Traseul călătoriei prin insula Kilpol:

Cum să ajungi pe insula Kilpol?

Ultima gară din regiunea Leningrad este Kuznechnoe. De la gara din Finlanda trenul la ea "în grabă" puțin peste trei ore. Pe langa insula puteti, bineinteles, sa mergeti pe traseu - este de aproximativ 30 km. Dar transportul de praf foarte mult! Este mult mai ușor să scoateți o mașină, care nu lipsește în stație. Avem nevoie de trei mașini pentru compania noastră. Douăzeci de minute - și descărcăm din mașină imediat după podul care leagă insula cu continentul.

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

Coasta insulei de pe continent este destul de locuibilă - aici și centrele de recreere, așezările private și stațiile cu barci. Vrem locuri sălbatice, căutăm o cale către partea de sud a insulei. Trebuie să spun că acesta a fost cel mai improvizat marș în ceea ce privește evoluția rutei. Relaxat de mărimea insulei, până în ultima clipă nu am decis să găsim o pistă clară și locuri de parcare. Și în zadar!

Primii kilometri ai drumului ne-au făcut să luăm la revedere ideii de a ieși din campanie.

Insula, chiar și în absența ploilor, nu se îngăduie în căile și pasajele pasibile. Explicația este un număr mare de lacuri și mlaștini.

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

Pe drum, pe cote, există ruine de clădiri separate. Desigur, acestea nu sunt încuietori de giganți, ci așezări ale finnilor care au trăit aici până la mijlocul secolului trecut.

În partea de mijloc a insulei am descoperit câmpiile pitorești.

Ar trebui să se clarifice faptul că Kilpola are o coastă complexă, golfuri accidentat, Skerries, iar cele două canale este, de fapt împărțit insula în trei insule.

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

Podul pietonal distrus este doar trecerea la insula din mijloc - Pakatinsaari.

După trecere, au început primele dezacorduri cu privire la locul de cazare. Parte a grupului, cu picioare puternice, a sugerat ștampilarea chiar în întuneric. Restul a votat pentru trafic spre coastă și căuta o parcare. Am rezolvat această dispută cu picături de ploaie care ne-au depășit seara, chiar pe următorul pod din clădirea finlandeză.

Găsiți o suprafață plană pentru zona de camping în zona insulei nu a fost ușor. După două ore de Bush și sharahanie Skalka oboseala si foame a luat, la corturi dusk au fost în grabă împărțite în prima seară a primit rații purcel imediat distruse sub acompaniamentul de ploaie ...

Crinii de dimineață din vale și un mic dejun fierbinte, în ciuda vremii reci, schimbă starea de spirit.

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

Dupa tarife scurte, ne-am uitat in jurul zonei. În vest, Golful Lehmalahti se întindea în fața noastră. În spatele nostru - pășuni din Insula Pakatinsaari.

Planul nostru de astăzi este să ne întoarcem la Kilpole și să ajungem pe coasta Ladoga deschisă. Mai este încă o zi întreagă, cerul curăță - lucru pentru turiști!

Pe drum există repere de viață afirmative.

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

După următoarea întoarcere a drumului, ochii noștri au deschis o poienă minunată pe țărmul golful interior - Golful Sukmilahti. Cu cuvintele, am încercat să ne convingem că tocmai am uscat corturile și am luat prânzul, dar pe plan intern au decis deja să petreacă noaptea aici!

Și am decis să ne odihnim după cină, înainte ca tabăra să fie pusă la dispoziție!

După rest, dorința de a se trezi. Unii au început să tragă un pește pentru un pește, în ciuda vecinătății reptilelor târâtoare, care s-au sculat la soare.

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

Alții au decis să exploreze cartierul și au luminat pe coasta de est a insulei. Am trecut direct prin pădure, fără căi și poienii. Undeva într-o oră am ajuns la un țărm pitoresc.

Unii chiar au decis să încerce apa Ladoga!

Pietrele sălbatice răsucite sub picioare se alternează cu mușchi albi, pieptul este plin de vânt proaspăt, ochiul se bucură în întinderea nesfârșită ...

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

Un șir de insule pare să zboare sub nori ...

După ce te-ai întors la tabără, după cum ai bănuit-o, a fost o ureche și o conversație lungă de foc ...

Vorbeste despre locuri misterioase de pe viziunile locale ale lunii pline, pe sătenii abandonate de sat circumstanțe misterioase, care se află pe al doilea „piesa“ Kilpola - insula Montosaari. unde nu am ajuns ...

Kilpol este o insulă a Karelienilor antice, propriul traseu

Dimineața sa dovedit a fi revigorantă și nu a trebuit să contemple peisajele.

Rapid a avut micul dejun, ambalat și - pe drumul înapoi! Apa pe drumuri pentru două zile mai puțin nu a devenit, totuși a trebuit să exercite flexibilitate gimnastică, depășirea obstacolele de apă.

Vremea sa deteriorat în cele din urmă. Vântul piercing și ploaia care ne prăbușesc ne-au înclinat spre reducerea expediției. Masini cu cereri preliminare ne așteptau la podul de pe insula Kilpol. Mai departe - trecând la gară și la un tren vesel, care ne-a întors pe străzile de asfalt și confortul apartamentelor.