Călătorie spre două mări în 2018 - odihnă pentru utilizatorii de scaune cu rotile

La 08.08. a părăsit orașul pe drum. Direcția spre Omsk, a decis să nu se grăbească, dar măsurată, cu viteză de croazieră, să depășească kilometrul care urmează. mod. După depășirea primelor 271 km. ora 10h.48min. a decis să mănânce. După ce și-au reîncărcat organismele, s-au mutat mai departe pe drum, iar ploaia a continuat să vină și să meargă. La ora 14:26. a condus în regiunea Omsk este, de asemenea, înnorat și ploaia este stropitoare. La ora 16:00. Pe drumul de la Omsk au aruncat o sticlă de benzină în rezervor. În Omsk +28, care este foarte plăcut. Ne îndreptăm spre Ishim fără drum. În 19h.05min. Am intrat în regiunea Tyumen, peste temperatura de + 30, am început să ne încălzim și am început să ne bucurăm. Drumul din fața lui Ishim este pur și simplu groază, iar în spatele lui Ishim, deși în lateral să se rostogolească, deși nu pentru mult timp, pentru 23 km. până când drumul Berdyuzhy a dispărut complet, reparațiile și toate cele 23 de kilometri s-au târât de-a lungul ciupercilor cu gropi în coloana cu arme cu rază lungă de acțiune. La 21:25 min. În Berdjuzhyi s-au ridicat pentru noapte, parcarea costă 50 de ruble. a trecut 1142 km.

Călătorie spre două mări în 2010 - odihnă pentru utilizatorii de scaune cu rotile

În Chelyabinsk este căldura care este foarte fericită după vara noastră N-Siberiană. Drumul ocolitor este răcit, doar mai întâi un semn la Ekaterinburg, apoi la Moscova și după Chelyabinsk, drumul este bun și un indicator pentru Moscova și nu pentru Ufa. Apoi, după 100 km, a apărut un pointer către Ufa. În Sima, podul a fost reparat, a trebuit să strângem într-un blocaj de trafic de 45 de minute, pentru că alte vehicule ratate. După ce Simul a călătorit în "vechea tabără" sub numele de "Gourmet" și a stat în parcare. Ora locală este de aproximativ 18 ore. 00min. Știind că în această parcare există o baie minunată (150 ruble pe oră), am întrebat-o și am organizat-o repede. După ce au scăldat în baie, au sorbit "vechiul miller" și au gustat carnea de porc pe os. La ora 21.30. a început să se culce. Am dormit fără picioarele din spate, respirând aerul montan, digerând ceea ce a fost mâncat și beat.

Dibuit pe așa-numita promenadă și o gustare în kafushke a decis să găsească ceva de camping, ni sa spus despre autocampings oraș nu este nevoie pentru a merge la Kamyshevatskaya 25-30 km de oraș. Aproape la apus de soare a venit la Kamyshevatskaya, camping a fost, dar nu a funcționat din cauza „pompieri hacked. Am mers în zona forestieră de 1-1,5 km de-a lungul coastei, unde oamenii se odihnesc într-un mod sălbatic. Rămâi singur (300-400 de metri în spatele erau încă în repaus) a primit o masă, un șezlong, o bere cu un pește în mare pentru a ajuta la stăvilească Azov și a terminat ziua în schimbul de impresii de Yeisk și Marea Azov.

Puțin mâncat, cere un localnic cum să ajungi la Yasenevo fără a reveni la Yeisk, au produs un mic postirushku, bronza și mai aproape de cină a început. Până la Yasenevskaya, au existat aproximativ 20 km de-a lungul unui drum de câmp. Drumul prin câmpuri era destul de plat, care nici măcar nu observa că mergeam cu o viteză de 90 km / oră. Urmatorul a fost un drum bun la sate, iar când a apărut pe federalku a dat seama că pe drumurile rurale plimbare a fost mult mai bine și mai repede. În Slavyansk pe Kuban realimentat și așa a ajuns în satul Golubitskaya, în cazul în care există un număr mare de locuri de campare pe gustul și culoarea, precum și de recreere. Campingurile sunt construite și destul de mari, cu hoteluri și diverse divertisment. (Deși un subiect separat de camping, în cazul în care terenul nu este rău în fața oamenilor odihnit sălbatici pune bariera, a făcut de la duș la soare și a pus toalete a început să preia intrarea de monede, în cazul în care 250rub masina cu masina 150rub. Și umane 50-100 de ruble. Sau doar 150-200rub un om.) stop, situat chiar pe plaja (de la mare cu nisip sau piatra coajă de fin pentru a muta într-un scaun cu rotile este foarte dificil, asa ca scăldată dintr-o găleată), pregătit să mănânce, să se odihnească până la apusul soarelui.

Și s-au mutat la Anapa. În Vityazevo au căutat un camping auto, dar nu l-au găsit. de la camping la mare pentru a obține prin dune de nisip, și un scaun cu rotile, care nu este posibil, prin urmare, ne-am dus în însăși Anapa. În Anapa oprit în sectorul privat (350rub. / Persoană), nu departe de stațiunea Anapa la 3 zile pentru a vedea ce este laudatei Anapa.

Nu a fost încântat! Ca și cele mai multe orașe de agrement, Anapa este un mormânt mare cu o mulțime de cafenele pentru gust și culoare și o mulțime de divertisment pentru copii, atât pe malul mării, cât și dincolo. Plaja este acolo, dar nu există mare, nisip și noroi.

A trebuit să merg la mare, la 20 km de Anapa, la rezervația naturală Marea Utrish. Există suficientă apă curată și o plajă stâncoasă și de prundis.

Înainte de a ajunge la Gelendzhik, au cerut oamenilor care își plasează locuința, unde pot găsi un camping auto? Am fost trimiși în direcția aeroportului Gelendzhik, în spatele ei am găsit campingul "Thin Cape". Am să-l gratuit, și a spus, „relaxează-te ca iti place!“ Am ales un loc sub pini de Sud, așezat în jos și sa dus la mare. Marea, desigur, a fost pentru mine în cărucior nu este disponibil. țărm în pietriș peremezhku erau pietre mari și în apă, de asemenea, a avut pietre mari, ai nevoie de o experiență de mare pentru a merge la mare, trebuie să știți pe care piatra poate fi ofensatoare, dar altfel se poate rupe picioarele. Suntem un pic de plajă și apoi ne-am dus la mașină. soarele a ars nemilos. Și, ca de obicei, după pregătirea de a mânca, am mâncat, am băut bere cu pește și ne-am bucurat de căldură.

Am dormit în mașină.

Dar după Anapa am decis să mergem în Abhazia. Gelendzhik, ne-a plăcut cu adevărat, și într-o zi vom merge neapărat acolo să ne odihnim. După ce am mers de-a lungul digului, am mers în Abhazia, examinând alte locuri. Am decis să vizităm Arkhipo-Osipovka, care era faimos pe internet. Având deja experiență de oprire în camping auto, am început să întreb despre camping accesibil persoanelor cu handicap în scaunul cu rotile. Toate camping Dating Femeile din Rusia sunt pe malul înalt și coborârea la mare pe scări, am fost trimis la ultima tabără în cazul în care vă puteți conduce până la mare „Nazareva Dacha“. Din Arkhipo-Osipovka este de 4-5 km de-a lungul câmpului munte-serpentin. E ceva. Dar am ajuns, pentru 200 de brute. de la o persoană suntem determinați la locul respectiv. Nu este dificil să ajungeți la mare într-un cărucior. ulezhavshayasya mare bătătorit sau pietricele, dar în apă pietrele mari în diferite culori, alb, negru, verde ca plat și ascuțite. Pe scurt, kerdyk, a navigat. Când căutam un camping, magazinul nu a intrat, așa că am decis să căutăm un stand cu bere. Ne-a fost spus calea, ei bine, acolo aș fi avut câteva săptămâni cu echipamentul de munte pe cărucior. Cei care au mers la marea sa uitat la mine ca am fost nebun, care a venit la Novosibirsk, în acest întuneric gândaci de bucătărie, apoi vorbesc cu soția mea, care a plecat să facă baie în mare, oamenii m-au aruncat în mare, unde am desenat sufletul. Marea a fost caldă și curată, timp de 30-40 de minute am flopat departe de țărm. Seara a trecut ca de obicei, un pic de chat cu turiști locale, am mâncat, băut și sa bucurat de briza caldă și mare.

De-a lungul timpului nu a calculat în 20 de ore în Pitsunda era deja întuneric, traistă împins în jurul, dar în întuneric, nu era nimic de găsit. Ne-am apropiat de pensiunea "Pine Grove" preturile pentru cazarea acolo ca la Sochi 1700 de ruble. pe zi pe persoană. Am vorbit cu gardianul la intrare, dar pentru că A lucrat în zile, a sugerat dimineață să meargă la el în sectorul privat. predat carcasa. Am fost de acord să petrecem noaptea într-o mașină în parcarea unei pensiuni pentru 100 de ruble. și dimineață am fost la el. Are prima casă de la mare, plaja cu pietriș, dar cazarea nu ne-a încadrat și a fost eliberată abia a doua zi. Strada sa dovedit a fi un vecin, care a întrebat: „Are ea de locuințe liber“, a declarat: „În Maine vsegda toate imeetsya“, a întrebat: „Și pentru o persoană într-un scaun cu rotile este disponibil“, a declarat: „Maine vsegda toate disponibile ! ». Soția a mers să vadă a cincea casă din mare, pentru că m-am mutat într-un mediu fără bariere fără scaune cu rotile. Dar am decis să caut locuințe la prețuri accesibile sau un centru de recreere în Pitsunda. Riddată în jurul cartierului Pitsunda, am ajuns la concluzia că mai bine decât bunicul Eric nu este găsit. Am avut masa de prânz în Pitsunda, a făcut achiziții de produse și sa întors în sat la bunicul său Alahadzy Eric și soția sa Marina, la 10 km de Pitsunda. Separat despre condițiile de viață pentru 250 de ruble. per persoană: cameră 20-22 metri patrati, 2 pat dublu 2 noptiere, garderoba, oglinda.

Un duș de vară (de la soare) și un duș cu apă fierbinte,

WC cu toaletă, bucătărie, 2 frigidere, televizor, suficient de scurt. Pere, mere, struguri, smochine, bunicul Erik tratat din grădină. Ei ne-am petrecut 6 zile, la mare este la o plimbare de 5 minute, o plajă cu pietriș depășită cu puțină dificultate, apoi a ajutat vecinii turiști Pitertsy curte. Marea este curată, caldă și chiar într-un val mic, puteți intra cu ușurință în (crawl) și puteți ieși din nou. 6 zile au zburat ca o clipă, Petrograderii au plecat pe 4, am rămas singuri.

Călătorie de la 13.08.10 la 04.09.10 timp de 21 de zile
Kilometraj 10114 km. = la începutul rundei 74526 km. = la sfârșitul rundei 84640 km.

Consumul de combustibil
La 10114 km. - 830.459 l. pentru suma de 20,961 ruble 43 copeici.
100 km. - 8,21 litri.
Cazare:
Anapa - 2100 freca. pentru 350 de ruble. pe persoană timp de 3 zile
Abhazia - 3000 de ruble. pentru 250 de ruble. pe persoană timp de 6 zile

Parcare, duș, toaletă, mâncare, mese în cantină - aproximativ 14.000 - 15.000 de ruble.