Recenzii despre labirintul magazinului online

Lasă-ți comentariul și recenzia despre magazinul online Labyrinth

Toate recenziile despre magazinul online Лабиринт

De introducere a doua oară cu echipaj rapid și eficient toate, dar, la punctul de cauză, nu a existat nici o schimbare de la 5000r g.Dedovsk, Moscova obl.Kartoy un motiv sau altul nu a luat, atunci când totul este deja făcut plata pe carduri. Mi sa oferit să merg la magazin, să cumpăr cafea pentru 12 ruble. și schimbarea banilor. Nu era plăcut să o auziți. Nici nu doriți să comandați în acest magazin

Ei au făcut o comandă de cadouri pentru copil, pe de altă parte, cu auto-livrare, sosind în ziua primirii pentru jucărie, nu mi-au dat o comandă, i-am explicat tehnicile și am făcut o greșeală și mi-au cerut să vin din nou. Pentru a merge de 2 ori prin blocajele de trafic pentru comanda nu este posibil. Înainte de aceasta, a fost întotdeauna livrată prin curier, iar timpii de livrare nu au fost îndeplinite. Aceasta a fost ultima comandă. Ordinul nr. 8657 9030

Am cumpărat un cadou cărți scumpe (R. Stevenson Treasure Island), ordine de plată pe internet, la deschiderea ambalajului a arătat o căsătorie clară - legare deteriorat (inferioară a coloanei vertebrale tăiat). Având în vedere că plata non-numerar, magazinul va oferi de înlocuire sau de restituire bani pentru soldul în zona Personal (așa cum este explicat în departamentul care emite ordinul), care nu-mi convine. Sfat: plătiți numerar la primirea bunurilor și ÎNTOTDEAUNA deschideți pachetul atunci când primiți bunurile! Am luat cartea, dar reziduul a rămas. Este puțin probabil să mă întorc la acest magazin din nou.

Nu înțeleg de ce până acum nu vor acoperi acest "magazin". Cărțile nu sunt livrate la timp (în loc de trei zile, livrarea poate dura o lună). Promoțiile și reducerile trișau. Atitudine și serviciu dezgustător. Se pare că sunt "zăhrali". NICIODATĂ nu intrați în legătură cu Labirintul. Trimite-l în iad!

Angajați grei care nu apar niciodată, difuzând întotdeauna numai în numele magazinului. Adesea nepoliticos în mesajele private. În ultima vreme, în ordine există o mulțime de cărți defecte. Dacă nu luați cărți defecte, acestea iau în considerare aceste cărți ca refuz: "Ați anulat comanda". Apoi pot transfera la plata în avans fără nici un avertisment. Ei înșiși scriu că ordinea poate fi refuzată în orice moment, fără consecințe. Dar aceasta este o minciună, o mișcare de PR. Motivele specifice pentru transferul la plata în avans nu sunt indicate, ele sunt eliminate prin fraze comune, cum ar fi "luăm în considerare diverși factori". A deveni cel mai mare retailer online de cărți, datorită unei rețele largi de ex a început să prezinte prețuri nejustificat de mari pentru cărți, astfel încât chiar și cu toate reducerile din prețul pare mai mare decât în ​​alte magazine online, fără nici reduceri. Cei mai neplacuți, niciodată nu-și cer scuze pentru propriile lor greșeli și căsătorii, se comportă imprudent și agresiv. Nu pot recomanda acest magazin. Foarte dezamăgit (((.

Ordinul nr. 8913 0867
A ordonat în #labirint o carte legată de pânză, "Alice in Wonderland". Ieri am primit comanda mea. Pe măsură ce te obișnuiești repede bine - mi-e pe un #OZON de asamblare pentru a nu m-am gândit în picioare la intrarea curier, începe filmul de derulare, care este singurul ambalaj cadou și cărți nu ieftine. În plus, sub film puteți vedea că da, aceasta este aceeași carte pe care am comandat-o. Firește, am semnat foaia de curierat când am primit comanda. Despachetat după câteva minute, urcând la birou. Sub filmul a fost o carte pe care judecând după daune caseta a căzut cu alte cărți sau ce altceva ei sunt de vânzare. Scriu o scrisoare #labirint cerând să înlocuiască răspunsul: am semnat foaia de curierat - este vina mea. Chiar și fără scuze pentru inconvenient și amestecarea piciorului. Data viitoare, îmi scriu, verifică. Înțeleg că sunt corect, dar, într-un fel, recent, serviciul clienți crește pe o piață extrem de competitivă, și aici este. cu atât mai evident școala nu poate.
Și, da, curierul nu a sosit la ora stabilită.
Nu mai sunt "labirinturi".

Reducerea dvs. personală nu se face cu acțiuni. Preturile au crescut astfel incat, cu o reducere de 25-30%, acestea sunt egalate cu magazinul. În general, site-ul este mort.