Pescuitul maritim

Capturarea pe Marea Neagră nu promite trofeele marine prea mari ale pescarilor. Rechinul de la Marea Neagră, katran și ta ajunge la numai 14-15 kg. Cu toate acestea, carnea majorității peștilor din Marea Neagră are calități excelente de gust, iar trofeele înseși oferă o adevărată plăcere iubitorilor de sport. Despre cel mai accesibil obiect al pescuitului - scorpionul, care are toate avantajele de mai sus, vreau să spun.

Scorpionfish, mare sau Ruff, creste la o lungime de 30 cm, de obicei mărimea gamei între 7-13 cm. Mare capul acoperit cu un număr de vârfuri ascuțite și fanere pielii, ocupă aproape o treime din lungimea corpului. Gura este înarmată cu dinți mici. Spatele și părțile laterale sunt acoperite cu puncte și pete negre. Pântecele este albicioasă. În spini ai aripioarelor există glande otrăvitoare, bolile acestor spini sunt foarte dureroase.

Scorpionfish, fiind bentonice sedentar trăiește în apropierea coastei și nu merge mai adânc de 30 de metri. Are loc printre pietre acoperite cu desișuri de alge brune, care sunt bine camuflate. De asemenea, se întâmplă pe nisip și pe coajă. Se hrănește cu pești mici și rachete mici, pe care le ascunde, ascunzându-se în ambuscadă.

De obicei, o manta de mare este prinsa de pluti sau tije de pescuit de jos, de la dane, dale, in apropierea tarmurilor stancoase, unde sunt standuri de roci subacvatice. Este nediferențiat în ceea ce privește calitatea echipamentului, deci atunci când este fabricat, sunt adecvate liniile de secțiuni groase și cârligele nr. 7-10.

Cu toate acestea, tijele de pescuit plutitor și de fund au dezavantajele lor. Primul poate fi prins doar în adâncimi mici și în vreme caldă, când excitarea mării este nesemnificativă. Drumurile de pescuit cu fundul și cu jumătatea inferioară sunt cel mai bine utilizate în cazul în care nu există alge marine tari, dar în astfel de locuri nu este posibil să existe o marfă de mare. De obicei, aceste viteze de captură skorpenu seara la amurg sau noaptea, când prădători au început să se mute în căutare de pradă și sunt fixate pe SADC - bucăți de pește proaspăt, creveți, sau o felie de șuncă sărat-SY. În alte momente ale zilei, pescuitul este mai puțin eficient.

Dar există și un astfel de instrument de pescuit maritim, cum se rotește. S-a dovedit că aproape nimic nu se știe despre vânătoare care se învârte pentru mormântul marii. Între timp, în opinia mea, această metodă merită atenție.

Cumva acum câțiva ani, am pescuit șarpe negru de la Anapa. Nu exista pește. În timp ce mersam în jurul și în jurul căutării unui pachet, m-am plictisit și am hotărât să încerc un alt pește de filare pe un teren destul de superficial. Turnarea lingurii de spinning nu a adus nici un succes, ci a fost și oscilantă. Apoi l-am pus pe wobbler și am început să încerc să-i prind cu opriri. Cu o mișcare ascuțită, am rupt momeala de jos, am terminat un metru de 3-4 linii și apoi, oprind bobina, dau planuirii libere. Deja pe cel de-al doilea cablu am simțit o ușoară împingere a brațului și o greutate pe capătul liniei. Imaginați-mi surpriza când am scos din apă și am aruncat o halbă de mare pe punte. După câteva scrieri, succesul a fost repetat.

A doua zi am decis să continui experimentele cu filare și m-am dus la dig în seara. Din nou, a început cu momeli de linguriță, sperând că în crepuscul, datorită celei mai slabe vizibilități, rufele ar fi mai puțin prudente. Am incercat diferite optiuni pentru momeala in partea de jos si spoonbolts de alte modele. Nu au fost observate mușcături. Am schimbat lingura la wobbler și în curând am prins scorpionul. În unele locuri erau multe pietre acoperite cu alge, așa că pentru a evita cârligele le-am pus cârligele unice și le-am protejat cu izvoare de presiune.

Dar puteți să vă apropiați de pietre și fără un izvor de protecție. Pentru a face acest lucru, este necesar să luați învârstătoare cu capul înainte, care este puternic avansat înainte. Acesta serveste ca un bump atunci când lovit pe pietre și reduce semnificativ numărul de cârlige. În ceea ce privește dezangajarea momelei lipite pe fund, este mai bine atunci când prinderea nu este de pe țărm sau de dig, ci din barcă. Apoi, când prindem chiar și fără un resort de presiune, cârligele surde sunt foarte rare.

Dimineața pe mare este bine să prindeți spinarea, când apa de pe țărm este ușor agitată de o navigație blândă. În acest moment, prădătorii se apropie de țărm în căutarea unui aliment elixir.

Mi sa întâmplat să prind un scorpion și un rest de pește proaspăt. În acest caz, este mai bine să atrageți prădătorul ascuns prin mișcări scurte și lente ale momelei. Poate că există o astfel de opțiune:

aruncați snap departe de țărm, de preferință în golurile dintre pietre, așteptați câteva secunde, apoi trageți ușor. Opriți din nou. Apoi trageți încet. Asigurați-vă că: scorpionul, dacă este undeva în apropiere, va reacționa în mod necesar prin atac.

Atunci când capturați un pește spumos, ar trebui să dați duza mai des pentru a planifica până la fund.

Pentru pescuitul maritim, centrifugarea poate fi echipată cu bobine inerțiale și inerțiale. Al doilea vă permite să aruncați momeala fără încărcătură sau cu o încărcătură minimă. În Occident, marea majoritate a mașinilor de spinning utilizează acum bobine de multiplexare. Acestea sunt mai fiabile decât cele non-inerțiale, au mai multe viteze de conectare și oferă posibilitatea de a arunca foarte puțini voștri foarte mici. Prezența în multiplicatori a celor două tipuri de frânări - mecanice și magnetice - vă permite să evitați spurturile bobinei și elimină ură pentru orice "barbă" de filare.

După cum sa menționat deja, obiectul cel mai frecvent de vânătoare în scorpion sunt peștii mici, în special peștii tineri aparținând familiei Guban:

varza verde, baioneta, cocoșul de lilieci, etc. Culoarea lor este dominată de culori: verzui, galben-cenușiu, maroniu. Abdomenul este, de obicei, ușor. Încercând să selectez vobblerele, asemănătoare în culoarea și forma cu aceste pești, am observat că muscatele au urmat mai des.

A trebuit să printesc scorpionul în Marea Mediterană, în timp ce locuiam în Italia și Turcia. Tactica și tehnica de capturare a fost practic la fel ca pescuitul în Marea Neagră. Și mai mult. Sezonul de a prinde o manta de mare pentru echipamente sportive, atat in tara noastra cat si in strainatate, dureaza tot timpul anului, asa ca in orice moment, luati echipamentul si mergeti in mare.

Bazat pe cartea lui Alexei Goryainov "Pescuitul maritim"