Din Liguria până în Provence, un sfat de la turismul absent77

Călătoria noastră în Italia a început cu faptul că am închiriat o școală ... în suburbii.

După câteva săptămâni de căutare zadarnice apartamente duble de pe coasta, am fost disperat, dar în timp a dat seama că Franța și Italia coasta nu este limitată și, după câteva săptămâni, și a găsit o cabana de piatră minunată în munții Liguria într-un sat numit Apricale la granița cu Franța, orașul Ventimiglia , La 180 km de Genova.

Atunci mi-am amintit cele mai ieftine bilete la Nisa, din care în satul nostru bine, maxim o oră de mers ... Dar biletele au fost deja achiziționate, de închiriere de mașini, în orice caz, planificat să ia, și pentru aceste călătorii disperate, așa cum suntem, și 180 km pe drumurile nefamiliare nu este un cârlig.

Expirat, mașina a fost rezervată prin Internet, a făcut o plată în avans pentru ea și pentru casa și relaxat a început să aștepte pentru vacanta.
Transplantarea în Munchen a fost scurtă și plăcută în toate privințele - aeroport curat moderne, frumos Duty-free, care fără întârziere au fost achiziționate noi raze-interdicții, cafenele, unde puteți bea o halbă de bere germană autentice, ca capitala Bavariei, Munchen. S-ar părea, bine, ce poate merge prost?

Absolut relaxați și mulțumiți, am mers la bordul unui avion spre Genova, dar acolo așteptam. A apărut un avion mic turbopropulsor cu 50 de locuri, care, potrivit bilet, a fost să ne ducă la capitala provinciei Liguria, de origine din cele mai bune soiuri de ulei de măsline și pesto. A spune că am fost înfricoșată nu a fost de a spune nimic! Cu toate acestea, mai multe dorințe - mai degrabă a se vedea marea și munții, mânca paste și bea un pahar de locale - ia învins frica, și ne-am urcat.

Treptat, avionul era plin de bărbați respectabili în costume elegante și ceasuri scumpe și am fost ușor eliberați - dacă eram să piară, atunci într-o companie demnă! Cu toate acestea, miracolul tehnologiei avioanelor a survenit surprinzător de repede și cu ușurință, însoțitorii cu zâmbet zâmbet i-au dat tuturor un cupcake și un șervețel umed, iar viața era bună. Despre călătoria în confortul scrisului nu voi face, nu îmi dați cuvântul - nu este confortabil. Nu am putut să mă îndrept, când aveam 165 cm înălțime. Oamenii solidi tolerați.

Genoa sa întâlnit cu un soare strălucitor, dar un aeroport destul de sumbru. După ce am primit bagajele, cartelele amuzante și instrucțiunile în engleză spartă, spun ei, Ventimiglia - acolo, am pus piciorul pe terenul italian. Împușcat în Julia, așa că, cu mâna ușoară a soțului ei, am sunat-o pe Alfa Romeo Giulietta, am dus-o să cucerească drumurile cu taxă din Italia. Trebuie remarcat că drumurile din Italia nu sunt ieftine, în comparație cu aceeași Franță, dar foarte înalte. Deci, în doar două ore sau mai puțin, contribuind cu 15 euro la fondul de dezvoltare al drumurilor italiene, am părăsit traseul spre Ventimilho, unde ne-am întâlnit cu hostessul nostru Piererange. Apropo, vederile de pe pistă au început să respire și pe mare și pe munte, și am încetat să regret că călătoria spre Tenerife anul acesta nu a funcționat.

Din Liguria până în Provence, un sfat de la turismul absent77

Este un oraș de infinit Dolchevita, orașul în care vreau să rămână pentru o lungă perioadă de timp, orașul în care am înțeles de ce Coasta de Azur, pierdut în cazinou 70 de euro, a mâncat stridii, cumpararea de lucruri inutile și să se bucure doar de viata. Acolo este foarte necesar să vă întoarceți.

Ei bine, despre calea înapoi.

Avionul era la 6-45 dimineața, așa că am avansat în zona de 2-30 nopți. A trebuit să mergem pe un drum cu taxă foarte bun, în locurile în 3 rânduri, fără o ruptură (pentru că un alt mod este pus în direcția opusă), totul este aprins. Sunt în general uimit de această pistă, există poduri care sunt de câteva zeci de metri înălțime, tuneluri de câțiva kilometri, când vă uitați la aceste poduri printre munți de la coastă, captează spiritul.

Ne-am apropiat de furculiță: la stânga Milano, la dreapta Genovei. DAR. Turnul spre Genova este blocat de lucrările rutiere. Și plecăm încet, dar inexorabil, spre Milano. Și chiar în spatele furcii, un tunel de 3 km și apoi încă 10 km de teritoriu nedezvoltat fără stații de benzină și alte semne de viață. Timpul este de aproximativ 5 dimineața, înregistrarea a început deja.

Încercăm să nu intrăm în panică, în cele din urmă ajungem la un magazin de pe șosea și întâlnim un Giuseppe pe un costum și cravată. Acest lucru este important, deoarece implică faptul că probabilitatea de a deține mai mult sau mai puțin tolerabilă a limbii engleze crește cu un anumit număr de puncte. În general, jusepp cu limba engleză este o mare problemă. Puțini pot explica. Pe scurt, ne grăbim să-l "semneze! Signor! aeroportul din Genova. Kaput. ce dracu '. „Giuseppe, primul rade (.), și apoi destul de acceptabil limba engleză începe să explice că Congresul de la Genova închis până la 6 dimineața pentru reparații. Și începe să descrie modul în care toate la fel pentru a reveni la Genova. La urma urmei, rândul său, în jurul valorii, chiar și după 2 I solid pe pista nu poate, pentru că în direcția opusă este o altă rută, câteva sute de metri mai sus în munți (aaaa).

Pe scurt, trebuie să mergem la următorul congres, să ne întoarcem, să ne întoarcem la o intersecție pe șosea, să o tăiem și să ne mutăm în altă parte. Îi mulțumim frenetic pe necunoscutul Giuseppe, am sărit la Julia și m-am grăbit să întâlnesc soarta, uitându-se din când în când la ceas.

După aproximativ 10 km, a avut loc un congres, cel indicat de Giuseppe, dar numai după o întoarcere pe drum în direcția opusă, imaginați-vă că nu a existat. Am intrat într-o tobă de eșapament italiană sub tabloul de comandă al lui Masone și tocmai am început să mergem înainte, realizându-și feveric faptul că până la sfârșitul înregistrării din ce în ce mai puțin timp. În pădure, din fericire, unii muncitori timpurii au lucrat și au reușit să afle că ne îndreptăm în direcția corectă, iar acest lucru despre Genova este de aproximativ 20 de kilometri.

Și apoi naiba a început. După Masone, pădurea și munții au început. Și serpentină. Și asta este! Fără lumini, fără periferie, NICIODATĂ. Numai pădurea, munții și serpentina. Deodată, o mașină a apărut în fața noastră și am crezut că aceasta este singura șansă. După cum sa dovedit mai târziu, am fost mai mult decât corect. Prins, a început să semnaleze furios, semnalizând îndepărtat și urgent, până când, în cele din urmă, era fixat pe marginea drumului. La volan se afla o femeie cu ochii largi de groază și, probabil, deja pregătită pentru orice. Prin gesturi și exclamații, a reușit să o convingă că căutăm o cale către aeroport. Sa dovedit că vom merge bine. Să mergem mai departe, timpul 5-30, până la sfârșitul înregistrării 45 de minute, pădurile și munții și nu cred că se va termina.

La ora 6:00, cu 15 minute înainte de sfârșitul înregistrării, mergem calm la aeroport și urcăm la zbor. Expirat. Vacanța sa terminat.

Din Liguria până în Provence, un sfat de la turismul absent77

Vreau să văd Cote d'Azur))) și să locuiți într-un sat italian. Deci, scris caloric, tangibil și amuzant! Nu am încercat niciodată să închiriez o casă, folosesc întotdeauna numai hoteluri. De ce se pare că hotelul este un standard garantat și de așteptat. Dar acest lucru nu este întotdeauna așa. Stereotip (((
flipped prin cartea dvs. - fontul este văzut prost. E doar pe ecran? Și ce zici de tipărire? Și de ce este serviciul numit - Albuque? nume ciudat, pe site, Old nu a găsit.
Pentru tine de succese creative și călătorii noi!