Inel de logodnă - recenzii, videoclipuri, fotografii, când să vizionați ghidul TV - Akado

Filmul cu mai multe părți "Inel de logodnă" este povestea Cenusaretei moderne.
Personajul principal, Nastya Lapina, a crescut în micul oraș Luza. Dar, la vârsta de 19 ani, este forțată să meargă la Moscova pentru a-și salva mama, care este acuzată de o crimă. Din partea mamei sale, Nastya află că tatăl ei, Andrei Kovalyev, pe care la considerat mort, trăiește de fapt la Moscova și nu suspectează existența fiicei ei. El este singura speranță de ajutor.

Fata merge în capitală, luând cu ea un inel, o dată prezentat mamei Kovalev, ca singura dovadă a relației lor. Dar în tren este jefuit, inelul dispare.

Între timp, faimosul designer de avioane Kovalev se află în spital, unde nimeni nu este permis. Prin urmare, la Moscova, Nastya va trebui să supraviețuiască singură. Din fericire, în tren, Nastya a reușit să se familiarizeze cu tipul frumos Igor și cu ambițiosul "subjugator al capitalei" Olga. În Moscova, drumurile a trei călători se ciocnesc, dar în curând vor trece din nou, și în modul cel mai neașteptat ...

Sesiuni viitoare

Scenariștii și regizorii de gen, pot fi suficienți pentru a trage acest bredyatinu, au ajuns la ficat în sine. Dacă nu ai bani, atunci fă caritate.

Deja atât de obosit de serie, că chiar și în acest moment televizorul este oprit. Și nu este interesant deja, nu există nici un sens în film. Când se va termina? Ne vom bucura.

Sunt în general șocat de tot ce se întâmplă. Voi începe de la faptul că inițial spectacolul părea destul de interesant. Inelul. Imagine. Parcela sa justificat numele. Dar de ce ar trebui să-l înviem pe Igor deloc? Aceasta este o prostie totală. Gavrilov cu Nastya este un cuplu minunat, iar acest Igor, după părerea mea, nu este pește, nu carne. Și de ce băiatul Sasha a încetat să crească, deși a trecut mult timp și Appolinary și Mitya s-au retras deja în curând? Acum avem o serie în care Serghei și Nastya se destramă deoarece Nastya l-ar fi schimbat. Și înțeleg că este doar începutul? Sunt îngrozit de ceea ce citesc pe Internet! Se pare că toți artiștii vor fi înlocuiți, inclusiv Nastya și Olga. Acest lucru în capul meu doar nu se potrivește! Nerespectarea poporului! Semințele s-au schimbat deja. Aparent, bătrânul nu a putut sta în acest delir și a decis să iasă. Ira, soția lui Igor, a fost înlocuită. Încă nu mă pot obișnui cu fețe noi. Și dacă Olga este încă cu celelalte eripipeii, această serie stupidă nu va fi privită! Nastya este în general o poveste separată. În poveste ne sunt prezentate ca o fată decentă, iubindu-i infinit inteligența pe Igor. Dar cineva îmi poate explica cum această fată decentă într-un timp atât de scurt a reușit să schimbe atât de mulți bărbați? Și că, la Moscova, nu există mai multe femei, astfel încât toată lumea să se grăbească. Toți mrutii, ca muștele, sunt înviați, mor din nou, devin nebuni, sunt uciși, în închisoare, probabil, până la sfârșitul seriei, toți eroii vor vizita. Și înțeleg că în Moscova există un singur hotel, un spital. Și un restaurant este Nizhinsky. Și hotelul a fost transformat din sufrageria casei lui Stepanov. Delirium plin!

Doamne, acesta este un astfel de BRED. Toți actorii s-au schimbat de o sută de ori, toate stories au încetat, iar regizorii cu perseverență demni de o mai bună utilizare fac toate pozele și trag. Kashchenko plânge peste ei.