Cheile Mamedov (Lazarevskoe) cum să ajungeți acolo și ce să vedeți

Dar dacă ultima vacanță a fost exclusiv pasivă (cu excepția plajei, a mării și a camerei noastre de hotel, am văzut practic nimic), atunci de această dată am decis să ne prindem și să petrecem timpul cât mai activ posibil.

Anul trecut, vecinii noștri din jurul hotelului au admirat modul în care au vizitat Cheile Mamedovului, regatul Berendeyevom și multe alte locuri pe care nici măcar nu am avut timp să ne amintim. Dar am decis să vizităm aceste două locuri de interes, care, de fapt, au fost făcute în ziua următoare sosirii pe coasta Rusiei. A decis să scrie un mic raport, mai precis - o revizuire a acestei excursii.

Departe de aglomeratul Sochi și mai aproape de locurile unde se află legendarul defileu Mammadovo

Nu am fost constrânși în mijloace, dar în timp eram strânși, așa că am decis să nu economisim bani și să luăm bilete pentru avionul care ne-a adus la aeroportul Adler (microdistrictul din Soči). Mamedov Cheile, apropo, scopul principal al călătoriei noastre, a fost pe drumul către baza noastră, dar am decis să-l vizităm mai târziu. Am vrut să mă odihnesc puțin de la drum, iar vremea în ziua sosirii nu trebuia să meargă în mod special.

Cheile Mamedov (Lazarevskoe): cum să obțineți

Mamedovo Cheile este situată între satele Lazarevskoye și Asha. Hotelul ne-a spus în detaliu cum să ajungem acolo. A trebuit să conducă câțiva kilometri în direcția de Tuapse pentru a Pointer cu săgeți „Mamedovo Cheile“, „Lazarevskoye“ (a doua inscripție, se pare că, pentru cei care se tem de a se pierde pe drumul de intoarcere), rândul său, și conduce 2 km. Și aici este Mamedovo Cheile Lazarevsky County. Nu voi să vă povestesc legenda lui, vă va spune de fiecare locale. Voi spune doar că mi-a plăcut cel mai mult acolo:

• tăiat din copacul Naguchitsa (dublu adygsky Baba Yaga);
  • cascadele de fericire, tinerețe și dragoste (asigurați-vă că vă spălați în fiecare dintre ele!);
  • "Sala Albă" în canion (o oportunitate excelentă de a obține o sesiune de litoterapie);
  • dolmen "Pyramid" (aproape o copie exactă a "egumenului" lor egiptean).

La ieșire am cumpărat câteva suveniruri pentru memorie (magneți și un disc cu un documentar, care povestește istoria zonei) și a continuat.

Cheile Mamedov (Lazarevskoe) cum să ajungeți acolo și ce să vedeți

După ce am părăsit Defileul Mamedov, am trecut 10 metri (ca și cum am reveni la Lazarevskoe) și am ajuns direct la intrarea în "Berendijku". Acest loc fiica mea a numit un "câmp de basme". Și trebuie să spun că acest nume este foarte potrivit pentru rezervă. Fiecare obiect natural al parcului, așa cum am învățat mai târziu, poartă numele uneia dintre personajele din povestea "The Snow Maiden" A. Ostrovsky.

Mi-a plăcut lumea plantelor din BC, carpenul, stejarul iberic, castanele, arțările. Aici am văzut prima dată rododendronul și clematisul. Au fost lovite și cascadele "fără nume" și "Kupava", lacul "Fericirea" și, desigur, simbolul rezervației - o broască de piatră.

Întreaga traseu era de aproximativ 900 de metri, dar noi, din păcate, nu am stăpânit-o. Și fără acele impresii, am adus cu ele multe. Și trebuie să spun că după ce am vizitat "Berendeevo" și "Cheile Mamedovului", Lazarevskoe sa deschis pentru noi din partea cealaltă și a devenit un loc favorit pentru recreere.