Recenzii pentru fanfic - ce păcat că nu mă iubești

Obțineți în centrul istoriei relații romantice și / sau sexuale între un bărbat și o femeie

Rowling Joan "Harry Potter". Harry Potter (crossover)
Peyring sau caractere: Hermione / Draco, Harry / Ginny, Lavandă / Ron, Hermione / Ron Evaluare: - fanfiction în care există scene de sex sau violență fără o descriere detaliată a elementelor grafice "> genurile R:. Comedie - fanfic plin de umor".> Umor. Drama - relație conflictuală cu societatea sau caracterele pe care unii cu alții, tensionată și activă experimenta o varietate de conflicte interne și externe. Poate ca rezoluție prosperă și nefericită de conflict. "> Drama Fantasy -. Povestea despre magie, lumi, creaturi mitice, cu alte cuvinte inventate," lumea Might and Magic> Fantasy "". Psihologie - O descriere detaliată a problemelor psihologice, gândindu-se la cauzele și motivele acțiunilor „> Psihologie AU - .. O poveste în care eroii lumii canon se încadrează într-o altă lume sau în alte circumstanțe, în nici un fel cu canonul nu este conectat, poate fi, de asemenea, o altă furculiță în canonul evenimentelor. . "> AU. Colegiul - o parte semnificativă a acțiunii fanfic are loc în școală sau în jurul școlii sau viața de zi cu zi a studentului „> Avertismente College: - în caracter,« nu în natură. „- o situație în care caracterul fic se comporta destul de diferit, așa cum s-ar putea aștepta . pe baza descrierii lor în canon „> dimensiune OOC - fanfic mare. Mărimea depășește adesea romanul mediu. Aproximativ 70 de pagini dactilografiate. "> Maxi 34 pagini, 12 bucăți Stare: congelată

Premii din partea cititorilor:

Marele și groaznicul Domn Dark a murit în mâinile lui Harry Potter, băiatul care a supraviețuit. Dar moartea lui Voldemort nu înseamnă sfârșitul răului din lume. "Trio de Aur" este încă o mulțime de aventuri periculoase, care sunt târâte în ei înșiși cu capul lor. Prietenii noștri vor afla ce iubire și ură, credință și îndoială, prietenie, sprijin și trădare sunt. Acesta nu este sfârșitul.

Publicarea altor resurse:

> ** Anastasia Gilbert **
> Aaaa. Mi-a plăcut foarte mult această poveste! Incredibil, frumos, de neclintit, interesant, superski! Așa pot descrie această creație! Mi-a plăcut foarte mult reacția lui Draco la prietenia lui Blaise și a lui Hermione! El este gelos și îngrijorat. Spune-mi, ce foloseste Blaise într-adevăr cu Mione în scopuri personale? Nu vreau cu adevărat să fie adevărat, pentru că au o prietenie atât de bună. Eh-eh-eh. Aștept cu nerăbdare continuarea rapidă a acestui fanfic frumos! Nu întârzia noul capitol, pliz! Și nu plângeți ventilatorul. Nu mă dezamăgește. La urma urmei, povestea este cu adevărat interesantă și, dacă arunci această poveste, atunci Vee arăta în primul rând lipsa de respect față de cei care vă citesc fanficul! Vă doresc mult noroc în continuarea scrisului, fantezie și mai multă inspirație, putere, răbdare și, cel mai important, timp! Pentru totdeauna, a ta, Anastasia Gilbert!

Sunt fericit că ești atât ca totul, pot spune cu certitudine că nu voi renunța la această poveste, deoarece este nevoie de un loc separat în inima mea) iubesc cititorii mei, așa că nu vreau să mă gândesc la asta pentru ca acum ^^ în cele din urmă a venit vacanța, pot spune cu certitudine că nu va trage atât de mult timp o continuare, deoarece ideea este deja acolo. Îmi place Blaise, dar încă mai intenționează să prezinte pe triunghiul (și poate cuplu, cine stie?) Eu nu, iartă-mă acest lucru: 3
Cu sinceritatea ta. SakuraHaruno.

Ahhh. Mi-a plăcut foarte mult această poveste! Incredibil, frumos, de neclintit, interesant, superski! Așa pot descrie această creație! Mi-a plăcut foarte mult reacția lui Draco la prietenia lui Blaise și a lui Hermione! El este gelos și îngrijorat. Spune-mi, ce foloseste Blaise într-adevăr cu Mione în scopuri personale? Nu vreau cu adevărat să fie adevărat, pentru că au o prietenie atât de bună. Eh-eh-eh. Aștept cu nerăbdare continuarea rapidă a acestui fanfic frumos! Nu întârzia noul capitol, pliz! Și nu plângeți ventilatorul. Nu mă dezamăgește. La urma urmei, povestea este cu adevărat interesantă și, dacă arunci această poveste, atunci Vee arăta în primul rând lipsa de respect față de cei care vă citesc fanficul! Vă doresc mult noroc în continuarea scrisului, fantezie și mai multă inspirație, putere, răbdare și, cel mai important, timp! Pentru totdeauna, a ta, Anastasia Gilbert!

Dragi cititori, mă grăbesc să-ți spun bine (sper) de știri: Foarte curând va fi un nou capitol, pentru că este aproape neterminată, trebuie doar să termin și edita) un imens vă mulțumesc pentru revizuire și ceea ce este încă în așteptare pentru continuarea și papură foarte bună dreptate papuci: 3