Saona și steaua de mare

De fapt, eu, personal, sa dus la rezerva Saona pentru ceea ce am în mâinile fotografiei - pentru înot cu stea de mare!

Din păcate, acesta poate fi avut doar în rezervă, și numai sub aceeași seară, după ce agenția de turism ne-a dus mai întâi la cea mai bună plajă în rezervă Canto de la Playa, apoi în satul edinstvunnuyu pe insulă pentru suveniruri, și în cele din urmă la plaja Bonita , unde Căpitanul Gringo a pregătit personal o cină de homar pentru noi.

Dar mai întâi a existat satul Mano Juan. Și am vrut deja să mănânce, tot aerul proaspăt este oh cât de interesant! Prin urmare, nici satul, nici fotografiile, nici alte meșteșuguri ale populației locale nu aveau nici un interes pentru nimeni. Într-o astfel de căldură nu este de până la art. Sub palmieri a fost posibil să se ascundă, dar atunci când nu există nici un vânt, acesta nu răcește corpul ars. Da, și local nu a fost văzut în mod special, în căldura comerțului lor este, de asemenea, de interes redus.

Saona și steaua de mare

Satul Mano Juan este o stradă.

Barci - asta e tot transportul local.
Umbra palmei în noaptea fierbinte nu salvează foarte bine.

Comparativ cu plaja Canto de la Playa, se Bonito că del Gato, par bine nu mai bine decât, să zicem, plaja din Bavaro. Aceeași mulțime de oameni de pe o fâșie îngustă de nisip, doar vânzătorii ca pline de viață suveniruri și obiecte de artizanat din Loremarie, sub palmieri sunt mese de masaj și doamnelor groase cu atenție și vă încreți înapoi până când ei nu spun „dar Tengo Dinero,“ Ei bine, ați înțeles cum să coase, nu bani și asta-i tot. Interesul pentru tine este pierdut imediat.

Vezi și: Plajele și hoteluri Dominicus și Bayahibe în Republica Dominicană

Masseur pe plaja Bonita.

Pe plaja dintre palme atârnau hamacurile. Dar, ca șezlongurile, aparțin companiei care te-a adus aici. Plajele din Bonita și del Gato sunt strict împărțite între agențiile de turism. Desigur, puteți merge peste tot, dar puteți mânca și mânca în locuri strict desemnate.

Pe plaja dintre palme atârnau hamacurile.

Și lumea te zâmbește.

Ei bine, după ce au mâncat homar, dormind pe o șezlong, poți să-ți vizitezi prietenii și stelele. În cele din urmă, am luat nu Sperietoare ofilit că tata a adus, fiind un ofițer naval brăzdat Marea Caraibelor, dar steaua de mare real live. În general, o grămadă de apă de 50-50 de metri înălțime, probabil, vine cu o grămadă de nave. Apa sare om poartă o mască, o găsește și începe să treacă din mână în mână pentru oricine care vrea să atingă și să ia o fotografie. Dar eu personal nu mi-a plăcut o astfel de situație. Am plecat din mulțime și am găsit două submarine uriașe sub apă. În mai puțin de cinci minute, un om a zburat la mine și ia luat pentru oaspeții navei sale. Asta-i tot ce-i treaba. Deși a fost, bineînțeles, zgomotul și acest lucru este important, nu durata lui! Mama mea ma întrebat: "Sunt într-adevăr slim și moale?" Nu! Sunt greu și uscat! Și este adevărat, de asemenea, m-am așteptat ca steaua de mare să fie, la fel ca un șarpe sau ceva, la atingere. Și, așa cum sa dovedit, sunt foarte solide - dacă le-ați ținut în mâinile voastre, nu vă surprindeți de micile zgârieturi pe degete. Și totuși, stelele nu pot fi extrase din apă pentru mult timp, un minut, nu mai mult. Altfel se usucă și mor. Și ele nu pot fi aruncate în apă, dar trebuie să le puneți cu grijă la locul lor, așa că se așează "pe labute". Eu personal am salvat o stea, pe care cineva a aruncat-o si a cazut pe un picior, care in acelasi timp a fost incarcat si steaua a cazut pe spate. Și acest lucru este bine, practic, moartea viitoare pentru ei, ca și absența apei. Fii atent cu natura, te rog!

Vezi și: Cocktail-uri din Caraibe

Saona și steaua de mare
Cred că fața mea spune tot ce se întâmpla în mine în acel moment. În momentul fericirii din visul copilariei îndeplinite.

După ce a scăpat cu vedele, căpitanul Greencoe a selectat câteva perechi de nou-născuți și a organizat o ceremonie de nuntă. Nunti de oameni cu mare cu ajutorul romului. El a turnat partea de sus a capului, a turnat o băutură sacră în gura unui tânăr mire dintr-o sticlă mare și ia forțat să-i sărute. În același timp, el vorbea multe cuvinte despre energia sexuală pe care le-au dobândit în acel moment. Prostii, e bine că nu înțeleg aproape nimic în limba spaniolă)))

Unde să trăiți într-o călătorie

Eu însumi folosesc întotdeauna site-ul RoomGuru care compară prețurile pentru toate sistemele de rezervare. Alegeți atunci unde este cel mai ieftin la carte și tot.
Dacă călătoriți mult, atunci sfătuiesc cel mai bun card SIM pentru excursii în Europa și nu numai. așa cum am făcut eu. Prin codul sestrik este garantată o reducere de 5 sau 10%.
La acest link o reducere de 1000 de ruble pentru rezervarea hotelurilor din întreaga lume.

Călătoresc în jurul lumii când pot și vreau. De când am început un câine, încerc mereu să o iau cu mine. Noi conducem acest blog pentru tine. Sper că suntem folositori pentru dvs., totuși)