Lege artis - recenzii ale clienților, medicilor și pacienților

Studio de dans popular

Odată cu apariția studioului a apărut o întrebare firească despre alegerea numelui. Au existat multe opțiuni, dar aproape toți au avut un pronunțat caracter irlandez. Într-adevăr, în acel moment repertoriul a fost dominat de materialul de dans irlandez. Cu toate acestea, a fost necesar să se ia în considerare faptul că numele "a la Celt" ar limita planurile creative ale colectivului, stabilind anumite limite în alegerea repertoriului. În final, am decis să ne întoarcem la latină - aceasta este o "limbă moartă" și fiecare cuvânt din ea este perceput ca un fel de constantă.

Lege Artis în traducere înseamnă "în conformitate cu legile artei". Acest nume este conceptual - studioul este construit cu adevărat în conformitate cu toate regulile de artă. Dans popular în Artis ia inițial Lege forma etapa (performante dansuri populare autohtone în studio Spre deosebire de multe grupuri folclorice), și, prin urmare, necesită unele îmbunătățiri, astfel încât părea frumos pe scena mare și în mod normal, percepute de public. Pentru a ieși din artiștii de pe scenă necesită o anumită pregătire fizică și morală. Acest fapt determină natura ocupării forței de muncă.

Lecția este organizată după cum urmează. La început - „mașină“: este un set de exerciții care asigură încălzirea necesară a mușchilor și care formează poziția corectă a piciorului, postura, care prezintă mâinile în natura unui dans, care este studiat în studio. Apoi urmează dezvoltarea elementelor de dans în "mijloc". Practic, acestea sunt salturi mici și mari și rotații, combinații de mișcări în caracterul dansului studiat. Aceste exerciții sunt de obicei efectuate în pantofi moi și constituie împreună așa-numita "clasă moale".

zi separată rezervată pentru „clasa Stepovoy“ (în realitate, „robinet irlandez dans“, ca atare, nu există, așa că ar fi mai corect de a folosi aici termenul de „clasă greu“, ceea ce înseamnă o clasă într-un pantofi Stepovoy dur). După clasă, a urmat producția și repetiția numerelor de concert.

Procesul educațional din studio este construit pe baza școlii rusești de dans popular folosind materiale de dans irlandeze, scoțiene, moldovenești și spaniole.