Recenzii ale filmelor - "Johnny d"

Recenzii de film >>

Vremea marii Depresiuni. În timp ce băncile sunt eviscerare americani greu de lucru, bărbat chipeș, cu un ochi de vultur pe nume John Dillinger (Johnny Depp) Mațe bănci în sine, transformând un simplu jaf a unei opere de artă. șef Naimerzeyshy al FBI, Hoover (Billy Crudup), lasa traseul agentului Dillinger Melvin Purvis (Christian Bale), care, deși încă lipsit de experiență, dar poate frumos ridica o spranceana. In timp ce dezlipire Purvis singur dillindzherovskoy șutează membri ai bandei, John însuși farmece vestiar frumos Billie (Marion Cotillard). Îi încântă minutele de un an și jumătate, cu ajutorul a două glume bune și a unei povestiri foarte puțin originale despre tine în cinci propoziții scurte. Ei se vor iubi unii pe alții pentru viață, adică pentru o perioadă scurtă de timp.

"Johnny D" este mult mai interesant de luat în considerare în contextul creativității întregului Mann, decât să îl comparăm în mod specific cu "Fight". Cu toate că o mare aici, din nou, ca și în urmă cu cincisprezece ani, se confruntă cu două personaje principale opuse nu apar niciodată pe ecran dintr-o dată. Și contextul filmului de data asta nu are nimic de-a face cu asta. Dacă împușcat împotriva unui statică opt singură scenă împreună Pacino și De Niro în „lupta“ a fost o soluție formalistă interesant, „Johnny D“ chiar și aparat de fotografiat digital turbat, cum ar fi agentul Purvis, nu reușește să apuca vreodată evaziv Dillinger - bine, doar greșit să-l să apară într-un singur cadru cu astfel de.

Mann a arătat întotdeauna nu doar caracterele pe care el portretizat astfel corp ceresc, care a fost creat de atmosfera proprie, doar gravitează în jurul propriei sale axe și să se înalțe abnegație într-un vid. Din nefericire, fiecare corp ceresc mare are în mod inevitabil tovarăși naturali mici. De „complice“ eroul visat de a scăpa de acești sateliți, în tovarăși „Ali“, a încercat să facă eroul unuia dintre său, în „lupta“ urmărește legile universale, cu care se confruntă cele două planete uriașe. Cazul Dillinger este un exemplu de tragedie cea mai comună și, în același timp, cea mai masivă: când un companion ocazional își imaginează un meteorit.

fotografii >>

Recenzii ale filmelor -

Recenzii ale filmelor -

Recenzii ale filmelor -

Recenzii ale filmelor -

discuție >>

Ce înseamnă: actorii nu au unde să se întoarcă? Mann a construit filmul într-un mod direct și precis. Ceea ce este în același "Luptă" îi lipsea. Dacă asociația cu fotbalul este potrivită: să eliberăm unsprezece. mai mult >>

Strânse # 33; În stilul # 33; La sfârșitul filmului, am strigat # 33; Toate # 33; mai mult >>

Mi-a plăcut filmul. Ce pot să spun - Îmi place Johnny Depp, iar el ma cucerit din nou în acest film, Marion Cotillard, nu-mi plăcea, sau mai degrabă, a tratat-o ​​indiferentă - dar ea e fermecătoare. mai mult >>

Argumentele nu sunt cele mai originale. Dar chiar este. Dar "Warrior" și "Johnny D" sunt foarte diferite filme. Și îmi plac amândoi. Fiecare în felul său. Toată lumea ia propriile lor. A. citiți mai mult >>

Argumentele sunt uimitoare # 33; Estimarea mea pentru ei este zero # 33; mai mult >>

Numărul total de postări: 0

Citiți restul mesajului și lăsați-vă aici aici >>