Noua mea viață în Thailanda - interesantă despre Thailanda

Buna ziua tuturor! Numele meu este Mihail Aragachev, am 27 de ani. Am venit din orașul Seversk, regiunea Tomsk.

El a fost născut și a crescut în cele două orașe din Tomsk și Seversk, dacă cineva știe, Seversk - un oraș închis, în cazul în care există un mod de transmisie pentru intrarea în oraș L. Astfel de orașe din Rusia, în cazul în care piesele de la 6 - 7, nu știu, nu este un oraș mare, destul de Încă un oraș curat cu industria atomică L - cu instalații de prelucrare a uraniului etc.

Toate acestea sunt condiționate de SChC (Siberian Chemical Combine) și toate acestea sunt situate în oraș, dar sunt inundate cu sârmă ghimpată și puncte de control (puncte de control). Pe soldații gardienilor de pe perimetru, atât militari cât și contractori, astfel încât o persoană obișnuită să nu intre pe teritoriul plantei și chiar în oraș. Există două opțiuni pentru a ajunge în oraș sau pentru o nuntă sau o înmormântare J L, dar trage un curs anulat J. De fapt, orașul meu este al doilea Pripyat (CHERNOBL), aproape unu la unu, atât în ​​arhitectură și în orice altceva.

Noua mea viață în Thailanda - interesantă despre Thailanda

După cum am menționat aceleași orașe închise identice din Rusia 6-7 și ele sunt aproape la fel, eu însumi am fost într-unul din aceste orașe și vă voi spune că într-adevăr seamănă cu orașul meu!

Deci, nu am trăit întristat de 18 ani, nu a învățat într-o școală profesională în sudor și este alocarea de timp pentru a lucra și am RMZ (fabrica de mecanică-reparații). Deci, fiecare nonsens a fost reparat îndreptat spre afacerea atomică. Acolo am lucrat timp de cinci ani, a trecut armata pentru a trage J apoi așezat într-un alt loc de muncă, din nou, ca sudor, dar în Tomsk, unde a lucrat timp de 3 ani și a plătit în mod regulat, toate aranjate, dar a început deja să tensioneze în fiecare zi trec prin spini la această trecere (așteptați în coada de așteptare, arată fața, nu se mișcă), și de masina astfel deschideți ușile, trunchiul. În general, a început să picură pe creier, tu trăiești ca un prizonier. Bahnul o criză la locul de muncă toate desființat, cineva undeva, și am decis să se încerce în comerț, nu știu de ce (Salesman) a lucrat un an precum motayas de Seversk din Tomsk.

Și iată-i ziua radiografiei. Plecare și sosire la aeroportul din Bangkok, în străinătate nu am fost de până la acest punct, iar acest lucru este de la -27 la + 31 J. Primul lucru pe care a făcut-o clar că suntem într-o altă țară - este cald - aer cald, la ieșirea din aeroport la stradă, un astfel de sentiment că intri în baia J. Ei bine, aici suntem în Bangkok - transfer la hotel pe Jomtien Orchid, care este situat în apropiere de plaja din Jomtien. Toți au vorbit, călăuzi și prieteni că aceste plaje sunt cele mai curate - minciuni! se uita la tauri de nisip, hârtie de tot felul, etc. nu direct atât pe munte de gunoi, dar încă mai neplăcute, dar nu ne deranjează pentru că suntem Rusă - Marea - URAAAAAA!

Cumpărat, a fost singura dată când am cumpărat locul de pe plajă, a auzit că există nave care merg la insula Koh Lan de debarcader locale, plimbare costă 30 baht un fel și altul de 30 baht. Am navigat pe insulă aici și am dat seama că apa din apropierea plajelor locale în culori seamănă cu apa din râurile rusești. Insula - plaja cu nisip alb plaja curata ca de la robinetul KAIF!

Am cumpărat o mască cu un tub, ne-am scufundat, am privit peștele, J, așa că am mers doar la înot la insule. O altă seară: o excursie la centrul pe Beach Road, o stradă de-a lungul plajei a ceea ce nu există numai. Hindușii sau arabii sunt gata să faci un costum pentru tine pentru 3000 baht, dar nu un miracol acolo, dar încă de bun material, este posibil să se cumpere ceasuri bune false ale unor branduri renumite (Rado, Patek Philippe, saloane, etc.), prețul de 2.500 până la 4.000 de baht , puteți cumpăra și Gocha sau Kelvin Klein contrafăcute ieftine pentru 500 de bahturi. Foarte mult, ochii alerg din abundența bunurilor.

Mers pe jos, a cumparat de nucă de cocos direct din tablă pentru 30 baht și 25 baht pentru ananas este delicios, ce zici, și apoi am ieșit în stradă și desfrâul razvlekalok Volkin Street J. Am mers la unele restaurant local, iar ei sunt acolo pentru unitățile stradale 100-150 la fiecare 10 metri. Așezat la masă, comandat produse alimentare și băuturi, am luat o bere, prietenul meu a comandat vinul, ca să fiu sincer, am mânca prea mult - de 600 baht, eu nu cred că este atât de ieftin, chelnerii stăteau acolo și se toarnă băuturi, J sfat le-am dat 50 de baht, toți s-au plecat, spun mulțumesc.

Apoi excursii sunt tot felul de lucruri, o place foarte mult - o excursie la râul Kwai, pe drum au văzut multe și au scris mult, în general, PARADIS.

Noua mea viață în Thailanda - interesantă despre Thailanda

Am fost în Tae 14 zile - părea că puțin. Ora de zbor înapoi în Siberia este - 30 grade NEOHOTA. Mi-am dat un angajament că mă voi întoarce cu siguranță aici într-un an - din păcate, nu a funcționat, din nou o criză cu muncă!

El și-a deschis afacerea în sfera de construcție a ferestrelor din plastic și a apartamentelor renovate, a trăit în felul acesta, a lucrat pentru el în liniște, dar viața în Rusia face foarte mult tam-tam, care ar supraviețui pur și simplu nu LIVE.

Toată viața în Rusia constă în faptul că este necesar să arătați ceva de la sine presupus, mă uit ce, nu există nici o mașină nu există nici un apartament nu există bani - nimeni nu este necesar pentru tine. M-am săturat de toate astea, de-a lungul acelorași străzi, vedeți aceiași oameni, toți plictisiți și tristă, dacă numai cineva putea, au zâmbit așa, dar nu.

În principiu, este de înțeles de ce toate trist - munca casei, munca casei - disponibilitate de divertisment zero, și astfel problemele de zi cu zi au toată lumea: cine are o ipotecă, cu ce să te distrezi; care împrumută marea. Totul coboară într-un cerc vicios, are bani, dă datorii, plătește pentru ea, da, și, în cele din urmă, nimic nu a rămas - trist.

Asta e ceea ce am trăit ca o majoritate a populației țării noastre, deoarece populația noastră este împărțit în trei tipuri: bogat, de mijloc și săraci și nu este ciudat cel mai ajunge pe capac la ultimele două, toate Stoked si alimentata, asta e viața în Rusia, nu fura pentru noi , apoi supraviețuiesc și încet - au luat totul. Așezându-se acasă sau pe jos pe străzi, uitându-te la vechile clădiri cu cinci etaje și oameni trist, am vrut să scap de undeva - ascunde-te de o astfel de realitate stranie! Gândul a venit de la sine, este necesar să faci ceva, să scapi de o astfel de realitate, vreau să trăiesc și să mă bucur de viață și să nu supraviețuiesc, unde să alerg.

Răspunsul a venit de la sine, unde este întotdeauna bun - soarele, marea și aerul cald (Thailanda). Nu de mult timp gândind că am pus la vânzare mașina mea și încep să colectez informații pe Internet, da cum! Apoi am dat peste un site despre modul în care un băiat cu soția sa dus să trăiască în Thailanda de la Vladivostok, dar deja locuiesc acolo timp de un an și nu destul de aprecia, am fost dependent de pe site-ul său colectarea de informații, etc.

Noua mea viață în Thailanda - interesantă despre Thailanda

Apoi am început să corespondăm cu el, care este cum, cum să fiu la sosire, unde să merg, etc. Mi-a dat o mulțime de informații utile, pentru care îi mulțumesc. Mașina nu a fost vândută, iar viața din Rusia în fiecare zi din ce în ce mai mult ma supărat. Și, în sfârșit, mașina este vândută, ia frâna de bani pe care afacerea dvs. și într-o săptămână ciot împrumuturi și să cumpere un bilet de avion într-un fel, dar cu trei transferuri Novosibirsk - Beijing - Hong Kong - Bangkok, incidentul trebuie să completeze. Aici sunt doar în Bangkok! Ce urmează? Unde să mergem? Pe cine să întrebi?

Unele rotunde non-ruse, bine în limba engleză un pic știu cum să vorbească, găsit stau în autobuz unde puteți cumpăra bilete la Pattaya - prețul de 134 baht, cumpăra și du-te la Pattaya, cazul vine în seara, și înapoi în Rusia a ajuns la un acord cu carcasa cu un singur imigrant rus 4 zi, cred că timp de 4 zile nu mă pot găsi. Și așa sa întâmplat, lucrurile aruncate la el, și a plecat în căutarea de locuințe, într-un Internet citit pe care o puteți găsi o cameră pentru 2500 - baht 3500, dar nu am putut găsi pentru bani, și în urma consultării cu rusul locale, concluzia a fost că, pentru 4000 baht puteți închiria cazare, dar va fi la 300 de metri de mare sau în general, oriunde vă aflați pentru 2 km. Cum să căutați.

Condițiile în astfel de locuințe nu vor fi zahăr! În general, am rătăcit de-a lungul plajei de aproximativ o oră Jomtien 3 - 4 în căutare de adăpost și de a găsi opțiunea rătăcitor (o casă de oaspeți - minihotel) pătrat camera 12 - 14 la 5000 pe lună + depozit de 3500, pentru care serviciile sunt toate necesare.

Noua mea viață în Thailanda - interesantă despre Thailanda

15 de metri de mare - 25, atunci când mă duc la baie, merge desculț în pantaloni scurți J. Vedere din balconul meu un decente seara J mare auzit ca valurile tur, astfel încât să adorm la sunetele din Golful Thailandei J.

Mănâncă în makashnits locale (cărucioare mobile thailandeze) au fiecare fel de mâncare și loc de staționare, porțiunea de alimente este de la 20 baht pentru omletă și 40 pentru orez cu legume și carne, uneori, mă duc la supermarket locale, în cazul în care pentru a cumpăra mese gata, recent cumparat un mare pentru 1500, datorită noului meu prieten, el a cumparat o mare aproape ca noi, astfel încât la Pattaya sunt acum se deplasează în fluxul general al mașinilor. La sosirea înscriși într-o sală de sport locală, am luat un abonament timp de șase luni 2700 baht, du-te, deși în fiecare zi, J ce să facă.

Atâta timp cât activitatea nu este găsit, zilele mele sunt asa - trezesc la 10.30i du-te la sala de sport, există până la două ore faci, atunci fie să înoate pe insula, sau la plaja locală ca are vremea, apoi de mers pe jos de-a lungul plajei sau pe plajă, sau mersul pe bicicletă pe cartierele locale. Puteți să luați o bere și să vă așezați pe mal, privindu-vă în depărtare - acest lucru este atât de fascinant. În plus, mi-am cumpărat un vas, un ceainic, o acustică bună pentru fag.

Am trăit aici timp de 20 de zile, nu vreau să mă duc acasă, voi vedea știrile sau Internetul, ce se întâmplă în Rusia, toată dorința de a se întoarce la acest haos și chipurile plictisitoare de oameni bate instantaneu. Aici, toată lumea zâmbește întotdeauna pentru că cineva este aici în vacanță care trăiește și nu există timp pentru tristețe, deoarece marea și soarele sunt întotdeauna acolo, dar ce altceva este necesar pentru fericire.

Mănâncă fructe ieftine, mersul pe jos, plajă, înot, odihnă bine, cine spune că toate acest lucru este posibil și în Rusia să se angajeze în, da, este posibil, dar plajă și înot pentru a obține maxim 1 luna în ansamblu, și cel mai scurt timp, pentru că la locul de muncă altceva, indiferent dacă timpul ar trebui să fie selectate, și nu există nici un astfel de maxim de la mare la aproximativ 10 minute - 20 de centrul orașului Pattaya și iată, trebuie să înoate și să facă plajă - mare! Uneori mergem la o plimbare în centru cu Mishka și cu soția lui, câteodată le scăldăm în Kondo, în piscina sub soare.

Concluzia este că am petrecut 27 de ani în țara în care m-am născut, 17 dintre ele conștiente - o viață independentă, și ca urmare țara nu mi-a dat nimic bun, dar numai a încercat să arunce pe sentimentul de jos că ești undeva te urci la început.

Aici sunt cu siguranță, toate pentru altcineva, dar raportul dintre locale pentru mine nu este în Rusia vizitatorilor cu țările calde, în cazul în care eu sunt un oaspete și mă tratează ca invitat, și de obicei, oaspeții nu sunt tratați rău, pentru că ei nu pot veni înapoi !!

Locuiesc aici - cu adevărat viu și bucurându-se de viață și nu încercați să supraviețuiți, ce pot face dacă țara mea nu face nimic pentru trăirea confortabilă a poporului său. Cineva va spune: banii nu trebuie să trăiască, dar puțini vor îndrăzni să o facă, deoarece voi renunța la toate, voi vinde totul și voi merge să cunosc necunoscutul. La mine sa dovedit, poate și e mai devreme să judec, dar sunt mulțumit de tot și nu regret nimic.

Așa sunt un sudor obișnuit de formare din Siberia a decis să schimbe viața pentru partea mai bine pentru tine, să fie în armonie cu tine însuți și cu J natura și tocmai începe - Eu locuiesc. În așteptarea iubitului meu, a absolvit Universitatea și a venit. Așadar alegerea este a ta de a trăi sau de a supraviețui - decide pentru tine.

Buna ziua aproape Aboriginal Thailanda)))))) a fost, de asemenea, în această țară, toate, desigur, după sosirea unei luni super-2 a fost deprimat, care a părăsit acest paradis. Vreau să mă întorc cu soția și copilul meu (6 ani), dar familia mea mă împiedică. Copilul trebuie să lucreze în școală acolo. Există puțini bani pe care îi puteți cumpăra acolo în ghilotina de ghilotină aici și acolo va fi afacerea dvs? ))))))))))))))))