Meta Audio Editor Review pentru os x

Procesul de bază de umplere și editarea tag-uri în Meta este foarte similar cu modul în care este organizat în același iTunes: adăugarea de fișierele pe care doriți să fereastra și selectarea acestora, completați câmpurile necesare, care vor fi salvate imediat (instrucțiunea magazin nu este furnizat, în opoziție cu posibilitatea răsturnarea ultimelor modificări). Dar, desigur, nu merită să cumpere acest program de dragul lui.

Meta Audio Editor Review pentru os x

Numerotarea în serie a pieselor în conformitate cu ordinea de sortare

Ar părea o funcție simplă. Când trebuie să numerotați piesele în ordinea dorită, pur și simplu sunați la Tools → Track Numbering. Programul va umple de asemenea numărul total de câmpuri (scrieți parametrul "Track Total").

Meta Audio Editor Review pentru os x

Setați cazul literelor în etichete

Făcând clic pe numele etichetei din bara laterală, apare un meniu special pentru conversia registrelor de litere în ea. De exemplu, în muzica occidentală, fiecare cuvânt din titlul compozițiilor (cu excepția articolelor, conjuncțiilor și prepozițiilor) este scris, de obicei, cu o literă mare. Dacă această regulă nu este observată în etichete, tulburarea poate fi eliminată rapid prin acest meniu.

Meta Audio Editor Review pentru os x

Generarea de etichete pe baza numelor de fișiere - și invers

Este util când etichetele sunt goale, iar numele fișierelor conțin informații de bază, de exemplu numărul piesei și numele acesteia. Pe baza acestor date, Meta poate completa imediat etichetele corespunzătoare. Există, de asemenea, o acțiune inversă: redenumirea fișierelor după etichete și utilizarea expresiilor regulate.

Meta Audio Editor Review pentru os x

Șablonul standard pentru ambele operațiuni conține numele artistului și numele piesei. Dar dacă apăsați butoanele de redenumire cu tasta u ținută în jos, puteți crea propriul șablon, pe care Meta îl va adăuga în meniul contextual al butoanelor. Ultimul se numește când este menținut butonul de redenumire necesar.

Meta Audio Editor Review pentru os x

Cu frecvente redenumirea fișierelor inutile vor verifica setările relevante ale programului: Meta vă permite să ajustați numele pentru a fi compatibile cu „fereastra“ de sisteme de fișiere și pentru a răspunde la etichete goale pe una dintre cele trei reguli de alegere.

Detalii despre fișierele selectate

Meta Audio Editor Review pentru os x

Capace cu auto-fixare

Când adăugați o piele în fișiere, Meta convertește automat imaginea, o scaldă și o taie în funcție de setările sale. Puteți alege între formatele JPEG și PNG, includeți decuparea imaginii ca pătrat, specificați dimensiunea maximă a imaginii. Iar regulile de adaptare a capacelor pot fi setate atât în ​​setările programului (funcționează în mod implicit), cât și în fiecare caz specific prin caseta de dialog corespunzătoare.

Meta Audio Editor Review pentru os x

Gruparea fișierelor în dosare

Această caracteristică este convenabilă atunci când doriți să schițați pur și simplu muzică, de exemplu, o unitate flash USB într-o mașină, și să aranjați totul cu ușurință în foldere. Meta și aici sugerează crearea unui șablon (de exemplu, [artist name] / [year] - [album]), setați directorul pentru salvare - și toate fișierele selectate vor fi pliate în ordine specifică.

Meta Audio Editor Review pentru os x

Altceva ...

Dintre celelalte "chifle" Meta, notez și baza de gen, disponibilă prin fereastra Inspector Genres. Este minunat că dezvoltatorul a adăugat nu numai o listă de utilizatori editabile, ci și trei liste de genuri acceptate pentru standardul ID3 și pentru programele Winamp și iTunes. Aceste liste mai degrabă acționează ca o carte de referință și permit completarea câmpului genului prin introducerea numai a primelor caractere ale cuvântului dorit.

Meta Audio Editor Review pentru os x

O caracteristică importantă a programului este capacitatea de a edita etichete în interiorul fișierelor care au fost deja adăugate în biblioteca iTunes. Pentru a face acest lucru, glisați și fixați piesele necesare din fereastra "ton" în fereastra Meta. Extrem de ușor.

De asemenea, merită să țineți cont de setările de compatibilitate cu diferite versiuni ale standardului ID3v2. De exemplu, dacă doriți ca etichetele să fie afișate prin Finder, trebuie să activați compatibilitatea cu ID3v2.3. Dacă nu este cazul, lăsați ID3v2.4, desigur, cu codare UTF-8 sau UTF-16 (pentru afișarea corectă a etichetelor chirilice în etichete).

Meta Audio Editor Review pentru os x

Ce nu este (încă)

Meta Audio Editor Review pentru os x