Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

Sărbătoarea liniștită și liniștită a Anului Nou. am avut în sfârșit un somn bun pentru prima dată într-o lună și am fost pregătiți pentru noi aventuri. Costul camerelor în hotelul Bereke. în care am rămas pentru câteva zile inclusiv micul dejun. Nu am ratat ocazia (așa cum am făcut-o la casa de oaspeți din Malaezia), iar la ora 10 dimineața am coborât la bar. Am fost oferite porridge, vareniki și ouă prajite. Suntem pentru ouă, deci l-am ales pe acesta din urmă.

Ei s-au răcit, s-au adunat și au plecat în călătoria lor. La stația de autobuz am fost informați că în această zi nu vor mai exista autobuze spre Borovoy din cauza sărbătorilor de Anul Nou. Și casierul de acolo nu a funcționat. Și, în general, de la muncitorii din stație exista o singură femeie (probabil singura femeie care nu a băut), care se ocupa de toaletă și camera de depozitare. Ne-a consultat de asemenea. Ei au început să se gândească la ce să facă în continuare. Și au început să se uite spre șoferii de taxi. Dar Max a decis să clarifice informațiile de la băieții locali. Fata ne-a spus că va merge și la Borovoe și le-a spus despre bombardarea șoferilor de taxi din centrul orașului, care duce la Borovoy pentru 250 de persoane pe persoană. Cu autobuzul numărul 1, am ajuns în centrul orașului Schuchinsk (lângă Palatul Culturii și GRAND SEC), am ajuns la stația unde acei șoferi de taxi trebuiau să stea. Aici, apropo, marchează pe harta lui Shuchinsk (poate că cineva va veni la îndemână).

După ce am îndeplinit solicitarea cabana, am mers la punctul de control, unde am văzut o hartă a împrejurimilor satului și a lacului Borovoe,

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

precum și o hartă a întregului Parc Național Burabai.

Plătiți pentru taxa de intrare de 212 tenge pe persoană. am părea că suntem într-o poveste de iarnă. În orice alt mod, nu numiți frumusețea care sa deschis înaintea ochilor noștri. Perla Kazahstanului și Elveția din Kazahstan - așa-numitul colț pitoresc al Kazahstanului de Nord - stațiunea Borovoe. Și nu putem să ne certăm în nici un fel.

Acest bust al lui Abylai Khan, unul dintre cei mai renumiți khani ai Khanatului kazah, se află aproape la intrarea pe teritoriu.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

Și trebuia să ajungem pe poiana Abylai Khan și să găsim tronul marelui Khan. Pentru a face acest lucru, a trebuit să mergem 5 kilometri, așa că tipul de la punctul de control ne-a spus. Ne-am mutat de-a lungul drumului principal până am văzut calea spre stânga. Ne-a condus la lacul Borovoe. Max a mers înainte de mine și a văzut mai întâi aceste mari expansiuni.

M-am târât mai târziu. Prima asociație care a venit în mintea mea din ceea ce am văzut a fost exploratorul polar de la Polul Nord.

Atât de fascinantă era viziunea. Mai ales eu, un bărbat care nu a fost niciodată pe pescuit de iarnă și nu a mers atât de liber pe suprafața gheții acoperite de zăpadă. Am fost încântat, fericit, a sărit, a alergat, sa comportat ca un copil și a fost fericit.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

În aceste momente nu aveam nevoie de țări fierbinți, de soare arzând și de marea caldă.

Mi-a plăcut viața, m-am bucurat de zăpadă și de ceea ce am în prezent.

În tot timpul când eram pe lacul, nu m-am putut liniști. Și nu am dat odihnă acestei movile de piatră (așa cum am numit-o) pe mal. Am hotărât că aceasta este aceeași piatră Jumbaktas - principala atracție a Borovoy, care în timpul verii se poate face doar prin înot.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

Max a spus imediat că nu este ea - prea aproape de țărm și nu ca cea de pe Internet. Dar eu, ca un berbec încăpățânat, m-am convins că era ea. Și, desigur, pentru cea de-a opta oară, Max avea dreptate. Stânca din Jumbaktas din acest loc este de aproximativ 3-4 kilometri.

Dar ceea ce este cel mai interesant, Max era în acest loc în copilărie și aproape că și-a pierdut viața, căzând din aceeași stâncă, pe care o înșel pentru Jumbaktas. Și acesta este locul pe care am fost pe traseul spre lac este o atractie numita „Dancing Grove“ ( „crâng de mesteceni dans“, „Dancing mesteceni“). Dacă ne întoarcem aici vara, asigurați-vă că faceți o fotografie și arătați aceste birchuri.

Deci, mers pe jos în sus o mulțime de lac Borovsky (așa cum a numit Dasha - colegul nostru calator), ne-am întors la drumul principal și a continuat în drumul lor spre compensare Abylaikhan.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

Pe stradă -20 ° C, și nu suntem deranjați de acest lucru: suntem fericiți și îmbrăcați călduros. La început ne-am gândit cum să stam mașina,

dar apoi am decis să mergem până când înghețăm. Și nu am vrut să încalc singurătatea asta cu natura.

Nu pot spune că am mers mult timp. Pe drum, a fost întotdeauna ceva interesant.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

De exemplu, o punte de observare și o casă cu barci. Cel mai probabil, este aici, în vara, puteți închiria o barcă și puteți ajunge la faleza Jumbaktas de pe lac.

Asta a fost clar traseul nostru prin parcul național Burabay, am decis să elaboreze o hartă detaliată a zonei pe care noi se deplasează din sat în câmpul Borovoye Abylaikhan (harta poate fi mărită prin clic pe ea).

În mod neașteptat pentru noi, Max a văzut un munte în depărtare, care avea o mărime diferită între întregul teren.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

Din anumite motive, mi-a amintit de Templul Adevărului (Pravda) din Pattaya. Acesta este Muntele Okzhetpes.

Iar lângă ea, foarte miniatural, în comparație cu Okzhetpes de munte, era acel munte foarte Zhumbaktas. În capul meu a apărut imediat ideea că trebuie să scurtăm traseul și apoi am văzut un pod care duce spre lac.

Firește, ne-am grăbit să mergem mai întâi la stâncă de-a lungul podului, apoi în sus și în jos și în dreptul lacului.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

Și acum, în cele din urmă, ea este stânca Jumbaktas, pe care am vrut so găsesc, și Okzhetpes de munte, ca și cum ar fi foarte aproape. Am fugit în acest loc.

Ne-am tăiat în mod decent traseul până ajungem pe stânca Jumbaktas pe Lacul Borovoe. Urmărind turiștii care au vizitat deja cu puțin timp în fața noastră, am mers la parcare. Acolo tipul ne-a spus că Polyana Abylai Khan este la doar un kilometru distanță. Și după un timp am fost la locul ei. Aici este, aceeași stella a Abylai Khan, care este așezată pe o poienă.

Când am ajuns la Polyana Abylai Khan, trupurile noastre erau destul de reci și am decis să mergem într-o cafenea pentru a bea ceai și să ne încălzim în același timp. În acest loc există un magazin de suveniruri, o sală de expoziție (costul de intrare - adult = 300 tenge, copii - 100 tenge, copii sub 5 ani - gratuit), restaurant și toaletă pe stradă. Puțin mai departe de stelaje, dacă mergeți în pădure de-a lungul căii, există o piatră - tronul lui Abylai Khan. Dacă îți faci o dorință și te duci în jur de 7 ori, va fi neapărat împlinită. Nu am mers, pentru că este o altă bicicletă pentru turiști.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

După ce am examinat totul, am continuat. Acum trebuia să ajungem la hotelul Rixos Borovoe. Drumul a fost lung și am decis să ne oprim. Trecând de fetele din Astana, ne-au aruncat la baza de schi Ak-Zhelken din Borovoye.

Am vrut să mergem la o plimbare, dar nu am făcut-o. Dar du-te și aflați prețurile încă decis.

Apoi am mers pe lângă hotelul Rixos Borovoe. Au dispărut multe, dar după ce am ajuns aproape la obiectiv, am început să mă răzgândească de frig și durere în picior, iar Max a prins mașina. Doi bărbați ne-au dus cu ușurință la turnul spre hotel. Se întunecase afară. Distanța de la hotel a fost de 1,2 km distanță. Și mai avem încă la clădirea hotelului.

Căutare misterioasă - blog de călătorie - lac și stațiune

Era deja târziu, eram rece și obosiți. La recepție într-un hotel plăcut, Max a sunat un taxi și am plecat la mini-hotelul nostru, unde a închiriat o oră o saună pentru a se încălzi după o plimbare lungă și înghețată prin Borovoy.