Pe traseele cunoașterii știrilor cu broasca și ayhor

Când eram mic, părinții mei au mers adesea la Okhotsk la mare. Mereu am așteptat când a apărut Frog Mountain la orizont. Întoarceți-vă, întoarceți-vă, iar acum se așează într-un meci, ridicând un bot și arată îndepărtat, ca și gardianul pe un post. Multe legende au spus și încă spun despre acest munte. Și în copilărie, m-am gândit că era o prințesă bewitched care păzea pieptul de bijuterii și, parcă, care nu încercase să se apropie de ea, broasca nu permitea unei singure persoane să vină la ea.

Am crescut, iar muntele a trecut treptat și acum este deja greu de observat de pe pistă. M-a supărat, nu am putut să-l văd și era imposibil să ajung la munte. Și aici sunt un adult, am propriul meu transport personal - o bicicletă - și visul meu din copilărie pentru a vizita legendarul munte Frog devine realitate - Mă duc cu prietenii la Frog. Dimineața părăsim orașul de-a lungul autostrăzii Korsakovsky și, după o scurtă călătorie, ne întoarcem la ruta Okhotsk spre satul Vostochka.

În ciclism, sunt un începător și piesa nu mi-a fost dată cu ușurință - ca un drum drept, și pedalele cu spin dificil. Acesta a fost mult timp a auzit toate că, pe această porțiune de drum apar fenomene anormale - cum ar fi mașina fără nici un motiv, la toate merge înapoi sau de a opri, bine, cred, un puzzle. Dar, în realitate, totul sa dovedit a fi simplu. Doar traseul urcă, dar panta este minimă și se pare că mergi drept, dar de fapt urci pe un deal. Dar am învățat asta mai târziu, dar deocamdată, umflând și transpirând mai târziu, ceva de genul cum am preopeded până la Point Vostochka. Am turnat în magazinul local peste toată mulțimea, au rucsacuri ambalate cu tot felul de lucruri și am continuat pe drum. Muntele este situat în spatele satului în trei kilometri, o urcare mică pe dealuri - și plecăm pentru două pietre mari - poarta către calea care duce spre lumea basmului. Lângă pietre se află un vândut, pe care scrie că "rămășițele Frogului" sunt considerate un monument de stat de natură cu semnificație regională de tip geologic. A fost înființată în 1983 și acoperă o suprafață de 12 hectare, un cerc de circa 200 de metri în jurul valorii de rocă "Frog". Pe sfaturile inscripției, am atins porțile de piatră, le-am întâmpinat și ne-am așezat caii în continuare pe drumul pădurii.

Traseul ne-a rostogolit de pe deal și s-a rostogolit pe o mare curățenie, după cum a fost descoperită mai târziu - o pajiște numită Sunny. Conform legendei, această poiana schimbă culoarea de mai multe ori pe zi. Există, de asemenea, o casă completă pe poiență, care spune despre proprietarul taiga - un urs, iar întreaga rută este trasă spre cascada Vesta. Pur și simplu nu este posibil să ne pierdem aici. Prin urmare, adânc în pădure de-a lungul căii am pășit cu îndrăzneală, am traversat pârâul de pe podul realizat de noi și am ieșit într-o mică curățenie cu clădiri de piatră neobișnuite sub formă de piramide. În ce scop au făcut oamenii asta, nu am știut, dar imaginea a fost extraordinară. De asemenea, am contribuit, am construit piramidele noastre și am condus-o de-a lungul căii.

Pe traseele cunoașterii știrilor cu broasca și ayhor

Am mers la râu numit Komissarovka anterior râului Ayichka a fost numit, în traducere din ainu „apă curată, susținerea vieții.“ Fluviul este într-adevăr foarte clar și delicios, ei spun că este de vindecare, crezi sau nu - o chestiune privată. Și pentru a ajunge la Broască, râul trebuie să fie traversat. Du-te poate fi înfășurat sau o frânghie, care este întinsă între copaci. După ce au legat clopotele de copaci pentru anti-furt, au început să traverseze râul. Râul nu este adâncă, dar apa din ea este rece, astfel încât cei care nu se tem de apa rece, a ales să ia cu asalt vadul râului, iar ceilalți au urcat coarda, nu pierdeți ocazia de a rostogoli si sari pe corzi ca o maimuță.

Și aici suntem la poalele muntelui. Muntele este scăzut, dar foarte abrupt. Grabind copacii, ca să nu alunece, au urcat pe pantă. Pașii de la rădăcinile copacilor vin la salvare. Pietrele s-au rostogolit de sub picioare, așa că au încercat să rămână la o distanță una de alta, pentru a nu împinge o piatră pe cap. Și aici suntem la vârf, pe legendarul munte Frog - aceasta este rămășița stâncoasă a muntelui Gorbunov, înălțimea maximă este de numai 8 metri. Se crede că acest munte a fost venerat de vechii ainu ca Templul Înțelepciunii, și lângă Frog este o piatră pe care există o adâncitură în forma corpului uman. Conform legendei, aici a pus capăt șamanului pământesc din tribul Ushtei, ea sa îngropat în mod voluntar în viață între plăci pentru a-și salva poporul de vrăjile rele. În apropierea muntelui, o copie exactă a broaștei, chiar și un bot, ca un adevărat, este necesar să se creeze o astfel de minune a naturii!

Piept cu bijuterii, eu cu siguranță nu am găsit, dar punctul de vedere de mai sus mi-a lovit - vederi uimitoare ale Aniva Bay, Lacul Tunaicha și variabilitatea. În depărtare, traseul Korsakov vântură șarpele și fuge în depărtare. Bucurați-vă de vederi până jos. Coborârea nu este mai ușoară decât partea de sus - pietrele rupe de sub picioare, iar treptele naturale pe coborare numai pe drum, pentru că se mulează și să-i teama de a crashing în jos. S-au dus încet, s-au dus din nou pe frânghii, s-au desfăcut veles și mai departe de-a lungul căii care trece prin pădure până la cascada Vesta. Pass de compensare „Moonlight“ de compensare „Fay“, atunci pista este de-a lungul malul abrupt al râului, uneori trebuie să mergi cu ajutorul unei frânghii strânse cu bicicletele face drumul lor mai mult și mai dificilă, și am decis să ascundă Vela. Au urcat la meci, au aruncat bicicletele cu iarbă și au continuat ușor, acum nu trebuie să uităm unde se ascundea Velykhul.

Mergem pe drumul de-a lungul râului și ajungem la podul suspendat de-a lungul râului, îl transmitem și ajungem la "Pădurea Întunecată".

Pădurea de conifere, ca și cum ai intra în basmul "Trei urși", mirosul de ace de pin, zgomotul unui râu, ghinionul păsărilor și chiar acest nume fabulos "Pădurea întunecată". Și aici avem cele mai frumoase picturi de râu "Two Sisters". Am decis să aranjăm o oprire și să ne bucurăm de frumusețea "surorilor mai mici" ale cascadei Vesta.

La vândut, care este instalat aici, citim că într-o jumătate de kilometru va fi o întoarcere pe cascadă, principalul lucru nu trebuie să-l alunecăm. După o jumătate de oră, drumul spre cascadă a continuat prin pădurea de zână. Pentru a ajunge la cascadă, trebuie să traversăm râul de cealaltă parte, dar în ce fel. Râul era furtunoasă, în timp ce se gândeau, se vedea un jurnal peste râu. Și pe ea trebuie să mergem. Sa dovedit că ar trebui. Băieții se îndreaptă cu îndrăzneală spre celălalt țărm, iar fetele cu mândrie "pătrund" pe bușteni pe ... ..cadre. Am depășit acest obstacol. Apoi calea ne conduce de-a lungul unei pârtii abrupte și ne aflăm în mod literal spre cascadă. Cascada este frumoasă, dar nu a noastră, este "fratele mai mic" al cascadei Vesta.

După ce depășim o urcare mai abruptă, ieșim pe drum, treceți puțin și auziți sunetul căderii apei. Un pic mai mult și aici este în fața noastră - o cascadă frumos Vesta (Aichor). Înălțimea cascadei este de 8 metri, dar în acest moment al anului este puțin adâncă și calmă, dar nu este mai puțin frumoasă.

Mai târziu, m-am dus la el în primăvară, când cascada complet curge și apoi am văzut toată forța și puterea acestui om frumos. Ei bine mai târziu, iar acum cazul în seara și a trebuit să se întoarcă acasă, pe drum pentru a găsi „ou Kashchei“ și Vela nostru. "Egg of Kashchei" a fost găsit fără probleme. Asta-i un astfel de miracol al naturii, nu am mai văzut o piatră uriașă formă ovală, cu două fețe, care este încurcată sistem de rădăcină de un copac imens, și au impresia că fabulos Kashchei ascuns ouăle lor, care deține acul în viața naturală a sicriului.

Fotografie pe memorie și pe calea din spate. Vely, ascunse la începutul călătoriei noastre, au găsit fără probleme și acum pe cai de luptă s-au mutat în partea laterală a casei. M-am bucurat din fericire ca visul meu din copilarie sa incheiat in sfarsit si am vazut legendarul Frog, am vizitat o adevarata padure de basm, acum stiu unde isi pastreaza viata Kashchei. Și desigur o cascadă miracol. În acest loc fabulos vrei să te întorci și să te întorci din nou.