5 Comentarii despre darges la москва, преображенское, малая семёновская улица, 3

În calitate de consumator, mi-a plăcut foarte mult lenjeria de pat și prosoapele de la compania Dargez, care mi-a comandat acasă. Și, în calitate de persoană de afaceri, sunt în prezent interesat să semnez un acord cu această companie pentru furnizarea de lenjerie în rețeaua de centre de recreere, unde lucrez ca director administrativ. Cred că serviciul nostru ar fi atins un nou nivel cu un astfel de partener! Mulțumită consultanților.







Îmi place acest magazin. Când sunt în Zaraysk, mă duc mereu și cu siguranță cumpăr ceva. )) Bine facut!

Îmi cumpără regulat produsele Darges din magazinul din Malaya Semenovskaya, pentru că sunt mulțumită de calitatea sa, dar cu greu pot suporta serviciul de fiecare dată. Trecutul nu va reaminti, voi spune doar ca daca nu ar fi pentru super-convenabil pentru mine locatia magazinului a doua oara in ea nu ar fi plecat. Astăzi, 14.03 la ora 13.08 (ora de verificare # 2244) a cumpărat pătură lui Berg și două seturi de rufe pentru el. Vânzătorul Lyudmila a încercat foarte greu, dar a fost în mod obișnuit distras de ceilalți angajați, întrerupând cu putere în mijlocul propoziției. Data viitoare ›

Am cumpărat dressingul "Darghez" cu o lună în urmă. Calitatea este pur și simplu îngrozitoare. Lenjerie de pat în jos, la domiciliu puf. În interiorul păturii s-au format nișe. Regret foarte mult că am cumpărat "Darghez". De ce oamenii sunt atât de înșelători, încât calitatea produselor este foarte bună. Este mai bine să nu regret bani, pentru a cumpara lenjeria de pat a producătorului intern NPK "Kariguz". Prețul corespunde calității! Nu regreta. Și "Dargez" rămâne să fie aruncat.