Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Buna ziua dragi cititori si invitati la seoslim.ru. În posturile anterioare, am promis să vă spun despre călătoria mea recentă în țările baltice (Estonia, Letonia și Lituania), pe care am reușit să o vizitez fără a planifica deloc.

O călătorie în statele baltice (Talin-Sigulda-Riga-Jurmala-Vilnius)

La noi la locul de muncă "профком" a organizat o călătorie turistică în orașele baltice, iar pe site-ul nostru au fost alocate doar patru. Desigur, toată lumea vrea să călătorească pentru un preț modest, deoarece jumătate din voucher sau chiar cea mai mare parte este plătită de întreprindere.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Este clar că nu am primit imediat biletul, pentru că ocup o poziție modestă și există și alte persoane care sunt oferite în primul rând. Dar, în ultima clipă, cineva din motive necunoscute a refuzat să călătorească și atunci linia a venit la mine, bineînțeles că am făcut totul repede și am să dau fotografii, bani și un pașaport pentru viza Schengen, să completez un formular și să primesc și asigurare.

Estonia - excursie la Tallinn

Din moment ce trăim într-un mic oraș numit Luninets, iar autobuzul mergea la Baranovich, trebuia să ajungem la transportul nostru preferat - "tren diesel".

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Acolo ne-am aruncat cu amabilitate în autobuz și ne-am dus în orașul Lida, pentru că era necesar să-i luăm pe cei rămași.

Apoi, ca întotdeauna, trecând frontiera interstatală cu Lituania, unde trebuia să stăm cam o oră. Este bine că nu a existat o coadă mare, iar verificarea documentelor durează întotdeauna ceva timp, cu atât am intrat mai mult pe teritoriul Uniunii Europene.

Apoi, în timp ce dormeam timp de 9 ore, am condus prin Lituania, Letonia și Estonia. În jurul orei 10 dimineața, în fața noastră a apărut frumusețea orașului Tallinn.

După micul dejun la hotel, care a avut loc sub formă de bufet (mâncarea este în mintea tuturor și o puteți mânca atâta timp cât doriți), am făcut o excursie în jurul orașului Tallinn.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Pentru a spune tot ce am vizitat, pur și simplu nu am răbdarea de a scrie, pentru că erau o mulțime de locuri și am făcut și mai multe fotografii.

Mai întâi am mers pe țărmurile Mării Baltice, adică Golful Tallinn, unde puteai vedea mai multe monumente faimoase (Mermaid, Singing Stage). Ne-am uitat la zona Pirita și la facilitățile olimpice.

Dar mai ales am fost impresionat de Marea Baltică, deoarece în țara noastră nu este deloc și ne place să contemplăm tipurile neobișnuite de apă care se deplasează dincolo de orizont.

De obicei, te duci la mare in vara, dar este un alt lucru pentru a vedea marea in timpul iernii, in ciuda faptului ca a fost mijlocul primavara.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

După ce toată lumea a devenit complet frig, am mers să mergem în autobuz și ne-au condus spre Orașul Vechi, cea mai istorică parte a orașului Tallinn.

Pe drum, am fost întâmpinați de tineretul estonian, care a mers pe străzile orașului și pur și simplu "păcălit în jurul".

Estonienii au fost mai norocoși decât majoritatea, deoarece aveau cele mai multe turnuri și ziduri de cetate care proteja orașul de dușmani.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Am vizitat Piața Primăriei, care este foarte diferită de piețele noastre Lenin. Aproape toate evenimentele culturale și de masă au loc aici. De asemenea, a vizitat cea mai mare biserică ortodoxă - Catedrala Alexander Nevsky.

Orașul vechi este împărțit în inferior și superior. Dacă doriți, puteți urca pe puntea de observare și puteți privi orașul din punctul de vedere al păsărilor.

Să mă uit la Tallinn este într-adevăr ceea ce, am fost foarte impresionat, că totul este făcut pentru comoditatea turistului. Deși aici și nu este nimic de surprins, turismul replementează trezoreria orașului.

La fiecare pas, se vând diverse suveniruri și brățări. Pentru un simplu magnet de frigider va trebui să plătiți de la 2 euro. În Estonia, numai euro intră în circulație.

Nivelul lor de trai este mult mai bun decât în ​​Belarus, poate fi văzut chiar și de autoturismele pe care le conduc, inclusiv de agențiile de aplicare a legii.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Mai departe, puțin cam obosit, am mers la hotel, unde mai trebuia să ne stabilim. Probabil că am rămas în urma civilizației, dar pentru mine a fost uimitor faptul că totul funcționează în cameră doar dintr-un card plastic: o ușă și o lumină.

Dacă comparați ascensorul cu al nostru, așa că în general este cerul și pământul, după ce ați condus în a noastră, s-ar putea doar să se rupă.

După ce ne-am așezat, ne-am dus să ne uităm la Tallinn în lumina lunii. Orașul este mic, dar există unde să mergeți la o plimbare.

Există o mulțime de baruri, discoteci și restaurante. Am stat într-un bar și chiar ne-am tratat cu un lichior de casă. Oamenii sunt foarte amabili și prietenoși, cu toate acestea, vorbesc foarte prost rusă.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Nu a trebuit să recurgem la serviciile transportului urban, deoarece peste tot se poate ajunge la cele două. După ce am petrecut noaptea, micul dejun și evacuarea din cameră după trei ore, eram deja în Letonia.

Letonia - Riga, Sigulda și Jurmala

Primul lucru din Letonia am fost în orașul Sigulda. De asemenea, se numește Elveția letonă - este un loc preferat pentru turiști și rezidenți din Riga.

Am început inspecția de la Castelul Sigulda, trecerea la care se află prin Castelul Nou, cu alte cuvinte palatul sau conacul. Este păcat că doar o mică parte a castelului a supraviețuit până în ziua de azi.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Apoi am mers în peștera lui Gutman. Aceasta este una dintre cele mai mari peșteri din Letonia, de la baza căreia izvorăște o sursă de apă pură cu apă curată.

Apoi am vizitat Castelul Turaida. Până în prezent, sa păstrat un singur turn, în care fundul este din piatră și apoi se transformă în cărămidă roșie. După ce am trecut cele 5 etaje ale turnului, am văzut o frumoasă vedere de iarnă a castelului în înălțimi.

Apoi am vizitat muzeul și am semnalat peisajele moșiei. Frumusețe, și numai dacă într-o vreme așa de rău peisaje fascinate pur și simplu, îmi imaginez cum arată totul în vară.

După tur, ne-am dus la Riga, unde ne-am așezat la hotel și ne-am plimbat în noaptea de la Riga.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Desigur, Riga ma impresionat foarte mult, pentru că îmi plac orașele mari și frumoase. Am decis să umblăm seara doar de partea veche a acesteia. Cântecele sunt în plină desfășurare, joacă muzică, care umple și încarcă turiștii cu o bună dispoziție.

Ne-am continuat turul baltic baltic dimineața. Deși era vreme umedă, nu ne-a stricat încă odihna.

Am vizitat numeroase locuri frumoase și ne-am uitat la toate atracțiile principale ale orașului. Nu pot decât să notrez Biserica Sf. Ioan și Casa Blackheads - una dintre cele mai frumoase clădiri gotice.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Și multe alte atracții: Castelul Riga, Catedrala Dome, Poarta Suedeză, Turnul pulberilor și multe altele.

Prin modul în care letonii iubesc animalele de companie, în special pisicile. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că acestea sunt chiar folosite ca decorațiuni pentru clădiri și alte structuri.

Ei spun că, dacă frecați un monument muzicienilor din Bremen și faceți o dorință, atunci trebuie neapărat să fie împlinită.

Așadar, am decis să mă revanșez și să aflu dacă a fost îndeplinită sau nu, voi spune la sfârșitul acestui an în raportul privind activitatea desfășurată pe parcursul întregului an. Deci, stați bine acordat și nu ignorați articole noi pe blog.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

După o privire bună la Riga, am mers la Jurmala, un oraș pe care de multe ori l-am auzit de la televizor, deoarece există diverse festivaluri "New Wave", precum și toate "KVN-Voice Kivin" cunoscute și altele.

Desigur, am încercat să mă uit la sala de concerte "DZINTARI", dar au fost lucrări de construcție și nu a existat un acces bun la ea.

Dar mai ales am fost impresionat din nou de Marea Baltică sau, mai degrabă, de Golful Riga. Am văzut marea pentru prima dată în viața mea, care a fost practic înghețată. Am aruncat o monedă de noroc să vină din nou.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Mai multe fotografii de la mine și Jurmala sunt practic nici una, deoarece acumulatorul din cameră sa așezat jos, dar vă spun că îmi voi cumpăra o casă acolo, dar voi câștiga mai întâi bani pe site-uri.

După Jurmala, am băut prietenos în autobuz și am condus la turul final al Lituaniei.

Lituania - călătorie în jurul Vilnius

Sosind în capitala lituaniană Vilnius, ne-am oprit la hotel pentru noapte. Dacă comparați acest hotel cu Tallinn sau Riga, atunci i-aș pune 2 din 5. Se poate observa că înainte de a fi foarte sărac, dar o mică reparație a făcut propriile ajustări.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

Dupa ce am petrecut noaptea, am mers intr-un autobuz si un tur al orasului. Foarte mult mi-a plăcut Catedrala, care este de mare valoare atât pentru Lituania, cât și pentru întreaga lume.

Pereții catedralei sunt decorați cu picturi și fresce din secolul al XVI-lea, iar muzeul este situat în temniță.

De asemenea, a fost fascinant să privești statuia lui Gediminas, biserica Sf. Ana, cele trei cruci, biserica sfinților Petru și Pavel.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

După un tur al orașului vechi, toată lumea a dorit să meargă la centrul comercial Akropolis (Akropolis). Acesta este așa-numitul centru de divertisment, unde puteți cumpăra absolut totul, precum și un timp minunat.

Puteți găsi cu adevărat ceva aici. Începând cu un designer Lego și terminând cu o mașină elegantă.

Cea mai interesantă este posibilitatea de a cumpăra niște bunuri la reduceri bune, dar nu mi-am luat nimic, deoarece prețurile nu diferă de cele din Belarus. Dar merită o vizită acolo.

Călătorind în Baltica Tallinn, Riga, Vilnius, Sigulda, Jurmala

După centrul comercial ne-am dus în patria noastră și, după 10 ore, mi-am împărtășit impresiile cu rudele și prietenii mei.

Pentru a fi sincer, majoritatea celor trei țări au plăcut Estonia și Letonia. Și dacă luați în considerare orașul, deci Riga, poate, nu există egal. Un astfel de oraș istoric și modern într-un singur loc. Cu toate acestea, Tallinn este mai modern în termeni de dezvoltare.

Se simțea ca și cum nu erai în Estonia, ci în unele țări din Cehia. Într-un cuvânt, Tallinn ma impresionat cu modul meu modern de viață, care nu se poate spune despre Lituania (Vilnius), care mi-a amintit mai mult de țara mea.

În ceea ce privește prețurile, cea mai scumpă țară era Estonia, unde prețurile sunt mai ieftine în Letonia, iar Lituania a devenit cea mai accesibilă.

Dacă rezumați cheltuielile mele, s-au dovedit a fi foarte modeste.

1) Asigurare + permis (călătorie, cazare, mic dejun și ghid turistic) + o viză cu soția mea costă 400 $ pentru două.

2) Ei bine, restul cheltuielilor s-au ridicat la alte 300 de dolari pentru două.

Rezultatul este 400 + 300 = 700 împărțit la 2 = 350 $ pe persoană. Cred că este foarte ieftin, așa că, dacă aveți ocazia, asigurați-vă că faceți o excursie în statele baltice.

Nu pierdeți călătoriile mele noi din întreaga lume, înscrieți-vă pentru o actualizare a blogului. Ne vedem curând!

Sincer, Maxim Voytik

M. Da. Traseul este aproape același. Doar în 1986. Riga - Jurmala - Lielupe - Vilnius - Tallinn și din nou Riga. După cum îmi amintesc, a fost grozav. Am mers peste tot cu autobuzul. În Rig îmi amintesc o catedrală cu un corp uluit. Da, mulți au vizitat în 10 zile. Chiar și pe carte. În acel moment a fost o curiozitate pentru noi. Da, apropo, turul a costat 70 de ruble. Dali la serviciu a plătit 30% din tot. Acum, bineînțeles, totul sa schimbat, cu excepția antichității. Dar judecarea după prețuri nu este deloc costisitoare pentru doi. Trebuie să ne gândim, să-și amintească de tineret. 😆