Discret (tampoane, zilnic), cosmetice, recenzii

Printre imensa varietate de garnituri pentru fiecare zi, Discreet este una dintre cele mai bune opțiuni pentru zilnic. Design drăguț, aromă plăcută, fiabilitate de fixare pe lenjerie, structură "respirație" -plusuri ale acestui produs. Eu le folosesc mult timp. Preferința este dată ziarelor într-un pachet turcoaz, cu aroma unui crin de apă. Subțire, de încredere și care nu provoacă nici un disconfort :)

Încărcați fotografia / adăugați prin URL

aer subțire

În fiecare zi există aproape toate femeile, este foarte convenabil. Tampoane zilnice subțiri și aerisite, sunt drăguțe de utilizat. Design moderat lipicios, discret și lipsit de aromoterapie. Ce mai puteți dori. Și, bine, aș dori să încerc mai mult în negru, și, de asemenea, că acțiunile sunt deținute mai des, cu daruri)

Întrerupeți zilnic

Poate că este singura cotidiană, care, în opinia mea, o puteți folosi. Ele sunt foarte confortabile, acestea sunt foarte, foarte subțire, este posibil să se spună transparent, lipit de ceea ce se numește „moarte“, absolut imperceptibil în timpul zilei, au o aromă răcoritoare de lumină (și nu miros). Potrivit pentru orice lenjerie de corp, deși nu am nici o idee cum să le îmbrăcați în pereche cu chiloți tricotat.

O cutie convenabilă și gândită care vă permite să depozitați garniturile în dulapul de baie. Am luat unul și am închis cu atenție ambalajul, pentru a nu-mi prinde ochii.

Vânzare tampoane zilnice Discretați în aproape orice magazin sau departament cu produse cosmetice, produse chimice de uz casnic și produse de îngrijire. Prețul vieții de zi cu zi Discriminarea este una dintre cele mai mari dintre mijloacele de răspândire omniprezentă a igienei feminine, există multe mărci care sunt mult mai ieftine (de exemplu, Ola! Or Naturnalla). Există și costuri mai scumpe (cum ar fi Always Premium). În medie, prețul unui pachet de 100 de piese undeva în jur de 230-280, în funcție de locul de cumpărare. Există pachete mai mici, pentru 60 și 20 de piese.

Folosesc excursii de o zi discret, nu în fiecare zi, ci după cum este necesar. Fără consecințe neplăcute, fără mâncărime, fără erupții, fără senzație de arsură. Principalul lucru nu este să uitați să le schimbați cât mai des posibil!