Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii

De fapt, aveam de gând să scriu un articol despre sosirea noastră în Yalta. dar de ce gândurile s-au întors în Muntele Ai-Petri. Am decis să nu rezist sentimentele interioare și să împărtășesc astăzi impresiile mele și, desigur, fotografiile lui Ai-Petri.

Dimineața a început ca de obicei, micul dejun, dușul etc. Nu există planuri pentru această zi, nu am construit. Anton și Camilla se culcau pe canapea și priveau la televizor și nu lăsasem sentimentul că trebuie să merg undeva sau să plec. Deoarece nu am știut nimic despre Yalta, am citit pe Internet despre atracțiile locale. Și alegerea mea a căzut pe muntele Ai-Petri. Anton nu a fost încântat că a trebuit să meargă în altă parte, în acea zi era prea leneș și doar voia să rămână acasă. Dar l-am făcut să-l convingă să se pregătească. Singurul lucru care ma stânjenit, în toate recenziile pe care le-am citit despre Ai-Petri, toată lumea a recomandat insistent să luăm lucruri calde cu noi, ceea ce nu am avut de fapt. Ne-am gandit ce sa facem, mergem la magazin si cumparam ceva, sau nu ne deranjam. Ca urmare, au luat cu ei o pereche de șosete, tricouri de rezervă și o jachetă pentru fiica ei.

Imediat după ce am ieșit din casă, când a început ploaia, care a crescut în fiecare minut până când sa transformat într-o adevărată decolorare. Am reușit doar să sarăm în acoperișul magazinului, deoarece în fața ochilor noștri străzile erau inundate cu apă, ca într-unul dintre cântecele copiilor "... pietoni prin bălți și apă de-a lungul asfaltului de un râu". Acesta este exact ceea ce am observat. Părea că și vremea împotriva călătoriei noastre ar trebui să se întoarcă acasă.

Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii

Dar, după aproximativ douăzeci de minute, ploaia a început să scadă, ne-am pus pe hainele de ploaie și am decis să ajungem cel puțin la magazin, de când am ieșit pe stradă.

Pe drum, pe strada centrală din Yalta a văzut o femeie care a vândut excursii și a decis să o întrebe despre Ai-Petri. Din ea am aflat că excursiile la munte merg la ora trei după-amiaza, astfel încât vizibilitatea din munte era mai bună. Am fost fericiti, pentru ca ceasul a fost doar o ora dupa-amiaza. A însemnat că ziua nu sa pierdut și totul ar trebui să se întâmple. Nu am sfătuit haine deosebit de calde și acest lucru a fost încurajator. Și vremea sa îmbunătățit deja, cerul sa clarificat. Prețul excursiei pe persoană era de 700 de ruble, inclusiv un bilet la funicular, dar fără hrană și costul intrării în zona de rezervă. Turul durează 5 ore, luând în considerare drumul spre Ai-Petri. Mulțumind, ne-am dus la stația de autobuz și am decis că ar fi mai ieftin să ajungem la Ai-Petri. Și va fi mai mult timp să aruncați o privire rapidă. În general, după cum am înțeles, toate atracțiile din Yalta și din zona înconjurătoare sunt accesibile cu autobuzul de la această stație.

Un mic camion: dacă veniți la Yalta cu autobuzul, fiind pe stația de autobuz, nu vă grăbiți să o părăsiți imediat. Deoarece toate autobuzele suburbane se plimbă de la aceeași stație de autobuz, vă vor duce la toate atracțiile. Trebuie să mergeți la cealaltă parte a stației, de unde pleacă suburbanul și să aflați ce fel de autobuze aveți nevoie și cât costă un bilet.

La stația de autobuz sa dovedit că până la Ai-Petri există un număr de autobuz 102, tariful fiind de 25 de ruble. Chiar înainte de Ai-Petri, există un autobuz la numărul 32.

Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii
Drumul durează aproximativ 40 de minute. Trebuie să mergeți la oprirea "teleferic". Singurul minus de a călători cu autobuzul - este împachetat cu oameni la ochi și nu cu privire la nici un aparat de aer condiționat nu există nici o îndoială. Din acest motiv, am ratat un autobuz care era deja plin și așteptase următorul, unde au luat loc. Cu un copil acest lucru este mai mult decât relevant, judecați pentru voi înșivă.

În timpul conducerii, prin fereastra autobuzului am prins o privire asupra castelului "Cuibul înghițirii" și un alt palat frumos în stil oriental, numit "Dulber". Făcând înainte, voi spune că am vizitat cuibărul de la Swallow, dar, din păcate, nu există un palat Dulber în palat.

Dar, în cele din urmă, și oprirea noastră. Nu am avut timp să ieșim, deoarece vocile șoferilor de taxi care ne-au oferit să ne ducă la Muntele Ai-Petri s-au prăbușit imediat. În ceea ce mă privește, acesta nu este cel mai de succes mod de a găsi un client. Nu permiteți oamenilor să privească în jur și să ofere servicii atât de obsesiv, nu provoacă altceva decât dorința de a scăpa rapid de ei și de a pleca. Care, strict vorbind, am făcut-o. Biroul de intrare și de bilete la telecabina este chiar la oprire. Dar este greu de înțeles, deoarece acestea sunt închise de arcade de cumpărături cu diverse suveniruri. Direcția corectă ne-a fost indicată de aceiași șoferi de taxi. 🙂 Biletul pentru funicular costă 250 de ruble pe persoană într-o direcție, în cazul nostru în sus. Biletul pentru copii este de 100 de ruble (până la 7 ani gratuit), la fel în aceeași direcție. Cineva, dimpotrivă, călătorește un taxi spre vârf și se duce în jos pe funicular sau merge la funicular acolo și înapoi.

Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii

Cabinele merg destul de des și vor trebui să aștepte nu mai mult de 5-10 minute.

Când grupul nostru a intrat pe terenul de aterizare, a apărut în fața noastră, în toată gloria, Muntele Ai-Petri.
Și undeva departe, pe fundalul cenușiu, se mișcă un punct mic colorat, cabina funicularului, pe care trebuia să mergem la vârful muntelui. Ei bine, aici suntem în cabină și urcăm în sus și în sus.

Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii

Și mai jos, există diferite tipuri de arbori, apoi arbori de conifere, apoi plantații de struguri.

Bine, suntem aici! Toți au fost ușurați cu ușurință de funicular și, fără să aibă timp să-și prindă respirația, erau față în față cu o panoramă magnifică, din care uluitoare.

Bucurându-se de această părere, au decis să urce și mai sus, pe stâncile "Zubtsy". Pentru a face acest lucru, trebuie să treceți prin piață, să treceți prin multe cafenele, ale căror bătrâni încearcă să vă ademenească prin toate mijloacele. Dar am trecut cu încăpățânare de aceste arome amabile și tantalizante, și de specii, deși salivând oh, așa cum curge 🙂

Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii

Prin urmare, este necesar să fim în pantofi de sport confortabili, care de data aceasta ne-au fost folosiți. În general, există un aer bun, cel mai curat, liniște, doar o urcare dificilă vă împiedică să vă bucurați de acest loc la maxim.

În cele din urmă, suntem la vârf. Vederile sunt uimitoare, suntem într-adevăr foarte înalți, care chiar devin puțin înfricoșători. Dar acest lucru nu ne împiedică să facem fotografii și să facem fotografii.

Acolo, unde s-au văzut figurile oamenilor, am urcat. Rock "Jags"

Brusc, Anton a râs și ia arătat fiicei sale. În Camilka, părul de pe cap se afla la capăt, literalmente! Și la mine, totuși.

Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii

Nu pot să scriu despre ceea ce am mâncat și am băut pe Ai Petri. Cafeneaua în care am ales tătarii aparține, precum și tuturor celor din zona Ai-Petri, în măsura în care înțelegem. Șoferii de taxi, comercianții din bazar, cafenele sunt peste tot tătari. Nu știu de ce sunt implicați numai în asta. Desigur, meniul avea doar feluri de mâncare orientale. Am comandat shish kebab, shurpa și pilaf.

Se pare că aici, în orice oraș din Rusia, în orice cafenea puteți întâlni același set. Dar! Aici felurile de mâncare erau bine gătite, așa cum ar fi trebuit. Am visat mult timp la un șuncă de carne de vită cu bucăți de grăsime topite în gură, pe care m-am mâncat numai în Tașkent. Cine a încercat, am înțeles ... Și, în sfârșit, visul meu sa împlinit! Acest kebab shish a fost la fel, linge-ți degetele.

Aici, amintit și drooled 🙂 Shurpa fierbinte, pilaf, tort plat, ceai verde în boluri - aceasta este exact ceea ce ne-am dorit pentru a se menține cald și relaxați-vă. Apropo, în timpul pregătirii comenzii noastre, am avut o degustare gratuită de vinuri de casă și de chachi de producție privată pentru noi. Cu siguranță nu suntem gurmanzi, în vină, sincer, nu înțeleg cu adevărat. Ne-a plăcut vinul de desert roșu "Comandantul Negru". Costul unei sticle a fost de 500 de ruble, dar după o afacere bună am cumpărat 1, 5 litri de vin pentru 350 de ruble. Deși suntem probabil, încă puțin camuflați, cine știe? Și un alt punct interesant, am fost atât de mulțumiți de serviciul bun și serviciul politicos că am fost plăcut surprinși. Dar totul a intrat în vigoare când au adus proiectul de lege. Atenție: în suma totală a contului au fost incluse 10% pentru servicii, gata pentru asta. Cu toate acestea, am fost fericiți să bem acest vin, să mâncăm mâncăruri delicioase și să ne îndrăgostim. A fost atât de frumos să stați pe jumătate pe perne și să beți ceai și vin.
Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii
Pentru mult timp nu am vrut să plec, dar era deja seara și era timpul să se adune. Când am plecat, Anton a sugerat să mergem la platforma de vizionare inferioară, unde am plecat. Opiniile de pe acest site sunt la fel de impresionante.

Nu am putut pleca, am fotografiat totul, am privit, am fotografiat din nou.

La un moment dat, am observat că am fost lăsați singuri pe acest site. Aparent, toate au mers la ultimul funicular, care pleacă de la stația superioară la ora 18.00. Suntem doar mulțumiți, în jurul nimănui, tăcere, spațiu și altitudine minte.

Mount ai-petri - una dintre cele mai bune aventuri în Crimeea - călătorii vii

Dar când se termină totul, a trebuit să ne luăm la revedere lui Ai-Petri și să mergem în jos. Pentru asta am folosit serviciile șoferilor de taxi și 400 de ruble, pentru doi, am fost aduși în casă.

Trebuie spus că drumul descendent rulează de-a lungul unei serpentine și este foarte îngustă. Înainte de a merge, am convenit în mod special cu șoferul să se oprească la lac și la cascada Wuchang-Su. Am vizitat lacul, chiar tastând o apă cheie lângă el.

Dar ei au decis să nu meargă la cascadă. Din moment ce șoferul nostru ne-a explicat că în această perioadă a anului cascada se usucă practic. Vârful puterii și frumuseții cascadei câștigă în primăvară, în timpul dezghețării zăpezii și în toamnă, în timpul sezonului ploios.
M-am gândit că ar fi o bună ocazie să vizitez încă o dată Muntele Ai-Petri. Foarte mult acest loc mi-a scufundat in inima.

Alte articole despre călătoria noastră în Crimeea:

Serviciile pe care le folosim pe călătoriile noastre: