Și de ce nu în Adygea, călătoria este ușoară!

"Dar de fapt?", - tânărul meu mi-a răspuns.

Gândindu-mă la modul de a petrece o vacanță, am început să vizitez site-urile operatorilor de turism. Se pare că sfârșitul lunii mai nu este timpul cel mai de succes pentru odihnă. Cu brațele deschise, numai Turcia și Egiptul ne așteaptă.

Dar pentru anumite criterii personale nu am vrut să mergem acolo. Deși nu mă ascund, cu cât priveam mai mult propunerile țării piramidelor, cu atât mai mult am fost vizitat de gândul că, totuși, vom vizita Egiptul. Cel mai probabil, atrage marea rosie cu locuitorii săi.

În acest moment, marea este aproape rece peste tot. Și veți fi de acord, să mergeți la mare și să nu înotați în ea este o plăcere dubioasă. Gândindu-ne la ce fel de odihnă am dori, am decis că este mai bine acolo unde există tăcere, natură și puțini oameni.

Prietenii și rudele au fost sceptici față de alegerea noastră. Și toate pentru că ei înșiși nu erau acolo. La întrebarea "De ce ar trebui să mergi acolo?" I-am răspuns "Vreau" 🙂 Și nu am regret un pic. Acesta este un loc uimitor. O natură fascinantă: munți maiestuoși, râuri furtunoase, cascade și flori reci. Acolo, în mod constant, ceva înflorește și, înlocuindu-se reciproc, plantele încearcă să decoreze acest loc chiar mai mult.

Și de ce nu în Adygea, călătoria este ușoară!

Acum, despre pensiune. În numele oricărui lucru neobișnuit - "Râul Alb". O zonă mică și, în același timp, o zonă spațioasă. Numai 10 case, 1 cafenea, o piscină și o fântână cu broaște uriașe. Administratorul sa dovedit a fi țara noastră, așa că ne-a acceptat cu căldură. Și, în general, vreau să notez bunăvoința întregului personal.

Ne-am mutat într-o singură cameră la primul etaj al casei. Este de remarcat că dușul și toaleta au fost chiar în cameră, ceea ce este foarte convenabil. Hostelul este tânăr, de numai 2 ani, deci totul este nou, frumos și curat. Am mâncat într-o cafenea de pe teritoriu, unde un meniu variat de gătit acasă a fost prezentat pentru bani relativ puțini.

Prima zi a fost o întâlnire introductivă - ședință și bucurându-se de vederile. Și a fost cu adevărat o privire la asta: de-a lungul munților, râul Azish-Tau, Una-Koz, Muntele Bald. S-au auzit chiar zgomotul râului Belaya turbulent. Și oamenii ... nimeni. Desigur, am avut impresia. Și ce aer este aici, umm! În Adygea respira foarte bine 🙂

În a doua zi au luat biciclete. În timp ce ne adunam, cerul era puțin acoperit. Speram ca totul sa mearga bine, dar in acelasi timp a capturat haine de ploaie, care in avans au fost cumparate in Voronej pentru acest caz. Și am mers chiar înainte!

În apropiere se afla un pod suspendat de-a lungul râului Belaya. Au încetat să fie fotografiate. Apoi a început o ploaie torențială pe care apa o toarnă pe perete, însoțită de un tunet asurzitor și un fulger. Trebuie să plătim tributul impermeabile - au salvat. Am decis să ne întoarcem. Imaginați-vă o imagine: un duș, două pe biciclete în impermeabile verzi, du-te și râde. Erau emoții ireale!

Ploile în Adygea sunt bune numai pentru că au o durată scurtă de viață. Și după ce în mod necesar pleacă de la soare. Și când a ieșit, ne-am continuat turul cu bicicleta. Este atât de frumos să mergeți pe drum, fără un anumit traseu. Mișcați pedalele, bucurați-vă de peisaj, ascultați sunetul unui râu de munte.

Și de ce nu în Adygea, călătoria este ușoară!

A doua zi am fost de acord cu o excursie în jeep-uri. Poate că ați auzit despre astfel de divertisment ca "sărituri". Deci, având în vedere că am avut o odihnă în Rusia, în limba rusă ar putea fi numit „uazingom“, pentru că am concurat pe un UAZ foarte real. Fiara este o mașină! Va trece peste tot. Ceea ce ne-a dovedit șoferul nostru.

Mai întâi am vizitat dolmenul (structuri vechi de piatră, care sunt în cea mai mare parte morminte). Desigur, o structură interesantă care păstrează multe secrete. Apoi ne-am dus la cascadele din Sahra. Am vizitat 4 cascade, fiecare fiind unic și interesant în felul său. Frumoase toate, puternice și, după cum am simțit atunci, frig.

În general, le puteți privi mult timp, gândindu-vă la ceva, gândindu-vă. În ultima cascadă, practic am forțat să înot în Igorka. Nici nu mi-am putut imagina cât de rece era gheața. Abia după aceea am decis să "ajut" picioarele și s-au amorțit. Dar amintiri minunate. Swam în cascadă!

În timpul turului am condus prin satul obișnuit Adyghe. Imaginați-vă că nu există gaz, nici apă curentă, nici canalizare. Se pare că acest lucru este doar sălbatic, imposibil, dar nu - oamenii trăiesc, copiii merg pe aici. Pe drum, vacile și caii au pătruns. Aceasta este atmosfera!

Și de ce nu în Adygea, călătoria este ușoară!

În dimineața următoare ne pregăteam pentru rafting. Ce frică să urci în apa înghețată a râului Belaya. Nu se încălzește niciodată, nimeni nu se lasă în ea. Întotdeauna zgomotos, rapid și rece.

În barcă erau 13 oameni. Cu noi - o companie de tipi de la Yeisk. Ei s-au așezat în locuri și au fost îngropați în adevăratul sens al cuvântului. Am avut norocul - vâslele nu erau suficiente pentru toți și eram printre acești norocoși. Voi repeta din nou și din nou - natura este fascinantă!

Înoți, te întorci și vezi - muntele "Trident". Instructorul nostru a spus apoi că a fost format după ce gigantul antic a decis să se așeze pe munte să se odihnească. Mitul, realitatea sau o glumă bună - alegeți-vă gustul 🙂

Și mai departe de-a lungul râului există o punte suspendată, care se inundă constant. Am avut un traseu de mers pe jos, pentru incepatori, dar am luat si rapidurile. Acesta este un sentiment extraordinar atunci când vă decolați pe val și treceți-l. Și din nou și din nou.

Cine se teme încă de rafting de-a lungul râului, vă pot asigura - nu este teamă, ci dimpotrivă, este distractiv. Principalul lucru este că aveți un instructor cu experiență, cu care nimeni nu va fi peste bord 🙂

Și de ce nu în Adygea, călătoria este ușoară!

Șoferul nostru, chiar și în timpul unui tur al cascadelor, ne-a povestit despre telecabina și parcul "Tethys", situat pe creasta Una-Koz. Am fost acolo. Îmi place mersul pe jos, este atât de multă dragoste în ele. Mai ales când un om iubit trece.

Am ajuns la telecabină. Urcarea pe munte durează 20 de minute, ceea ce nu se poate spune din partea de jos. Dar este chiar așa, am observat. În 20 de minute stați pe copaci. Înălțimea telecabinei este de 450 de metri. Imaginați-vă frumusețea care se deschide din partea de sus. Surprinde deja spiritul! Aceste case de jucărie, mașini, oameni nu sunt deloc vizibile.

O punte de observare excelentă se află pe teritoriul parcului extrem Tetis, cu bănci confortabile și o masă. Voiam doar să stau și să privesc la distanță. Un astfel de sentiment plăcut. De asemenea, în parc există un oraș cu frânghii. Toată lumea se poate simți ca un super erou și trece prin diferite căi de dificultate.

Și puteți, ca și noi, să luați un bilet la "Black Track" și să mătuiți cu o viteză de 45 km / h pe o înălțime de 450 de metri. Aici, unde adrenalina reală! Din lateral pare mai groaznic, iar în timpul zborului vă puteți bucura de acest moment. Cabina funcționează până la ora 19:00, așa că nu vreau să rămân acolo, a trebuit să mă întorc.

Știți ce este cel mai tare lucru în telecabină? Aceasta este o coborâre! Atunci când panorama zonei se deschide în fața ochilor dvs., și vă așezați sub scânteia scaunelor și admirați. Și nu vreau ca ea să se oprească!

Și de ce nu în Adygea, călătoria este ușoară!

Ultima zi de odihnă în Adygea ne-a mulțumit cu soarele. În cele din urmă, ne-am târât la piscină. Era evident o zi liberă. Știi, există o asemenea senzație în ultima zi de odihnă, când nu mai vrei să mai faci nimic. Nu este nici o dorință să-l cheltuiți pe excursii și excursii.

Există o oportunitate de a gândi: "Au reușit restul? Am primit acele emoții pe care ne-am așteptat? Pot răspunde sincer: "Da și chiar mai mult!". Totuși, o astfel de vacanță este mai interesantă decât minciuna pentru o săptămână la piscină (mare) cu un sistem all inclusive. Desigur, aceasta este opinia mea subiectivă. Fiecare turist are odihna proprie.

Păi și în sfârșit. Eu pot recomanda tuturor Adygea, care nu se teme de aventură, ud și murdar, rămâne fără cină și de a fi muscat de tantari. Cel care îi place să se răsucească pedale de biciclete, rafting pe un râu de munte, zbura peste prăpastie pe o frânghie sau depăși toate dificultățile pe gouging UAZ rutier.

Asta e tot pentru moment. Ne vedem în următoarele povestiri de aventură!