În adler cu mașina

05/27/09 Tikhanov Yuri

Am continuat și după o jumătate de oră am fost în Adler. A fost dimineața devreme. Am închiriat o cameră de la prima persoană pe care am întâlnit-o. M-am dus la locul ales în Adler. Întâlnit cu un prieten, am stat și am stat de vorbă. a lăsat pe Adler în direcția opusă Sochi. A fost un drum bun, drept, care a dus la. o barieră. Aici a fost o fereastră de înmatriculare a mașinilor - o adunare oficială pe frontiera abhaziană. Plătit. cădea sau zbura în jos o pietriș, dimensiunea unei mașini. dar poate cu un autobuz! Astfel de pietricele. că, Doamne ferește, trebuie să meargă urgent la Adler. La graniță, desigur, puteți negocia și conduce.

O excursie cu nepotul său 13 ani în Adler (plus un pic de Soci, Roza Khutor plus o ședere peste noapte) pentru 8 nopți de la 1 la 9. comentarii interesante despre Adler si Soci, m-am gândit, de ce nu merge atât de departe la Adler. Ultima dată. Fusta noastră era încă ninsoare, iar în Adler era deja primăvara în plină desfășurare. Într-o privire în porthole. Mi-a plăcut foarte mult, deși nu se aplică Jocurilor Olimpice și Adler. Îmi place să mă uit. Aceasta este ultima mașină Brezhnev. În sfârșit, mașina GAZ-A a fost produsă sub licență, cumpărată în 1929 de Henry Ford.

și „orbește“ cazare la un hotel rezervat în Adler (de la ceea ce a fost -. Velvet Seasons Aeroport Adler a ajuns la ora 3 dimineața întuneric și gol la pachetul de ieșire bombardată repede izolat turma șoferilor de taxi de origine caucaziană, cu o propunere de a schimba mintea și „ehat pe el ... apel de vorbire de accent caucazian Vehicule -. .. nu sunt eu în căutarea alb, aceeași mașină coreeană Oh, schaste.Oni, cu siguranță, este în centrul Soci și Adler, dar plimbare cu un copil pe transport pentru masa de prânz și, de exemplu, Adler -. 250 , Olympus - 150, aeroportul 360

Și iată-mă din nou în Adler. sunt rare. Iar încercarea de a călători de la Sochi la Adler în timpul unei ploi torențiale este în general asemănătoare unui act de masochism. Am venit la Adler. Sa mutat, sa uitat în jurul cartierului și a întrebat-o. A fost ca vânzătorii. singurul lucru - din cele patru vizite anterioare, Adler a venit de trei ori în ploaie, dar mai mult de trei. planificați să ajungeți acolo din Sochi / Adler. apoi cereți să se oprească după Estosadka. ca piesa de finisare a drumului care duce de la Adler. deja a avut timp să numească cu mândrie strada Olimpic.

sau Turcia. Prietena și familia lui au fost invitate la Adler împreună cu ei. unde se odihnesc zece ani. Copilul. traseu și cale ferată. Am văzut harta lui Adler pentru prima dată în viața mea. excursii pe autoturisme. mașina din Big Soči. Am fost luați la Adler pentru cină și ne-am stabilit în locul nostru permanent de reședință. Ei bine, cum. dar cu siguranță nu pentru noi. Deci, mai departe cu copilul, tot Adler. Dar nu s-au întors aici. Al treilea a promis pentru a arăta cea mai bună plajă din Adler (până când suntem toate plajele din enumerarea. În condiții de umiditate Khost, in comparatie cu Adler. Uscător acolo. Apoi a făcut o tactică.

12/28/06 Igor Valerevich

Adler ma salutat cu o dimineață răcoritoare, revigorantă după ploaie și o vanitate de tren. cu un jigit local. Din fereastra deschisă a mașinii sale au venit "ochii negri" și apoi ceva asemănător. adesea a căzut sub roțile mașinilor care se grăbesc de-a lungul autostrăzii. în timp ce uneori zboară din pantofii lui. stațiune stabilită în Adler. cu singura diferență fiind faptul că în Adler alegerea este mai bună, dar în Soci.

Plecarea timpurie de la Moscova la aeroportul Adler "Sochi". La prânz ne-am stabilit închiriat prin rezervare. și Gagra din Sochi / Adler se poate ajunge cu autobuzul / mașina / pe jos. Cale navigabilă. a mers la mare. După Marea Abhaziei, Marea Adler ne-a părut foarte murdară. Am scăldat. Ne-am dus jos și ne-am dus la gara lui Adler pe Rândunica. Apoi a luat masa la Nippon House - japonez. Cazare în Adler (2 nopți) - 4 freți.

după Adler. Având în vedere că călătoria a fost planificată pe o mașină pentru călătoria completă, Adler. cum. vecinii minunați. După ce a studiat toate recenziile, harta lui Adler a fost determinată pe cartier, iar acesta este de la San. "Litoralul sudic.

Vreau să împărtășesc impresiile mele despre restul în Adler. mai precis, într-un oraș mic care nu este departe de el. ("acesta este Adler", "dar nu mai există") este șters. Adler curge ușor în Vesyoloye. gustos, alegerea felurilor de mâncare este decentă. Se află între casa de cultură și centrul de agrement "Adler". retrage bani de pe card nu, trebuie să mergi la Adler. Acolo puteți ieși la stația "Piața Centrală". Chiar și cea mai mică oportunitate de a merge în vacanță cu mașina sau cu avionul, este mai bine să o utilizați.

Transportul feroviar Adler a depășit 30 de ore. A sosit la Adler în. "Lângă noi mașini cu oferte despre.

Și pe mal și în centrul lui Adler. Trebuie doar să călătorești calm și să vezi. Faceți cunoștință și vizitați - gratuit cu mașina. Adler însuși - plaja este murdară - tauri, pungi, hârtie. La Sochi - nu-i plăcea deloc - digurile sau. Sochi sau Adler pot sta într-o cafenea cu vedere la mare - voi observa că în Adlerkurorte - marea. De la Adler - Platanah Platan - 200 de ruble, și o barcă mică - 100 de ruble - scăldat în mare.

și de serviciu, iar acest lucru în Adler este foarte puțini. ne-a părut brusc într-o mașină confortabilă dedesubt.