Qumo boxon - recenzii, proprietari de cluburi, forum, plusuri

Opinia mea: Qumo Boxon a fost eliberat atunci când răzbunarea a fost vândut iPod nano 6G, cel cu clema, de fapt, le kvadratnenky și ghidat crearea acestui jucător. Ideea a fost foarte adevărat - dimensiuni mici în iPod Touch 6g completat butoanele de control de muzică și de a scăpa de ecran tactil, a fost corect, a avut dezavantaje în iPod nano 6g. Cu toate acestea, Qumo, așa cum se întâmplă adesea, a decis să nu deranjez cu o interfață specială și evoluțiile au branduri din China aproape necunoscute, cele care nit clone epplovskih jucători cu umplutura. Ei au luat interfața music player, eu spun așa că le-am văzut mai devreme aspectul Boxon, iar interfața ca două mazăre similare. Interfața nu este intuitiv, inconfortabil pe byot ochi, Yeshe și cheltuielile de utilizare a culorilor petrece bateriei. Qumo în termeni de design și butoane de făcut mișcarea potrivită, a fost suficient pentru a lăsa off-ecran color al dispozitivului, deoarece ecranul este o rezoluție foarte simplu scăzut de 128x128 pixeli, puteți face cheltuieli monocromă a ceea ce ar fi fost un economii semnificative de sarcină.

Cu toate acestea, luând pictogramele punctuale ale aplicațiilor pe ecranul principal, Qumo cumva interfața însăși a fost preluată de la jucătorii de clonare, o interfață nereușită și o interfață color.

În cazul în care, cu toate acestea, plata de pe ecran și doar pentru a asculta, player-ul funcționează de operare bine, bine, nu există nici o suspensie, există un egalizator și shufl (Shuffle), cu numele și etichetele în limba rusă poate fi o problemă în cazul în care acestea nu sunt în Unicode. Bateria se păstrează astfel încât, în general, pentru un jucător ieftin numai pentru muzică și radio, dispozitivul nu este rău, având în vedere prețul. Și apoi există un alt dezavantaj - acest model Qumo produce doar un volum - 4 gigaocteți. Bineînțeles, acest lucru nu este mic, dar nu prea mult, și nu există altă posibilitate.
Dar există o varietate de culori - bard alb, gri, albastru, verde și întunecat.
Culoarea este diferită numai pentru butoanele și marginea panoului frontal și, de asemenea, cu excepția celei albe - pentru restul corpul este negru (ca în imaginea pentru playerul verde).
Asta înseamnă un minim de funcționalitate la cel mai mic preț.
Conector pentru căști - un standard conector mini-USB, cu ea, de asemenea, încărcat, este văzută ca o unitate flash. Aceasta este, pentru mulți indicatori, același ipod nano 6g bate. Depășește-l, și la un preț scăzut și faptul că cheile trebuie să bezekrannoy de lucru și ceea ce nu este un ecran tactil și că mufele sunt standard, și este văzut pur și simplu ca o unitate flash, puteți răsturna cu ușurință și l-am găsit în interiorul directoarele și toate acestea vor vedea dispozitivele.
Dezavantaj - aproape nici un ecran (128x128 pixeli, spune că 65 de mii de culori, dar se pare că există doar 256 de culori), de viață a bateriei scăzut, interfață alyapisty ciudat și prost conceput de playerul muzical, prezența numai pentru modele cu memorie 4G.

Opinia mea: Qumo Boxon a fost lansat când Ipod nano 6G a început să vândă, cel cu clipul, pătrat, de fapt, au fost ghidat de crearea acestui jucător. Ideea a fost foarte adevărată - o dimensiune mică pentru ipod touch 6g suplimentată cu butoane de control muzical și salvată de pe ecranul tactil, a fost. mai mult