Recenzii ale filmului obiectivul 2 de viață ca un vis (2018)

Știri ale cinematografiei Contribuții Prezentate Acum vizionați

Filme în serii HD în desene animate HD în format HD

Toate raspunsurile Стать pro pro +

Continuarea celebrului în cercul de fotbal al filmului "Gol 2" nu a fost mult mai slab decât primul film. Dar totuși a fost foarte interesant să privim ca eroul nostru preferat pare că o echipă ca Newcastle pentru el ieri a fost un vis, iar astăzi sa mutat la Real Madrid și a jucat de la așa-numitele Galacticos. Dar totuși faima și banii, precum și mulți jucători ascund mintea și jucătorul trebuie să facă o alegere între jocul sau viața seculară și risipa de bani. Dar, într-un fel, regizorul Haume Collet-Serra a reușit, cu un astfel de complot, să-l poziționeze pe spectator și să-l empatizeze pe protagonist. Și distribuția a fost completată cu câțiva jucători foarte celebri, pe care i-am văzut în acest film. De asemenea, mi-a plăcut Kuno Becker, sa descurcat bine cu rolul său.

Recenzii despre filmul țelul 2 de viață ca un vis (2007)

Cele mai multe dintre toate mi-a placut acest film un moment în exemplul eroului, sa demonstrat că toate ființele umane nu sunt perfecte. Am fost doar rezumat situația în care eroul absolut pozitiv, un tip bun, care nu se află în prima parte, sau devreme în al doilea a făcut absolut nimic greșit, aproape perfect comportat, dintr-o dată a început să se desfășoare în diverse procese. băiat mexican simplă, care a arătat abilitățile sale în Los Angeles, și a fost invitat la Newcastle, demolat capul o mulțime de bani, pe care el a început să primească în noul său club, precum și popularitatea fără margini și dragostea de fani, pentru că toate doar a scăzut capul personajului principal, literalmente de nicăieri. Mulți jucători tineri aici și așa cu capul de lacrimi, și acest film sau creatorii săi sau mai degrabă mi se pare că încearcă să arate că au dovedit mare.

Incredibil de om norocos acest Santiago Munez, dar apoi din nou, totul este foarte ambiguu, și care parte la tot acest punct de vedere, pentru că, desigur, de o parte, el a fost foarte norocos că a observat, și aici, și așa imediat a început o carieră de mare și de succes jucător de fotbal dur , pentru că nu s-ar fi putut întâmpla și el și-ar fi putut petrece toată viața cu talentul său, rămânând în necunoscut. Dar, pe de altă parte, are un talent incredibil și poate fi văzut undeva în alt loc și încă mai intră în profesioniști. În general, mă duc în opinia că un protagonist de succes este un concept relativ, care este sigur este ceva ce nu voi argumenta cu precizie. În orice caz, în al doilea film, el se va muta în noul club european, iar acum va evolua tot chiar mai interesant decât a fost în primul film, în care poți fi sigur. Și aceasta înseamnă că una dintre seriile voastre vacante poate fi dedicată filmului "Obiectivul 2", veți face o treabă utilă.

povesti fascinante despre un fotbalist Continuarea Santiago Munez, care era doar un copil de pe stradă, ci o întâlnire neașteptată cu fostul fotbalist ia dat posibilitatea de a deveni un fotbalist profesionist, pe care a folosit strălucit. Primul film a arătat cum tocmai și-a început drumul în fotbalul mare, cât de greu a fost și așa mai departe. Și acum povestea se va arunca puțin mai mult în lumea fotbalistilor profesioniști, în care Santiago, fără îndoială, rămâne. În noul film, va trebui să îndure multe momente noi, ca persoană, și ca jucător profesionist de fotbal. Vor fi pierderi grele, căderi dureroase, șmecheri fericite și alte lucruri. De exemplu, eroul va juca pentru prima dată în Liga Campionilor, cel mai bun turneu de fotbal din Lumea Veche. El se va muta într-un club nou, oarecum mai înalt de la echipa sa anterioară. Dintre momentele neplăcute în primul rând, el subliniază febra sa stea manifestat care l-a creat mari probleme în noul club. În general, personajul principal a început o viață luminată și saturată, plină de diverse aventuri. Aveți datoria să o priviți, cred că o veți aprecia și vă place mai mult.