Turismul activ și recreere - un portal și un forum al călătorilor și turiștilor independenți, turistic

Pe scurt - "Adriatica este frumoasă, Alpii sunt fantastice" Motto-ul călătoriei cu bicicleta este "cât de frumos" și "cât de mult gustos". bine, nu foarte greu, deși țările participante (unele au participat de mai multe ori) - Italia - San Marino - Italia - Slovenia - Croația - Slovenia - Italia

În vârful lui Sarstein. Salzkammergut. Austria

În Alpii, am fost la mai devreme, dar numai în timpul iernii, schi. În vara aceasta este prima mea excursie de mers pe jos. Munții în timpul iernii și munții în timpul verii sunt peisaje și impresii complet diferite. Prin urmare, visul de a vizita vârfurile alpine vara mi-a apărut destul timp. Punerea în aplicare a acestuia tot timpul a fost amânată în favoarea opțiunilor mai simple și bugetare pentru drumeții.

Nu mergeți în Africa să meargă. Namibia, Zambia, Africa de Sud

Majoritatea turiștilor se cunosc cu Africa din Kenya și Tanzania. Aceste 2 țări sunt de obicei vizitate împreună, și călătorind pe ele nu prezintă dificultăți (fără probleme de viză, zborul este relativ ieftin, parcuri le purtați pe o mașină cu șofer). Dar am decis să lase o mai pop Kenya în Tanzania pentru viitor, dar de data aceasta pentru a vizita mai multe țări din Africa de Sud: Africa de Sud, Namibia, Zambia, Zimbabwe. Era încă o șansă slabă de a ajunge în Botswana. Dar nu am putut obține o viză acolo.

Un viscol pe Chatyrdag, sau "Nu poți cumpăra unul într-un magazin"

Cum am supraviețuit pe Drumul morții din Bolivia

Cu câteva zile în urmă, m-am întors de la un tur de 52 de zile din Ecuador, din Insulele Galapagos, Peru și Bolivia. Am fost foarte norocoasă cu colegul călător. Avem aceleași interese și oportunități pe drum. Și, important, am avut la același nivel forma fizică (fata este de 20 de ani) și nu aveam nici semne de boală de munte. În ciuda înălțimilor de până la 5000m. Această poveste este despre o zi a acestei mari călătorii.

"17 momente de toamnă în Georgia". Raport de fotografie

Pentru al doilea an consecutiv, mă duc din nou la un tur al unui alt excursie de safari cu autobuzul spre Georgia din Kiev. Formatul călătoriei noastre este ceva puțin non-standard, ceea ce înseamnă o medie între un tur de autobuz și o excursie pe jos. Nu suntem legați de hoteluri, cafenele, tot ceea ce este necesar pentru o odihnă completă și activă este întotdeauna cu noi. De la corturi și arzătoare la plute și veste.

Ere voseni Bulo spontan priynyato rіshennya poїhati pokatatsya primăvară i sama la Serfaus. Cauzele Bulo kіlka pe au-Perche iac pe Duzhe mene departe locație geografіchne a stațiunii, aproape de chi znahoditsya nu este duzină de zone bune din Catania i razі vremea de poganoї, puteți Bulo bi acolo repede katatsya de menținut în amonte. În alte vsіm Spodobaev nu am nici un fel pentru pomeshkannya velikoї kompanії în Kaunsі znayshli probleme, că primul zahіdnogo Tіrolya porіvnyano de Frantsієyu în mi iac zakohalis trecut rock, dovolі Blizko.

Vara balcanică, cauciuc frecat, cizme uzate ...

Când am planificat vacanța de vară pentru o lungă perioadă de timp nu cred că, la întrebarea în cazul în care pentru a merge răspunsul cerșit el însuși - Balcani. Argumente pentru o mulțime, aproape de 1-2 zile de la plecare, fără a avea probleme de ședere fără viză, etc. Întrucât singura țară în care nu eram în Balcani era Bulgaria, sa decis să ajungem acolo. La început, am decis chiar să dedicăm întreaga vacanță Bulgariei, dar ne-am răzgândit și am decis să menținem în mod tradițional partea de plajă în Grecia, mai ales că prețurile actuale din Grecia ne-au făcut foarte fericiți.

Pe jos în lumea pierdută. Raport de fotografie.

NU REPEȚI! PERICOL! Lumea pierdută. Acesta este numele unui mic patch de pământ pitoresc din sud-vestul Crimeei de la Capul Aya. Tractul cu partea laterală a terenului este acoperit de ziduri verticale cu o înălțime de 559 m. (Kokia Kaya), de la sud-est este legat de capul Aya, de la nord-vest de zidurile lui Arfen-Cher Burun.

Rapoarte privind Forumul Eurotourist

Câteva zile în Rio: Visul de cristal nu este copilăria mea

Scopul principal al călătoriei noastre a fost Argentina, dar puteți ajunge acolo prin Brazilia. Faptul este că turiștii care călătoresc în Brazilia se află încă în Argentina și invers. Acest lucru se întâmplă la Iguazu Falls, deoarece acestea sunt situate, atât în ​​Brazilia și în Argentina, deci verificați cascade de pe ambele părți implică trecerea frontierei dintre cele două țări.

Tenerife - cea mai mare insulă din arhipelagul canaric de origine vulcanică. Situat la latitudinea Saharei, insula este caracterizată de un climat foarte cald, constant cald, dar în același timp nu foarte fierbinte, pentru care a fost numită "insula primăverii eretice". Tenerife conține mai multe lanțuri de munte de diferite vârste și origini. Vulcanul Teide domină peste insulă, la 3718 m deasupra nivelului mării. cel mai înalt punct al Spaniei și, la o altitudine de 7500 de metri deasupra fundului, al Oceanului Atlantic, al treilea cel mai mare vulcan al planetei.

Balene, pinguini și alte frumusețe ale Argentinei.

Cea mai impresionantă rută a Caucazului georgian. Aici și în înălțime, cu o medie de 2500m și frumoase vârfuri acoperite de zăpadă și ghețari vaste, și râurile de munte cu lacuri, și, desigur, tradiția georgiană. Aproape în fiecare zi am trecut prin așezări înalte de munte, celebre pentru arhitectura lor, în special pentru turnurile Svan.

Cambodgia (Siem Reap, Angkor, Sihanoukville)

În Cambodgia, am ajuns aproape accidental. Tocmai am ajuns în Bangkok și am decis să călătorim în Thailanda pentru a începe cu Cambodgia. De asemenea, am primit o viză pentru 2 intrări. Acum regret că a fost necesar să sunați în Vietnam, foarte aproape de acesta. Haide, data viitoare.

Stara Maslina - Muntenegru

Am o atitudine specială față de măslin, o iubesc datorită reputației sale inutile! La urma urmei, atâtea lucruri bune pe care le simbolizează - aceasta este forța vieții, energia, fertilitatea, pacea, victoria și multe altele. Și arată atât de nobilă și de fructe. mmm.

Călătoriți în Turcia și Ciprul de Nord

Як ми літали на Канари по ціні Криму :) + Întrebări frecvente

«Gran Canaria - tse svit în miniatură. pobachit piele aici chastinku svitu: htos Gretsіyu - în zatishnih bіlih budinochkah i vuzenkih vulichkah, SSMSC v'yutsya vzdovzh Skela, htos American Canyon - rіzkі nebezpechnі i, s moț kaktusіv ceva aici și acolo, htos golit Africa - dune de pіskom rozzharenim ... sosnovі lіsi am tăiat tsіkavogo bagato, vrazhen nu pererahuvati ... totul este іnshomu i TSE zahoplyuє! "