Castelul din Crimeea înghite cuib în cazul în care există o fotografie, o descriere

Prima oară când am văzut în copilăria mea, aveam șase ani. Părinții au plecat în Crimeea și au adus o mulțime de fotografii alb-negru. Într-una dintre fotografii, a fost capturată Cuibul învechit - un castel plutit între cer și mare. Această fotografie mi-a fost amintită cel mai mult. Castelul din Crimeea Cuibul înghiți - un palat fabulos deasupra unei stânci de 40 de metri părea misterios și misterios. Imaginația copilariei a început să deseneze diverse povestiri despre prințese, cavaleri, dragoni, vrăjitori și fantome. Castelul ma impresionat atât de mult încât am început să colectez timbre cu imaginea lui, din păcate, până în prezent, colecția de timbre nu a supraviețuit.

Timp de mulți ani, Cuibul Răsunetului a rămas pentru mine visul neîmplinit al unui copil, ceva îndepărtat și imposibil de realizat. În excursiile noastre anterioare în Crimeea, nu am ajuns la coasta de sud a Crimeei. Doar n-am avut timp în tur. În Crimeea a fost posibil să ieșiți timp de 5-7 zile, ceea ce nu era suficient pentru a vă bucura de mare și soarele sudic, să spălați praful vanității orașului.

De data aceasta planificând vacanța noastră în Crimeea, știam cu siguranță că vom vizita cu siguranță orașul Yalta și împrejurimile sale. Unul dintre primele repere ale Crimeei pe lista noastră a fost Cuibul lui Swallow.

Reuniunea mult așteptată cu castelul a avut loc în a doua zi a șederii noastre în Yalta. De ce nu am mers acolo imediat? În prima zi, am schimbat brusc programul nostru de excursii și, la cererea inimii noastre, am făcut o urcare pe Muntele Ai-Petri. Dar aceasta este o poveste complet diferită, pe care o puteți citi în același bloc.

Pentru mine, întâlnirea cu basmul copiilor a fost foarte interesantă. În timp ce copilul se agăța de fereastra trenului, în așteptarea mării, am încercat să nu-mi pierd aspectul siluetei castelului printre peisajul divers al lui Gaspra. Și cînd a apărut Nestul lui Swallow, ea a strigat: "Uite, uite, iată-l!". Un castel miniatural de zăpadă, atât de singur și totuși maiestuos, mi-a legat privirea. Lacrimi de admirație îmi umpleau ochii. Pentru mult timp așteptam această întâlnire și aici a fost.

Unde este castelul Lastochkino din Crimeea?

Swallow Nest este ușor de găsit, există semne de-a lungul drumului, navigatorul ne-a dus în mod clar la parcare. Dimineața am găsit cu ușurință un loc gratuit și am parcat. Parcarea este gratuită. De-a lungul parcării există cafenele și magazine, dintre care există mai multe platforme de vizionare, de unde se deschide o priveliște magnifică a lui Gaspra și a Cuiburilor Swallow's.

Fotografie a castelului Lastochkino din Crimeea.

Călătorim cu doi copii de 4 și 3 ani. Din moment ce trebuie să mergem mai departe pe jos și calea spre Cuibul Răsăritului nu este aproape, noi decidem să luăm un cărucior. Dar localnicii, văzându-ne, ne avertizează la începutul coborârii:

- Destul de lungă coborâre, mai mult de 1200 de pași de la drum până la castel (respectiv, când drumul înapoi - în sus), cu căruciorul nu va fi convenabil.

Fotografia scării care duce spre Cuibul înghițirii.

Lasăm scaunul cu rotile în mașină. Fiica cea mai tânără merge o vreme pe ea însăși, o parte din modul în care ea poartă în mâinile papalității. Fiica cea mai veche poate depăși totul. La coborâre tot timpul ne oprim și admirăm cuibul care se apropie de Răsunător.

Mai aproape și mai aproape

Ne coboram, trecem de-a lungul podului deasupra plajei sanatoriului "Zhemchuzhina". De aici vă puteți bucura de vederi uluitoare la muntele Parus.

Fotografie Muntele Sail

Mai departe, începe ascensiunea. Urcăm în zona de agrement, unde există cafenele, corturi de suveniruri. Trecem peste, tot pe drum.

Și aici suntem pe platforma de observație a Cuibul înghițirii. Sub noi se află marea și abisul, valurile bătând împotriva pietrelor. Spiritul captează. Deasupra noastră este cerul, pescarii. Înaintea noastră este un castel de piatră, plin de măreție, așa că am ajuns la tine.

Fotografii din puntea de observare

Astăzi, Cuibul înghițit este deschis vizitatorilor. În interiorul muzeului. Dacă doriți, puteți să cunoașteți castelul mai aproape și să intrați în interior, ceea ce facem. Costul biletului este de 200 de ruble pe adult și de 100 de ruble pentru copii, mergem gratuit, există beneficii. În luna mai, muzeul prezintă reproduceri din tablourile lui Salvador Dali, acestea fiind găzduite în două săli mici la primul etaj. Din nefericire, restul castelului pentru revizuirea vizitatorilor este închis, ferestrele sunt perdelate, admirăm frumusețea ferestrelor castelului și nu am putut ieși pe balcon. Înăuntru totul este simplu, fără lux, un șemineu, o scară, perdele. Se pare că nu este nimic de observat, dar imaginația termină lipsa unei situații și totul nu este atât de sumbru.

Stock Foto Cuibul înghiți Crimeea înăuntru

Totuși, în luna mai, călătoriile sunt foarte plăcute, nu există mulțimi, cozi, oriunde poți să faci în siguranță o fotografie, nimeni nu interferează cu alegerea unei fotografii bune.

Aproape de Cuibul Răsunetului, dacă urci puțin mai sus, Tree Tree of Desires crește. Conform credințelor, dacă legați o panglică de una dintre ramurile ei și vă faceți o dorință, aceasta se va realiza cu siguranță.

Fotografia lui Desire

Legenda arborelui de dorință

O mulțime de a admira castelul, ne întoarcem la mașină. Timpul este deja mai aproape de cină, de-a lungul felului în care mâncăm la o cafenea locală. Tabelele sunt situate cu vedere la abis, la mare și la Cuibul înghițit.

Castelul din Cuibul de Crăciun din Crimeea ma cucerit din nou. Povestea copiilor a devenit o realitate. E atât de misto, cel puțin de ceva timp să mă întorc la copilărie. Amintiți-vă visele și implementați-le, chiar și după atâția ani. Din aceasta, ea devine ușoară și ușoară pe suflet. Și se pare că orice dorință se poate realiza, merită să o dorești și să faci puțin efort.