O excursie de drumeție fără echipament și mâncare pe munte cu șapte capete

În anul nou a existat o dispoziție lirică, iar amintirile au fost inundate. Este încă în viață în memoria de prima mea întâlnire cu munți și prima mea excursie de camping, desigur, dacă poate fi numită astfel. Mai degrabă era mai mult o plimbare. Am vrut mult timp să scriu despre asta, dar tot nu a fost timp liber. Din întâmplare, am bantuit într-o perioadă de trei persoane (eu, prietenul meu și prietenul nostru) Semiglavaya pe munte (1500 m), fiind fără echipamente și produse alimentare, dar în papuci de cauciuc :)

Pentru calitatea fotografiei îmi cer scuze, atunci nu am știut SLR-urile, iar caseta de săpun de film cu 36 de cadre a fost la fel ca în partea de sus a progresului.

Prima zi

Am ieșit pe drum pentru a prinde o mașină. Direcția călătoriei, descrisă doar pe drum - către Adygea. Până la mijlocul zilei, autostopul ne-a condus până la satul Anastasievka, unde urmau să fie situate dolmenele. Împiedicându pe o livadă de meri, am castigat 5 kilograme de mere acre, fără să știe ce următoarele câteva zile vom fi condamnați la dieta de mere. La urma urmei, inițial am vrut doar să ne uităm la dolmeni, apoi să mâncăm în magazin și să mergem mai departe spre Adygea. Dar apoi ne-am întâlnit cu un grup de excursionisti copii cu un instructor, care, în loc să ne spună despre locația dolmene, a vorbit despre imediata apropiere a munților Semiglavaya în cazul în care ne „grupare mobilă“ poate ajunge în doar o jumătate de zi. Abia mai târziu am realizat că a supraestimat "mobilitatea" noastră.

O excursie de drumeție fără echipament și mâncare pe munte cu șapte capete

Lech demonstrează că nu poate purta doar un rucsac, ci și mine

Nu știau despre călătoria de trei zile

Ce naibii dolmens, când poți cuceri întregul summit! - ne-am gândit și, urcând pe drumul murdar cu papuci de cauciuc, am urcat sus. Apoi, muntele părea să ne Semiglavaya asemănătoare Everest, pentru ca in jungla de beton de la Moscova, cu excepția scărilor rulante metrou nu este nimic mai mult pentru a cuceri. Când sa întunecat, ne-am decis să încercăm să stați noaptea la tăietorii de lemne, a căror sat era pe drum, ca și noaptea, fără un cort, nu a vrut să. Am acceptat, tratat compot cu pâine neagră, pentru că am dat niște feluri de mâncare cu carne înăbușită (Noi deja vegetarieni), și chiar a oferit un pat, dar situația din interiorul casei a fost astfel încât spuma turistică a fost mai drag. Apoi, pentru prima dată, am crezut în oameni care s-ar putea ajuta, cu aproape nimic.

A doua zi

O excursie de drumeție fără echipament și mâncare pe munte cu șapte capete

Nu există limită pentru bucurie

Pokdnichki - în palmă și cu un pachet de mere

La muzică mănânc ultimul cookie

Numai până la mijlocul zilei următoare am ieșit în pajiștile alpine până la vârful râvnit, de unde se deschidea uimirea, dacă nu și pentru nori. Cu toate acestea, chiar ceea ce am văzut a lovit aspectul moscovitelor nepregătite. Nu am văzut niciodată astfel de peisaje montane. Apropo, "grupul nostru mobil" a pierdut mereu o cale și aștepta un grup de copii pentru alta sugestie. De asemenea, încetinirea vitezei noastre a dus la mâncarea și mâncarea de mure, zmeură, prune de cireșe și alte lucruri comestibile care se întâlnesc de-a lungul drumului. Deci, la vârf, am venit împreună cu grupul turistic, nu mai puțin obosit, dar mulțumit.

La o altitudine de 1500 de metri - este rece

Ocazional, prin decalaje, puteți vedea ce este în partea de jos

Totul este înnorat în jur

Peste tot există roci-pietre

Mai degrabă decât să ne întoarcem, am fost condus din nou la asigurările conductorului, care este mai ușor și mai rapid să vină în jos la un alt sat (mare Pseushko), și a continuat cu copiii lor pe o creastă. De aceea nu ne-a spus că va fi rece noaptea și că ar mai fi mai multe de făcut? Poate că el a văzut în noi un potențial mai mare și nu a știut că am adus aici din întâmplare și fără echipamente, cu toate că hainele noastre pe plajă și un rucsac mic sugereaza contrariul.

Mergem de-a lungul creastei spre adăpostul montan pentru noapte

A treia zi

Dimineața, în imposibilitatea de a îndura foamea și un pic jenat, vom cere de instructor o jumătate de cărămidă de pâine neagră, care a dispărut într-o clipă, dizolvat în gură, lăsând amintiri de pâine delicioase de pe planetă. Mere, până când tocmai am urât, și au mai rămas unii dintre ei.

O excursie de drumeție fără echipament și mâncare pe munte cu șapte capete

Mergem de-a lungul creastei și căutăm calea în jos

Dolmen, îngroșat în pământ și alunecând în groapă

Numai până la sfârșitul celei de-a treia zi, am ieșit la mult așteptatul mare Pseusko. Această zi a fost plin de evenimente: vorbind despre sensul vieții și a campaniei noastre, întâlnirea cu șarpele, pe care am ajuns foarte aproape, verificând gustul de ciuperci și comestibile, o baie în râu înghețat, Ohana și Acan despre fagii maiestuoase, gauresc cerul, nazazhivayuschih nori pe vârfurile lor. În Marea Pseushko ne-am repezit mai întâi la magazin, dar, cum era de așteptat în sate normale, a fost deja închisă. Apoi ne-am îndreptat către locuitorii locali pentru lapte și i-am dat-o, refuzând să ia bani. Apoi a doua oară când am crezut în oameni. Și apoi cu autobuzul din Tuapse, peste noapte pe plajă, arboretul din Sochi ...

În loc de Adygea am mers la Sochi la arboretum

Deci, cu echipamente minime și fără mâncare, ne-am dus la muntele Semiglavaya și am vizitat înălțimea de 1500 de metri. Acum, toate acestea sunt reamintite cu un râs despre nehotărârea noastră, dar ne aduce aminte că ar exista o dorință, o oportunitate va fi găsită. Și acum, acum apare o astfel de listă de lucruri / cazuri pentru călătorie, ce miracol sunteți :)

Lifshack 1 - cum salvez în hoteluri

Este necesar să ne uităm nu numai la rezervări! Folosesc motorul de căutare în acest scop - RoomGuru. El caută reduceri în același timp pe 30 de site-uri de rezervare, inclusiv Rezervare.

Discount Hoteluri

Lifkhak 2 - cum salvez la asigurare

Cu asigurare acum totul este destul de dificil. Este necesar ca nu cele mai scumpe, dar în același timp de lucru. Am citit în mod constant o mulțime de recenzii și contracte de asigurare pentru politici. Apoi, pentru a ajuta toți călătorii, fac o evaluare.