Gruyer în timpul iernii

Următorul punct pe harta noastră de călătorie este Gruyère, Elveția, în cantonul Fribourg. În weekendul trecut am decis să mergem în acest oraș și am mers cu copiii. Preliminar, după ce am citit că puteți vedea în Gruyere, am făcut un plan mic, care a fost executat cu succes.

Am vizitat deja Gruyère acum câțiva ani, când am fost prima dată în Elveția. Apoi am fost vara, totul a fost înflorit și miroase, inclusiv brânză. Faptul este că în Gruyère se produce faimoasa brânză Gruyère. care se maturizează timp de câteva luni și are un miros specific. Dar gustos este incredibil! În Gruyere puteți vizita fabrica de brânză, unde puteți vedea cum se prepară. Și cumpărați principalul suvenir gruyere - brânza Gruyère. Dar, despre totul în ordine.

Gruyer 🔍 Vedeți o fotografie mai mare

Excursie la Gruyères, Elveția, știți în străinătate

De la Geneva la Gruyères se poate ajunge cu mașina sau cu trenul. Aceasta este una dintre principalele direcții de excursii în Elveția, astfel încât să puteți merge acolo și ca parte a grupului turistic. Pentru cei care călătoresc independent cu mașina - veste bună, deoarece locurile de parcare pe care le-am găsit au fost gratuite. Poate că acest lucru este doar în timpul iernii. Dacă locuiți în mod constant în Elveția și intenționați să utilizați frecvent calea ferată, atunci este mai bine să cumpărați o cartelă specială care vă oferă dreptul la o reducere de 50% la transportul public și la trenuri. Cardul este înregistrat, cu o fotografie. Am cumpărat deja astfel de carduri pentru noi înșine și am simțit toate avantajele acestora. De la Geneva la Gruyères cu trenul pentru a merge 2 ore, biletul ne costa 44 de franci la un capăt la toate (copiii gratuit). Adevărat, a trebuit să schimb avioanele de 2 ori, dar copiii erau în regulă, cu excepția rucsacului cu termosul pierdut în timpul călătoriei. În general, trenurile elvețiene sunt convenabile și curate. Și panorama pe care o puteți vedea în ferestre, în general, vă va face să uitați de timpul petrecut pe drum.

Din fereastra trenului 🔍 Vezi o imagine mai mare

Cum să salvați transportul în Elveția către turiști și locuitorii locali, vom scrie mai târziu, va trebui mai întâi să dați seama de detaliile, există o mulțime de opțiuni și totul depinde de durata șederii. De asemenea, am achiziționat Passeport carte Loisirs pentru 102 franci, care nu numai că ni se spune despre foarte multe atracții din Elveția, dar, de asemenea, oferă dreptul la o reducere de 50% pe ele: achiziționarea unui bilet pentru o singură persoană, al doilea bilet te gratuit. Cartea este valabilă timp de un an, fiecare atracție poate fi vizitată o singură dată, însă în acest weekend am salvat deja 27 de franci, astfel încât pentru un an cartea va fi plătită de mai multe ori.

Direct la gara (stația nu este numită) este o fabrică de brânză. unde, desigur, ne-am uitat. Deasupra stației este, se pare, hotelul.

Hotel lângă stație 🔍 View Larger Photo

Excursie la Gruyères, Elveția, știți în străinătate

Și toate cele mai interesante din Gruyères, inclusiv hoteluri, restaurante și magazine, sunt concentrate pe strada principală - rue du Bourg. unde să mergeți 15 minute de la stație. Există chiar și un ATM.

rue du Bourg 🔍 Vezi o imagine mai mare

Gruyere ne-a întâlnit cu o orchestră - chiar acum în Elveția și cantonul din Fribourg există diverse festivaluri și carnavaluri.

Apoi au început dansurile, unii spectatori nu au putut rezista și s-au alăturat.

Strada rue du Bourg se ridică, iar la vârf este Castelul Gruyères, principala atracție locală. Vezi că este cu siguranță. Și pentru cei care încă nu vor merge în Elveția, voi pregăti în curând o poveste despre acest castel cu fotografii pentru o cunoaștere virtuală cu el. De asemenea, în Gruyere puteți vizita muzeul și Barul Giguera. despre care am scris un pic în articolul meu despre prima călătorie în Elveția. De data aceasta am fost cu copii, așa că acest muzeu, desigur, nu a mers. Există, de asemenea, un muzeu al Tibetului. dar nu am ajuns acolo.

Vedere din zidurile castelului 🔍 Vezi o imagine mai mare

Excursie la Gruyères, Elveția, știți în străinătate

Hoteluri în Gruyere în Elveția pot fi găsite pe orice locație de rezervare. Dintre cele mai importante centre care se află în centrul orașului este Hotel de Gruyeres, Hotel la Fleur de Lys, Hotel de Ville. Am rămas la Hostellerie Saint-Georges. Totul ar fi în regulă dacă nu ar fi trebuit să sună clopotele bisericești care au început la ora 6.32 dimineața și să-i trezească pe copii. După aceasta, desigur, nimeni nu a adormit 🙂

Această biserică 🔍 Vezi o imagine mai mare

Prețurile de noapte în aceste hoteluri de la 90 la 200 de euro. La fiecare dintre acestea există mici restaurante, unele cu mese chiar pe stradă, astfel încât vara acestea sunt foarte plăcute. Dar de data aceasta am luat-o pe stradă și nu am înghețat deloc, iar iarna în Elveția în acest an nu este zăpadă și nu este rece deloc. Este atât de înaltă în munți.

Pe dreapta - hotel-restaurant 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Excursie la Gruyères, Elveția, știți în străinătate

În această călătorie am încercat în cele din urmă fondue de brânză. Cititorii mei obișnuiți știu deja că am făcut cumva fondue de carne la domiciliu. dar nu am mâncat încă brânza. Și în Gruyere nu încercați deloc brânză - este pregătită la fiecare pas și chiar de la brânză reală Gruyer. Mi-a plăcut cu adevărat! În brânza topită cu vin și mirodenii picură bucăți de pâine, cartofi mici în uniforme sau castraveți - mini-castraveți murate. Ei bine, foarte gustos!

Branza fondue 🔍 Vezi o imagine mai mare

Micul dejun la hotel a fost destul de modest: o mică selecție de brânzeturi și bucăți de carne, fructe, cereale și iaurturi.

Mic dejun 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Excursie la Gruyères, Elveția, știți în străinătate

Ceea ce este deosebit de placut cei cinci copii - este o oportunitate de a găti ouăle într-un boiler electric special și ține evidența timpului cu un cronometru 🙂 Și eu - pâine foarte proaspete, încă cald.

Pâine și ouă 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Principalul desert din Gruyere este meringue cu cremă dublă rustică. E ca și cum ar fi cea de-a doua denumire. De asemenea, apropo, unul dintre suvenirurile aduse de la Gruyère. Sau zmeură cu aceeași cremă. Numai în timpul iernii am fost servit înghețat, dar vara - gustos!

Merengi 🔍 Vedeți o fotografie mai mare

Excursie la Gruyères, Elveția, știți în străinătate

Natalia Bartkova, o amantă ospitalieră a Casei sub umbre. Natalia este o persoană energică și deliberată, cu o vitalitate extraordinară. În blogul ei veți găsi răspunsuri la întrebări despre ce valori sunt importante în viața noastră, cum să aduceți copiilor un sentiment de responsabilitate, bunătate și iubire. Natalia ridică tema carității și, de asemenea, îi invită pe oameni interesați să stea sub abajur și să vorbească cu ea cu inima.

Cu Lyudmila, ne-am intalnit prima data la concursul meu si sunt foarte multumit de aceasta cunoscuta. Lyuda iubește să călătorească, bucătăria delicioasă, lucrurile frumoase și viața în străinătate în Republica Cehă. În general, dacă observați, avem multe lucruri în comun cu ea. De asemenea, ea iubește să facă cadouri, pe care le puteți vedea prin vizionarea blogului personal despre călătorie. Vă recomandăm!