Partea 5

Mai întâi voi explica. că Lombok am ales ca un loc pentru relaxare și vacanțe pe plajă, la sfatul lui Vivian. o fată familiară din Indonezia. Adunat în Bali. despre Lombok nu știa încă. dar a sfătuit-o pe Lombok și apoi am citit pe Internet. că există foarte mulți oameni în Bali. oceanul este plin de curenți și acest loc nu este pentru o vacanță relaxantă. Am vizitat atât acolo, cât și acolo. am înțeles. că au făcut ce trebuia. înfășurat în Lombok. îmi pare rău. că nu pentru mult timp.

Pe insula Lombok am ajuns târziu seara. în plus, ploaia toarnă. Am părăsit aeroportul în a zecea oară. fără speranța de a găsi un taxi ieftin. Dar acolo ne-au atacat cu oferte de transport și. în plus,. întâlnire din anumite motive a fost mulțimea. pe care l-au întâlnit, nu am înțeles. Cunoașterea prețului real. am angajat un șofer pentru 200 de runde (un negociere puțin, a întrebat 250), du-te la hotel destul de departe. în Sengigi. Am ajuns la plaja hotelului Mascot abia în viață. Șoferul nu știa. unde hotelul nostru și fără sfârșit cineva a sunat. mai întâi condus. sa dovedit. era necesar să oprim puțin drumul principal. În afara capitalei din Lombok, orașul Matarama, la nord spre Sengigi, "toată civilizația" se află pe acest drum. uneori mergând de-a lungul țărmului strâmtorii.

Partea 5
Dimineața zona hotelului ne-a fascinat - o grădină frumoasă și o piscină. destul de curată plajă și mare. În ciuda ploii ușoare. am înotat în mare și în piscină. În acest moment, camera mea sa umezit și apoi a încetat să mai lucreze.

În prima zi nu mergeam nicăieri. dar ieșind în spatele gardului hotelului. pentru noi șoferul cu oferta de excursie pe insulă a devenit permanent atașat. Am negociat cu el pentru 300 de runde timp de o jumătate de zi. Mai ales că era necesar să cumpăr un cablu pentru un laptop - am aflat. că a pierdut-o undeva pe drum.

Cu mașina am călătorit toate atracțiile locale modeste ale capitalei insulei Mataram. Mai întâi am mers la complexul templu Lingsar (Pura Lingsar), construit în 1714 - cel mai sacru loc din Lombok. El servește imediat două religii: hinduismul balinic și Islamul tridimensional "Wektu Telu" (Wektu Telu), pentru că fiecare din teritorii și-a construit propriul templu. Oamenii din temple nu erau deloc. nici turisti. nici credincioși. Admiterea nu este luată. trebuie doar să donați o sumă mică și veți lega o curea.

Palatul Apelor Mayur

De-a lungul drumului, durianii s-au vândut și l-am rugat pe șoferul de taxi să ne cumpere unul (astfel încât prețul să nu fie îndoit). Se pare. un mic durian costă doar 5000. dar nu există aproape nimic în el. este necesar să le luăm pe cele mari.

Următorul templu. unde am condus a fost Pura Meru (Pura Meru) - cel mai mare templu din Lombok. Acest templu hindus a fost construit în 1720. În curte se află 33 de altare mici pentru zeii Shiva. Vishnu și Brahma.

Partea 5
Acoperișurile turnurilor sunt realizate dintr-un strat gros de fibre de palmier. au pus niște ornamente. Apoi au văzut în templele din Bali. în special Besakis. aceeași tehnologie.
Șoferul de taxi ne-a adus într-un sat de artizani (pur și simplu am refuzat pe ceilalți)
există suveniruri și mobilier din lemn. inclusiv masca. incrustat cu mama de perla. Prețurile au fost ridicate. acestea nu au fost reduse. deși produsele sunt foarte frumoase. am plecat fără achiziții. În cele din urmă, șoferul de taxi ne-a adus și la magazinul de bijuterii. ca fara ea! Prețurile nu au fost marcate. numit înalt. Ira îi plăcea cerceii cu perle și era tristă. Am întrebat-o. pentru cât este gata să le cumpere. ne-am intors si am inceput sa ma chinuiesc. ei și-au oferit prețul. dar văzând încăpățânarea noastră. Ei au fost ușor de acord cu "prețul nostru final". Un alt șofer a fost rugat să ne ducă la cel mai mare centru comercial din Mataram. pare Mataram Mall. în căutarea unui cablu de alimentare de la laptop - a spus local. pe care le puteți cumpăra numai în ea. Mult noroc - am găsit-o și am reușit să-mi reînviem laptop-ul pentru bani.
Partea 5
Galya vorbea. că ar dori să vadă o mare moschee. a întrebat șoferul și ne-a condus la o imensă moschee aflată în construcție. Dimensiunile sale sunt pentru o insulă mică. ce este Lombok. doar uimitor! În plus. cu excepția acestei. au fost văzute mai multe moschei. nu pentru nimic că Lombok este numit "Insula 1000 de moschei".

Ne-am oprit la piața din Mataram. au cumpărat fructe și avocado la prețuri normale.

L-au rugat pe șofer să ne ducă la Cafeneaua Yessi. recomandat pe Tripadvisor. el a arătat-o. dar a spus că știe pe celălalt mult mai bine. L-am crezut și am venit la cină în această cafenea Sunshine de pe plajă. în apropierea hotelului. Acolo am așteptat mult timp pentru comandă. chelnerii au venit de mai multe ori. totul a fost specificat. Ca rezultat, a fost adusă o masă gustoasă. chiar și peștele de pe grătar era fără gust. Atunci când ne calculați. pare să fie. înșelat. Am dat două facturi de 100 Sunt roșii. chelnerul a venit la tejghea. ne-a revenit și am arătat. pe care le-am dat cam 100 000 și 10000 - acest proiect de lege este liliac. dar aici sa dovedit a fi roșu. A trebuit să plătesc. dacă au înlocuit. dacă am dat-o greșit.

Partea 5

Ira încearcă să fotografieze apusul soarelui. dar nici un noroc - norii continua sa inchida soarele tot timpul. Și noaptea a fost o furtună teribilă și o ploaie torențială. a existat o impresie. că casele vor fi demolate împreună cu noi și că acoperisul va fi scurs. dar totul sa dovedit.

A doua zi ne-am odihnit. nu a fost cald. E înnorat. Au mers cu Ira pe mal. pe care este situat un hotel scump. pentru cap. în cazul în care există pescari și pe surf surferi val.

Băieții locali au făcut o bătaie pe plajă.

Acolo pe țărm se odihnesc o mulțime de comercianți locali și pestering. După negociere nesfârșită, au cumpărat câteva pareo-uri pentru 45 de runde ca un cadou pentru prieteni. bătând prețul de mai multe ori.

Partea 5

Imediat era o cutie goală de poliție turistică. deși inscripția pe care o citește. că ei sunt gata să servească mereu!

Am planificat o excursie la o mică insulă Meno (una dintre cele trei Insule Gili), dar pentru că m-am simțit încă slab. atunci a doua zi nu am plecat nicăieri. Era insorită și ne odihnim. situată la umbra de lângă piscină. Seara am ieșit în stradă. acolo am aranjat cu paznicul albastru de taxi în legătură cu călătoria spre dig în dimineața următoare. cerându-i totul despre bărci pe insula Meno. Mi-a dat toate informațiile despre călătorie. nu încearcă să trișeze. Am mers la masaj pentru 60 de croupuri și am mâncat la cafeneaua Yessi. înainte de a merge pe drumul din hotel pentru aproximativ 7 minute.

Chelnerul era un poliglot - recunoștea rușii din noi și imediat a început să vorbească într-un Rus destul de decent. După cum am aflat. el cunoaște și alte limbi. deși nu are studii speciale. A fost uimitor. foarte putini vorbesc aici engleza. Ne-a plăcut și mâncarea. care a fost rară în Indonezia. și am fost hrăniți destul de repede (prețurile sunt democratice, dar există o taxă de serviciu de 10%).

Insula Meno

Ultima zi a odihnei noastre de pe Lombok a sosit. Dacă n-am fi plecat pe insula Meno. atunci călătoria ar fi incompletă. așa că am insistat încă asupra călătoriei. În timp ce mergem. sigur. că hotelul nostru este în cel mai bun loc pentru relaxarea Sengigi. nu există aproape nicio civilizație. Au condus la Bangsal timp de o oră. au plătit 110 rupii. șoferul de taxi ne-a cerut scuze. care nu ajung la dig - localul nu mai este permis. Ei fac afaceri. în timpul călătoriei am mers 300 de metri, dar am mers pe jos. Ne-a plăcut șoferul. a fost de acord să ne ducă la aeroport în dimineața următoare. A cumpărat bilete pentru public-bot pentru 14.000 și alte taxe. ca și pentru mediul înconjurător. la 6.000.

Partea 5
În așteptarea aterizării. Galya a comunicat din nou în mod activ cu oamenii. îmbunătățind cunoștințele lor în limba engleză. Pe indicele de pe mal a fost scris - "zona de tsunami, rula 500m", departe ...

Lansat la barcă și a navigat pe insula Meno.

Acesta este unul dintre cele 3 mici insule din apropiere de Lombok. dimensiunea de 1 * 2 km. Plajele și hotelurile erau aproape goale. Acolo vin pentru snorkeling și scufundări. puteți vedea țestoase mari de mare. Am mers de-a lungul coastei aproape toată insula. sa întors și sa așezat pe plajă sub un copac. pentru șezlonguri a cerut o sumă ireală de 100 korpiy ($ 9). Umbra de la prânz chiar sub picioarele noastre - suntem aproape la ecuator.

Apa este foarte clar și turcoaz. dar există mult gunoi în apă și pe țărm. probabil datorită ploilor frecvente. A început să plouă și era chiar rece.

Partea 5

Am decis să găsim un parc de păsări. el se află în adâncurile insulei. ajunge la el. Prețul vizitei a crescut deja de la 30 de runde la 80 și nu am mers.

În așteptare pentru barcă. uitam fata. care măsura toate pantofii din apropierea centrului de scufundări.

La Meno un tip de transport - cai mici. ei sunt îmbrăcați atât de priceput!

Partea 5
Au urmărit descărcarea barcă - au adus totul aici. inclusiv iarba pentru cai. La ora 4 a fost o barcă înapoi și am plecat acasă. La o cină de rămas bun, am mers la cafeneaua Yessi. Ira a luat un pește foarte delicios, cu sos dulce și acru.
Odată cu apusul soarelui, nu avea noroc - întregul cer era acoperit de nori.

Dimineața, a spus la revedere la hotelul frumos. fotografiat din nou pe teritoriul său. Dincolo de gard. unde, de obicei, deja în dimineața în vânzătorii de taxe pareo. margele și diverse meșteșuguri din lemn. imediat - mare. Apropo. Nu am văzut margelele de perle de bună calitate. dar în magazinele de suveniruri. care sunt multe pe strada principală din apropierea hotelului. pot fi găsite. dar nu ieftin.

Șoferul ne aștepta deja. Ne-am dus la aeroport pentru puțin peste o oră. prin întregul oraș. a plătit 210 runde. în salon au jucat muzică grozavă - hituri din ultimii ani în limba engleză. adăugând o notă mai blândă la impresiile insulei.

Partea 5

Showcase de produse locale la aeroport

Un miros delicios ne-a făcut să cumpărăm roti'O rolls.

Aeroportul din Lombok este nou. confortabil. Ei și-au cântărit sacii și au început să schimbe lucrurile pentru zborul spre Bali de către Wings Air. unde greutatea maximă a bagajelor este de numai 10 kg.

Un miros delicios ne-a făcut să cumpărăm roti'O rolls. Înregistrarea a avut succes. adevărul a trebuit să plătească din nou taxa de aeroport (acum este inclusă în prețul biletului și nu plătește suplimentar la check-in).

Navigare după înregistrări

Am "agățat" în nota dvs. pentru fraza "cu apusul soarelui am fost ghinion." Sunt interesat de detaliile meteo ale călătoriei în această perioadă. Descrieți-o. te rog. meteo. care a fost acolo. dar și în Bandung. Dimineața, cel puțin ei au întâlnit soarele. A fost clar cerul o dată?

În ceea ce privește vremea - în Bandung a existat tot timpul un fel de șuncă. soarele nu a fost deosebit de vizibil. dar la fel. desigur. dushnovato. O astfel de căldură extenuantă. ca de exemplu. în Bangkok. în Bandung nu era în vedere. mult mai bine te simti. Dar nu era rece nicăieri. doar seara și noaptea pe Bromo.
Și în Bali și Lombok era un soare. deși o ploaie mică a picurat ocazional. dar nu a fost dus cu noi. Am prins doar ploaia torențială în Java. când au mers la Bromo. și pe insula Meno. Dar seara, pe Lombok, că dintr-un anumit motiv soarele stătea întotdeauna în nori solizi în vest. frumos. desigur. dar a fost apusul net așteptat pe care nu l-am văzut. La Lombok, nu am avut 4 zile lungi. din păcate. și peste tot, și "galop". Dar soarele nu a fost doar o zi. în principiu dimineața un cer clar. Și pentru a proteja de soare în orice caz este necesar - este posibil să fie ars și la o nebunie.