etc. Sala, spre marele meu regret, niciodată nu spunea nimic, fiecare întrebare era însoțită de un val de râs. Era foarte neplăcut să privesc toate astea, era clar cât de jenantă era mama acestui bărbat, care încerca să-i oprească pe fiu.

În general, ce vă puteți aștepta de la copii, când părinții înșiși nu știu cum să se comporte?
Acestea sunt momentele care strică impresia generală.

Feedback despre muzica bunicii noastre:
Interesant muzical. Cunoașteți rădăcinile, părinții, dacă nu sunt aproape - acesta este un mesaj bun pentru tineri. Viața, complotul modern este executat foarte pozitiv și cu multă umor. Starea de spirit și gândurile personajelor s-au reflectat remarcabil în cântecele grupului "Abba". Vederea este foarte colorată. Vocile magice ale eroilor. Totul se face într-un ritm bun și nu te lasă să te plictisești. Sala era plină. Ovația este lungă. Am plecat cu o stare bună.

În acest muzical nu există costume șic și decorațiuni bogate. Principalul său avantaj este muzica. Mi-am amintit cum am jucat ca un copil în curte, dar de la fereastra deschisă cuiva a venit moda, apoi melodiile ABBA, din care melodii sunet astăzi în Mamma Mia. Mi-au plăcut vocile - de la decent la excelent.

Pentru mine, dacă înlocuiți câteva zgomote vulgare, pline și uzate, cu ceva mai proastă, muzica ar câștiga doar.
Și, în general, muzica este foarte drăguță, creând o stare bună.

Spectacol foarte energic și pozitiv. Cântece ale ABBA într-o performanță demnă. Traducerea textelor nu durează urechea, deși personal aș prefera să aud textul original.
Peisajul este foarte simplu și nu lovește imaginația. Și costumele se potrivesc bine cu parcela. Ceea ce avea sens să faci o rochie pitorească și captivantă, de exemplu, rochiile pitorești ale participanților din grup, a fost făcută la un nivel bun. Hainele de zi cu zi ale eroilor par destul de naturale, selectate în funcție de natura fiecăruia.

Intriga muzicalului este lumina, nu sunt tristiti si, in general, eroi negativi. Dar sunt personaje amuzante. În general, multe momente amuzante, distracție deosebită în hol au provocat un dans în costume de scufundări.

Pentru acest muzical, există o restricție privind vârsta - de la 16 ani. Desigur, nimeni nu te va conduce dacă vii cu un copil. Dar fiica mea de 11 ani a spus că a înțeles de ce biletele au costat 16+. În opinia mea, majoritatea scenelor și glumelor, din cauza cărora era necesar să introducă această restricție, ar putea fi îndepărtate fără pierderi pentru muzică. Dar, chiar și cu aceste momente opționale, nu am regret că am luat-o pe fiică, deoarece ea, ca mine, a avut o mare plăcere din partea muzicalului.

Am stat pe rândul 20, ușor în stânga centrului. Totul a fost bine, înălțarea halei, începând cu rândul 16, ne permite să vedem scena fără intervenția șefilor spectatorilor din fața noastră.

Durata muzicală, prescrisă în program - 2 ore 45 minute. Având în vedere că acțiunea începe cu întârzierea de 20 de minute, am plecat de la ora 22.00.

În primul rând, începutul a fost amânat timp de 30 de minute. că în opinia mea nu este acceptabil! De asemenea, impresionat de extorcarea nerușinată în garderobă, de exemplu, dacă nu aveți ochelari pe hainele exterioare, veți fi obligați să solicitați 50 de ruble. Pur și simplu rușine, aparent, data viitoare și toaleta va fi plătită, care, apropo, nu ajunge.

Acum, despre muzica în sine. Toate peisaje - o pereche de mese, scaune, pat și usi. Costumele actorilor, dacă pot fi numite costume, prinde cu tristețe și tristețe, cârpe! Și cel mai important lucru este vocile actorilor, care în mod constant au mușcat muzica, au lăsat emoțiile cele mai indelese și deprimante. La urma urmei, ce fel de muzică este, dacă nu există voci frumoase și puternice care să distragă atenția de la costume, decorațiuni și alte gafe organizaționale?

Au fost mulți copii, începând de la 6 la 18 și așa mai departe. Copiii (fiica celor 10 ani) sunt acum foarte avansați, dar se pun întrebări în cursul acțiunii: cine este tatăl și de ce sunt 3? Trebuie să fim gata să răspundem.

Nu există decorațiuni, costume așa-numite (multe scene în rochie, combinații etc.). Vocile sunt frumoase. Cu filmul este mai bine să nu comparăm: muzica nu a fost aproape. Filmul este Meryl Street, iar Pierce Brosnan sunt actori de nivel superior. Actorii din muzică sunt excelenți, dar nu super.

Biletele nu sunt ieftine, o generație crescută pe muzicale ar trebui să crească. Rusia este o voievodă, o operetă, o operă. Muzicalul nu este genul nostru. Puteți vedea. Dar, dacă credeți, atunci puteți să nu mergeți în siguranță, să nu pierdeți nimic. Pentru a ridica starea de spirit, desigur, puteți.

Am urmărit familia din MDM în lekrabra din acest an.
În primul rând despre profesioniști. Muzicalul este costume minunate, frumoase, cântece incendiare, actori frumoși. Camera MDM este foarte confortabilă, cu un lift, am așezat pe rândul 21 - era evident frumos, o sală spațioasă, o mulțime de săli de înghețată, purtate chiar și în hol.

Acum, despre minusuri. În vestiare erau cozi, nu ne-am dezbracat, desigur, neconfortabil cu hainele din hol, dar nu este nevoie să împingem, lubrifiind impresia negativă a prezentării.
Într-un fel tăiat interludiu în camera căptușită coadă de kilometri doamnelor, iar ultima din această linie a intrat în cameră, chiar la debutul acțiunii. Pentru o excursie cu copiii - un complot câteva discutabil, există o glumă care ar putea fi tăiate și calitatea muzicale nu ar strica, dar sentimentul de disconfort, nu a apărut în fața copilului.

În general, impresiile sunt pozitive, toată seara au apărut melodiile lui Abbovsky, actorii au cerut o encore, au cântat din ce în ce mai mult! Foarte pozitiv!

Accidental a dat peste recenzii și nu pot trece. Am urmărit muzica Broadway în SUA, în timp ce fiul și cu mine atât iubim ABBA, iar fiul cântă o parte din ea la pian. Muzicalul se face pe film, fiul nu observa 11 glume pline, iar momente amuzante cu papii nu i-au cauzat intrebari. Sophie este o fată foarte frumoasă și plină de viață, cu o voce bună. Muzica, acustica, costumele, actorii joaca excelent.

Nu am fost din păcate pe acest muzical la Moscova, dar mi se pare că, din scara acestui muzic special, el câștigă doar. Comparăm muzicalul "Frumusețea și Bestia" în SUA și Moscova (la Moscova am privit-o de 2-3 ori), tocmai nu aveam suficient spațiu în Boston. Acolo are avantajele sale, dar nu există acea bibliotecă imensă și scări înalte care creează efectul unui castel uriaș. Nu este mândria pe care am văzut-o la Moscova.

Da, și totuși adăugați: fotografiați și trageți strict interzise. La mine, însoțitorul teatrului a făcut o notă unui grup de chinezi care au împușcat niște scene ale muzicalului pe iPhone și au verificat că l-ar șterge cu ea. De asemenea, în hală nu exista nici un indiciu de floricele și înghețată.

Mi-a plăcut. Fiice de 6 ani - de asemenea. Dansat și cântat întreaga piesă.

Soțul meu a privit la Londra și sa îndrăgostit de acest muzical. Fiica este un fan nebun al ABBA. Nu am putut să ratăm. Toată lumea este foarte fericită. Traducerea este excelentă, vocile, ca întotdeauna, nu dezamăgesc. Minunat! Diferențele de la Londra - numai în interior. Sala este mică, iar performanța este încorporată, ceea ce îl face mai ridicol. Dar acestea sunt mici, nu ratați. Copiii 8-9 se vor petrece împreună cu părinții lor.

Doar o capodoperă. Am fost deja de 2 ori. O vedere strălucitoare și memorabilă. Biletele pe care te sfătuiesc să le iei în sectorul 2, acolo va fi clar văzută (o mare creștere). Mergeți în mod necesar, nu veți regreta. Nu sa auzit încă un răspuns negativ. Traducerea textelor - la cel mai înalt nivel, Kortnev bine făcut. Actorii joaca excelent. O mulțime de umor. La spectacol au fost copii de 7-8 ani.