Normandia cu un copil, un sfat de la o donodaria turistică

Trecerea de la Paris la Normandia, de exemplu spre orașul stațiune Deauville-Trouville, este foarte plăcută, estetică și romantică. Am plecat într-o excursie de la stația Saint-Lazare. Gara Saint-Lazare este descrisă pe pânzele mai multor artiști. Mă asociez în primul rând cu iubiții impresioniști, a căror artă, așa cum cred eu acum, nu poate fi pe deplin apreciată și înțeleasă fără a vedea Normandia. Biletele au fost achiziționate în avans, și adăugând câteva cuvinte despre curățenia, modern-zi, există ascensoare, ceea ce este important atunci când călătoriți cu un copil, povestea cum vom continua de la Deauville-Trouville a ajuns la punctul nostru Pensiuni Honfleur.

În ciuda faptului că înainte ca Honfleur să treacă în autobuz, nu a regretat niciodată că l-am ales pentru o ședere. Stația de autobuz este ca un birou de bilete la stația Deauville-Trouville la câțiva pași de 3 minute de accesibilitate, de andocare este de 10-20 de minute de la sosirea trenului de la Paris, orarele de autobuz sunt disponibile gratuit pe internet.

Și am ajuns la orașul Honfleur. Având experiență în călătoriile cu copii, găsesc astfel de orașe mici și frumoase doar o comoară pentru călătoriile cu copii, atât cu cei mai mici, cât și cu cei mai în vârstă. Ei bine, produse de primă clasă la piețele de sâmbătă, aerul curat și frumusețea străzilor, permite combinarea plimbări utile, cu vederi uimitoare ale caselor vechi, nebunește promenada romantică, un parc încântător, cu un loc de joacă pentru copii moderni și peluze perfecte cu veșnic verzi de iarbă. Și astfel nu este necesar să se folosească metroul, mașina și alte mijloace de transport. Sunt obosită, nu am probleme cu somnul, m-am transformat într-o alee îngustă care poate găzdui o persoană în lățime, iar tu deja ești acasă. În general, o astfel de accesibilitate pas cu pas, liniștea și atmosfera unică a orașelor mici provinciale, ca și cum călătoresc cu mita copilului. Deci, pe mica grădină frumoasă Boulevard Charles 5 cu un loc de joacă, și mai mult în cazul în care un pic de plimbare de-a lungul malul mării parc fluturi Naturo spațiu și dacă mergi un pic mai mult, puteți obține într-un parc frumos Le Jardin des Personnalités. Aerul este curat, proaspat si cald si dupa iarna, desigur, am vrut sa petrec mai mult timp pe strada. O altă priveliște foarte frumoasă dacă urcați puțin mai sus și mergeți la hotelul Ferme Saint Simépe. Încă o dată repet toate acestea la distanță de mers pe jos și cu copiii există o plăcere să meargă.

Normandia cu un copil, un sfat de la o donodaria turistică

A doua zi ne-am întâlnit în sfârșit cu Natalia (ghidul nostru) în realitate, înainte de asta, mulți corespondenți, au discutat căile. Vreau imediat să vă mulțumesc Natalia pentru informații utile și răspunsuri la toate întrebările posibile care apar atunci când organizați călătoria (până la locul și fotografia stației de autobuz))). Și, desigur, mulțumesc pentru marile excursii. Am petrecut două zile cu Natalia. În prima zi am vizitat Zoo-ul Zeros. Am mers acolo două ore. În satul Serza nu puteți admira animalele care trăiesc în condiții aproape naturale, ci faceți o plimbare în parc cu un peisaj foarte frumos - poduri suspendate, iazuri, un râu.

După ce Natalia a făcut-o să arătăm cum să facem calvados și să o gustăm. Copilul la acel moment a fost tratat cu suc proaspăt de mere. În Normandia este convenabil, confortabil cu copii chiar și în locurile non-copii. Puteți să vă jucați mereu cu câinele, să urmăriți rațele și vacile de pe fereastra tavernei în timp ce vă bucurați de feluri de mâncare ecologice "satului", din care copilul era imposibil de rupt. După ce am degustat Calvados, am trecut printr-un sat frumos la fermă pentru a încerca celebrul brânză norman. Distanțele sunt mici, la intersecțiile pe care le admirați livezile de mere, versanții verzi. Chelnerița gazdă Sabin a fost de neegalat. Apoi ne-am uitat la vaci, am aflat ce au arătat vacile normale "normale" și au cunoscut mai bine vițeii.

Apoi am mers la Deauville-Touville. Am trecut pe străzile sale. S-au încercat stridiile incredibile, cele mai delicioase. Copilul a studiat toți locuitorii mărilor într-o formă vie și pregătită. Satisfăcuți și bine hrăniți, practicăm pe plaja din Trouville, admirau apusul soarelui, colectăm scoici și am văzut defileul vilelor rafinate din secolul al XIX-lea. O casă mică gotică, cu un turn rotund, La Tour Malakoff, Villa Les Maisons Normandes și "Villa Persană" Villa Persanne va rămâne în memoria dvs. pentru totdeauna. Prima zi sa terminat și Natalya ne-a dus în siguranță și foarte repede acasă la Honfleur.

Normandia cu un copil, un sfat de la o donodaria turistică

Apoi am mers la Rouen. Parcată chiar în centrul orașului, cu ușurință cu copilul și fără scaunul cu rotile am ocolit toate atracțiile principale. Ride pe carusel, am admirat frumoasa arhitectura din Rouen si alte catedrale gotice, a văzut „Ceas Mare“, care a dat numele său pe stradă, și chiar osuarul, decorat cu elemente ale „Dansul morții“, care găzduiește acum școala de artă locală.

Pentru a ne odihni, noi toți convenabil situat în biserica Joan of Arc, cu frescele antice vechi, pentru a asculta toate detaliile cele mai interesante ale povestii acestei fete incredibile de pe buzele Nataliei.