Cascada este neașteptată, trasee de pe litoral, călătorii în jurul litoralului, turism, fotografii

Cascada neașteptată pe cheia Humpback stânga, afluent al râului Steklionukha. Este ușor să ajungeți la cascada din satul Tsentralnoye lângă vechiul drum forestier. Cascada apare în mod neașteptat pentru turiști, în ciuda zgomotului tot mai mare al căderii apei - de aici și numele. Pe următoarea cheie, Fugitive are mai multe cascade sezoniere: pe vreme uscată, se usucă și în timpul ploilor câștigă forță.

Trei ore de mers pe jos de la Neașteptate pe dreapta Tigrovaya există o altă cascadă interesantă numită Dalny. Adevărat, nu există urme pentru asta. Râul curge pe fundul canionului, iar în cel mai îngust loc se transformă într-o frumoasă cascadă de 13 metri.

Cum se ajunge acolo:
Din Vladivostok, prin Artem, ajungem la Shkotovo, iar după aceea, la stația de benzină, faceți stânga, urmând indicatorul "To Partizansk".
Aproape de satul Central la nord, în dealuri de pe un drum de murdărie, care serpentina se ridică la platoul Shkotovskoe. Întoarceți - după semnul "24 km" și înainte de semnul "25 km". În continuare există o întoarcere pe același drum după semnul "21km". Acolo, la o altitudine de 600 de metri, în cazul în care drumul trece lângă râu, există o poiență - o fostă curte de lemn. Din ea, de-a lungul râului, în aval timp de câteva minute, veți auzi zgomotul cascadei. Traseul coboară de-a lungul malului drept și este chiar sub cascada, aveți nevoie pentru a merge în jos pe panta abruptă în canion la râu, apoi du-te înapoi în sus pe râu aproximativ 50 de metri si veti descoperi o panorama a cascadei

În timpul iernii și în vara uscată, este posibil să ajungeți cu mașina, într-o toamnă ploioasă, iar în primăvară doar pe autoturismul complet.

Două piste sunt atașate, ambele conducând la Waterfall Unexpected și Tiger.

Prima melodie este împărțită în părți, pentru comoditate în programul Navitel puteți selecta "combinați piese".

Al doilea, sosirea pe cascada Neașteptată și mai departe cascada Tigrovy.