Peapla a mers trekking "sau a patra practică a școlii de drumeții gt, trasee de-a lungul Primorsky Krai

Trekking către orașul Rocky (Chitinza), înălțime 1239 m.

Stația de traseu Krasnoarmeyskaya - g.Skalistaya - st. Partizansk.

Distanța parcursă este de 24,18 km.

Timp în mișcare - 10h.58 min.

Viteza medie este de 2,2 km / h.

Șeful campaniei - Alexander Chernavin.

Participanții o excursie pe jos - Julia Chernavina GT, Denis Sinelnikov GT, Stanislav Puzanov GT, Dragoste Kiseleva GT și (iartă-mă, studenți, din moment ce eu nu știu numele lor, dar îmi amintesc jocul în jurul focului de tabără și dezvăluie secretele cercului): Alice (fan Nietzsche) Kostya (poet), Iaroslav (elani înșurubează), Olga (Merzlyakov), Anton (iubitor de retro-cars), Kohl (medic), Anastasia (un iubitor de ciocolată), Lesch (ventilator tuning), Eugene (volei), Sasha (vise o mașină de spălat vase), Ivan (cum ar fi natura), Toja (cerc mare) și Sergey (proprietarul o memorie proastă pentru nume).

Total: 19 minunați oameni interesanți strălucitori!

La picior ne-am oprit să luăm cina. Au fost numiți ofițerii de serviciu. Printre ei eram eu și, prin urmare, a fost un pic șocat, pentru că mâncarea a gătit maximum șase persoane și apoi Nouăsprezece! Dar supa de saur ca aceasta a fost un succes, toată lumea a lăudat, și am vrut să gătesc întreaga călătorie! De aceea încercam mereu să-i smulg bucătarul de la toți oamenii de serviciu! Acum acasă voi găti găleți - practică pricepere!))))

Și din moment ce am început să mănânc, voi dezvălui imediat toate secretele meniului de marș:

Pranz - supă de mâncare, pâine, ceai, dulciuri.

Snack pe partea de sus - nuci, fructe confiate.

Cina - paste cu tocană, ceai, biscuiți.

Mic dejun - terci cu lapte condensat, ceai.

Prânz - supă de mazăre, pâine, terci "Prietenie" cu tocană, ceai, dulciuri.

Zavrod Yuri a făcut un meniu și a cumpărat produsele în sine, a făcut-o pentru prima dată, dar sa confruntat cu sarcina o sută la sută. Foamea nu a fost. Unii oameni au fost chiar puțin supradotați pentru prânz în a doua zi!

Așadar, urcarea la vârf a durat aproximativ 3 ore, a fost aproape verticală la început și nu a permis să se relaxeze în timpul călătoriei. Din fericire cu vremea, am avut din nou noroc, până la vârf nu a existat vânt. A fost confortabil să meargă.

Mai aproape de vârf, cu atât mai des erau conurile de cedru, pe care Kostya și cu mine le adunam cu entuziasm într-un pachet, până când am dat peste o întreagă împrăștiere a conurilor. Și pachetele noastre s-au terminat. Excitare ca vântul a suflat. Și de ce în pădure întotdeauna vrei să iei ceva și să o iei cu tine. Această dorință de a lăsa în sine o parte din ceea ce nu ar fi de dorit să plece deloc. De exemplu, am târât rădăcinile badanului în brațele mele acasă. Știam despre proprietățile vindecătoare ale acestei rădăcini. Dar despre faptul că frunzele uscate ale badanului pot fi preparate ca un ceai pe care l-am învățat de la Sasha Chernavin. Dacă rămân vreodată în pădure fără ceai, o să știu care arbuști să scape!

Și, în general, cu ocazia unor sfaturi utile. Sasha poate asculta ore întregi. Îmi amintesc cum seara, la foc, a fost atacat de elevi cu o mie și o întrebare despre echipament, echipament etc. Și această conversație a continuat dimineața. Nu este nimic mai valoros decât sfatul unui om care, de o mie de ori însuși, a experimentat toate dificultățile care stau în așteptarea unui turist pe drum. Chiar lucrurile aparent elementare nu pot fi ignorate: ascundeți pantofii într-o pungă din sacul de dormit și puneți-o peste noapte în sacul de dormit, astfel încât să nu trebuie să îngheți picioarele dimineața; trageți corect curelele rucsacului, pentru a nu vă rupe spatele; dacă apa în locul în care intenționați să faceți o călătorie nu este suficientă, nu planificați meniul unui vas de paste.

Și rukopoh noastre foarte competent și la timp a oprit "ferma colectivă" printre participanții la campanie. Există anumite reguli pe care tocmai trebuie să le urmezi și asta e tot. Dacă oamenii sunt numiți pentru a îndeplini un anumit caz, atunci aceștia sunt responsabili pentru rezultatul înaintea tuturor. După cum îmi amintesc supa de sos, mă tremurăm. Dacă l-am suprasolicitat, întregul grup ar fi foame. Și nimeni altcineva nu ar trebui să-și ia răspunderea.

Deci, vârful. Aici am organizat o mică fotografie cu steagul GT, l-am admirat pe Partizanskiy dintr-o vedere de pasăre, am înghețat și am alergat să pun corturi și să mă pregătesc pentru cină. Locul din vale printre copacii conifere era protejat de vânt. Pământul este acoperit cu frunze și ace uscate. A dormi a fost moale și confortabil. În coroanele copacilor, vântul a suflat și a blestemat, și noi, ca într-o casă. Au făcut două focuri de tabără: una pentru gătit, al doilea foc pentru întâlniri. Jaroslav a construit și a aprins o fântână de foc, care a surprins toată lumea din jurul lui. Modul său a fost propus să fie brevetat (a se vedea fotografia).

După instalarea cortului și cortului, toată lumea era așezată lângă foc. Distribuiseră imediat participanților dimineața, pentru ca ei să pregătească - să adune mâncare pentru micul dejun de la participanții la campanie, pentru a le permite să doarmă mai mult; a adus apă (aceasta este o poveste separată și teribilă) și a construit o copertină pentru lemn de foc în caz de ploaie.

Dimineața a început neașteptat. Cu un ghinion, unul dintre slujitorii se toarnă cu o lingură pe o farfurie de fier. Un mod ciudat de a te trezi - dar foarte motivant! Toți cei motivați, umflați de somn, înveliți în haine și pălării calde, ascunzându-se de mînerul sub copertină, au mâncat o fulgi fierți. Unde altundeva poate fi mai gustos. Mulțumită însoțitorului de dimineață!

Când au ieșit la coborâre, am realizat - asta este! Ce am așteptat atât de mult. Vânt puternic, ceață, ploaie - a existat un sentiment că dacă terciul atât de dens nu s-ar fi așezat în stomac și nu ar fi presat la pământ - aș fi demolat. Se răcește! Nu că sunt un pervers - dar am vrut doar să conduc! Apoi, programul "lumină", ​​cu un cer albastru aproape fără fund peste Sparrow și Falaza părea să fi fost ales special pentru noi.

Am trecut repede prin ceață, așteptând o coborâre neplăcută, despre care atât de mult i-au spus cei care au mers cu apă. Pe drum fotografiat alaturi de o bucata de fier (imi pare rau, nu inteleg de ce este nevoie de fotografie, daca colectionezi un album pentru Barca) si ai fugit. Un pic pierdut fara Sasha (se astepta ca cei care se straduiesc sa ne trimita inainte), aproape sa dus la nebun, dupa cum sa dovedit (desi nu ar fi fost pierdut desigur). S-au oprit la timp, s-au întors și au continuat pe calea unei căi înguste, stâncoase, prin care, după cum sa dovedit, oamenii noștri valoroși purtau apă pentru tabără. Apa după o astfel de cale devine cu adevărat aurie. Toată lumea care mergea de trei ori în timpul coborârii a frământat murdăria pe traseu. Cum pot purta chiar aici un bowler cu apă?

După prima potecă, cea de-a doua nu era deloc plăcută. Au fost pietre mai mari. Plâns de "piatră" ar putea fi auzit din când în când! Dar unii oameni nu aud de la prima dată, așa că acum ei merg cu vânătăi. Dar este ceva de amintit, dar la ce să se laude. Faptul că am preparat supă pe 19 mașini de gătit, am urcat pe munte, n-am înghețat noaptea - gunoi, dar vânătăi pe picior și vânt cu vâsla deasupra - era rece. La urma urmei, eu sunt probabil o izvraschenka!)))

Și Stas (kamikaze reutilizabile) făcea un traseu paralel cu viteza unei veverițe frenetice, zboară în jos pe pantă, în timp ce noi mormăim pe pietre. A reușit să ne facă poze, să pună pentru camera mea, să sară peste ramuri și multe alte lucruri - de aceea el și kamikaze! (În ceea ce privește pervertul, par să fiu entuziasmat, eu încă trebuie să crească și să crească înainte de asta!)

Prânzul a fost amenajat lângă râu. Icy apa nu-l sperie pe Sasha Chernavin și Lyosha (tuner). Au scăldat în timp ce ceilalți s-au încălzit prin foc în așteptarea cina. La naiba! Dacă nu aș fi ajutat să fac supă, aș fi urcat și eu! Deși nu există nici un brrrrr, chiar înfricoșător! Abia am traversat râul de câteva ori - și apoi cu dinți strânși! Reîmprospătează desigur, dar sunt doar doi rinichi!

Și apoi pădurea sa terminat și a început un sat. Așa cum am dat seama mai târziu, satul a fost Partizansk - un oraș adevărat, doar cu caprele la stația de autobuz, localnici prietenoși, vă rugăm să ne spuneți despre orarul de autobuz și pasagerii pacient care presate în tăcere unul pe altul în autobuz, unde am luat o jumătate bună a spațiului.

Vă mulțumesc foarte mult tuturor celor care au organizat călătoria și care au participat la aceasta.

Apropo, acum știu exact ce este "lovitura" și tu?

1. Lipsit din partea principală a grupului atunci când fluxul a rămas:

- a luat mult timp o decizie asupra variantei tranziției fordu,

- au luat parte la o idee proastă de a bloca bordul cu pietre și de a le traversa

- când a luat decizia (să-și scoată încălțămintea și să plece desculți), aproape întregul grup era deja pe cealaltă parte a cursului.

2. Ea iese din prima: dacă aș avea un băț de urmărire, s-ar putea să nu fiu nevoit să-mi scot pantofii.

3. Când alegeți echipamentul, trebuie mai întâi să cunoașteți opiniile mai multor persoane cu experiență și cunoștințe și apoi să luați o decizie cu privire la cumpărare. Acest lucru va ajuta la evitarea costurilor inutile, de exemplu, atunci când cumpărăți un cort.

4. Colectarea rapidă în dimineața zilei a doua și la masa de prânz a dus la faptul că șemineul nu a fost complet ars resturile de plastic. Încă strângeți o mulțime de cutii pe șemineu, pe care le-am lăsat în urmă. Nu era suficient timp să mănânci și măcar să le stoarce.

5. Lipsa de experiență în depășirea „sypuhi“ ​​de pietre pe calea pe coborare aproape în jos a dus la un accident: am aruncat la marginea traseului a devenit o piatră să se rostogolească pe deal în jos, a luat viteză, precum și un traseu făcut doar o ușoară rândul său, apoi traiectoria căderii pietrei a traversat calea. Ca rezultat, Luba a primit un picior zdrobit. Chiar și echipa "Stone!" Nu a salvat situația, pentru că a) Grupul de mai jos traseul nu a avut timp să reacționeze la ceea ce partea amenințării și b) mi se părea că noi toți au fost destul de morman, care nu respecta intervalul de trafic. E bine că totul sa încheiat bine.