Prima întâlnire cu Ibiza

ȘOC 10: Paturi vechi și scufundate, pe care germanii le-au luat prosoapele din seară.
Unii dormeau pe șezlonguri seara. Și spun că numai rușii o fac. În hotel am fost singurii ruși. În general, nici măcar un șezlong, chiar dacă te ridici la ora 6 dimineața, nu vă vedeți ca urechile.

SHOCK 11: Cantina arată ca un mândru. O mulțime de oameni murdari și zgomotoși. Tolkuchka. Este neplacut să stai acolo. Se pare ca o multime, dar mancarea este infricosatoare! Veți arăta și apetitul dispare imediat. Am mâncat doar pepeni și ananas. Hotelul funcționează pentru TOATE, dar am avut HB, pentru că după-amiaza am mers în jurul insulei. Așa că am regretat că au luat mâncare în acest hotel.
ȘOC 12: Pentru a obține băuturi la cină, a trebuit să stea în linie la bar (sau mai degrabă imitarea acesteia). Self-service! Asta e ceva! Alegeți mâncare și trebuie să mergem la coadă într-un bar cu bani pentru a cumpăra ceva de băut. Și apoi cu ochelari pentru a-și face drumul prin mulțime la masa lor. Nebunie! N-am mai văzut așa ceva.
Prima întâlnire cu Ibiza

PRINCIPALIZARE:
Izolarea sonoră ZERO. E imposibil să dormi nici zi, nici noapte! Animație strigând în ureche până la 24 de ore, și apoi strigând în hol până la 2 am hotelului oaspeții și vizitatorii după club de flagel 2:00 învecinat. Am dormit cu televizorul! Deci a fost mai ușor! Adăugați mai mult zgomot din avionele zburătoare. Dimineața mă trezesc de la vecini Ora și să treacă de-a lungul coridorului și trântite oameni dverey.Komu un hotel potrivit: tineri varsta 16-20 de ani, care se va închide toată noaptea și dorm în afara a doua zi (și nu altfel!), Pe plajă
Dar totul este descris în termeni de alimente, murdărie, apă sărată în duș, etc. nu principalul lucru. Ca un copil, m-am dus în sat la bunica mea - nu era loc de spălat. Principalul dezavantaj semnificativ al acestui hotel este amplasarea și lipsa izolației fonice. De-a lungul timpului, să ascult rahatul, iar muzica, cred eu, este dincolo de putere, chiar și cei mai înstăriți părinți.