Călătorie singuratică în Orientul Îndepărtat

În 1859, guvernatorul general al Siberiei de Est Nikolai Nikolaevich Muravyov-Amursky pe malul golfului Golful de Aur a ordonat înființarea unui post militar, pe care la numit Vladivostok. Numele este format din modelul cetatii Vladikavkaz (detinut de Caucaz), care a aparut la sfarsitul secolului al XVIII-lea.

Între timp, știrile de pe forumul Drom.ru au venit din ce în ce mai anxios și anxios. Aproape în fiecare lună am reînnoit o figură plăcută pentru mine, în scădere cu o viteză sălbatică. Sunt 800 ... 600 și 400 de kilometri rămase. A fost groaznic. Începusem deja să trag totul departe de gândul că atunci când merg acolo, este deja peste tot între Chita și Khabarovsk toate turnate în asfalt. Și încă nu găsesc acele povești de groază, care apoi au rotit subiectul distilației în diverse forumuri. Trebuia să se grăbească.

Și deja în mod tradițional, în prima zi de vacanță am părăsit casa să se așeze și să plece la mai multe mii de kilometri de la reședința mea. Ca de obicei, unde nu am fost niciodată. Adevărat, pentru prima dată de mulți ani nu a stat în spatele volanului, ci în mașină. Traseul a fost selectat astfel: Novy Urengoy - masa Novosibirsk timp de două zile și jumătate pe un tren, apoi aproximativ 20 ore de așteptare avionul cutreierau oraș, și apoi aproximativ șase ore pe un avion care zboară spre Vladivostok.

La forumul Lendkruzer.ru a semnat cu Andrey din Ussuriysk și am fost de acord că mă va ajuta să găsesc un șofer de taxi care să conducă în jurul piețelor și parcărilor. Andryukha a venit să mă cunoască la aeroport, nu numai, ci cu o bandă veselă și prietenoasă pe motociclete. Au avut chiar și o fată în clasic. Iar ceea ce este cel mai memorabil este că, pentru prima dată în viața mea, am văzut tineri pe motociclete care merg strict în conformitate cu regulile de circulație. Nu depășiră viteza, ocupau un rând în două sau una în mijlocul benzii și nici unul dintre ei nu trecu o dată pe culoar. A fost ceva.

Și mi-a arătat rândurile sale de așa-numitele tăieturi. Este tăiat complet de o mașină de șlefuit în mai multe părți ale mașinilor, apoi sudat. Un șir de mașini a fost vizibil în special - benzi de sudura ruginite, care au fost făcute în grabă în mod clar, au traversat posturile și fundul corpurilor. Și mașinile se aflau chiar și cu un salon neasamblat în zona cusăturii. Așa cum a explicat vânzătorul, ei erau doar fierte așa cum erau, astfel încât să se poată deplasa într-un fel și să ajungă pe platforma feroviară. Era o serie întreagă de mașini pentru anumite mită care le aduceau în orașele lor și acolo este frumos acoperită și pictată acolo. Ei bine, respectiv, vinde la un preț mai mare.

SUV-urile din teritoriul portului au mers în această formă. Ca să spunem așa, în bucăți, dar fără a trece prin Rusia.

Vehiculele foarte mici au fost importate în vrac.

Ei bine, după acest tur am mers la parcarea mașinilor coreene. Receptoarele de care aveam nevoie aveau mai mult de două duzini. Condiția a fost diferită. Unii au fost foarte buni, unii s-au rostogolit complet. Dar ceea ce este cel mai interesant - kilometrajul era aproape la fel - de la 39 la 59 mii km. Și cel mai amuzant lucru a fost că nu era necesar ca mașinile mai dispuse să fie cu mai multe kilometri. Ie contoarele au fost desfăcute acolo nici măcar de ochi, ci absolut de la chel. Prin urmare, atunci când ați ales o mașină pentru un vitezometru, nu a trebuit să vă uitați, însă a trebuit să studiați numai starea vizuală și indicatorii kilometrici principali - frecarea volanului, a pedalelor și a pârghiei transmisiei automate.

Aproape la prima semaforă a căzut într-o stupoare. Eu conduc până la semafor, am o lumină verde, dar văd că pe drumul perpendicular, unde roșul arde exact, totul se îndreaptă absolut calm spre mine. Încep să încetinesc când mă apropii de intersecție și, brusc, mașinile de pe ambele părți se opresc de parcă ar fi la comandă și trec încet prin ele cu ochii mei de cinci copeici. Și imediat după ei, toți încep să meargă acolo unde au nevoie. După cum sa dovedit, în Vladivostok, deja la unele semafoare, s-au instalat secțiuni suplimentare cu săgeți verzi, care nu sunt direcționate spre dreapta sau spre stânga, ci în sus, adică. A fost posibil să mergeți direct la roșu principal, săriți din alte direcții.

În aceeași seară, sa produs o altă poveste amuzantă. Pe drum spre casă, navigatorul ma dus direct în curți și undeva în sus. Iar când urcam, dintr-o dată am urcat într-un nor sau într-o ceață groasă. Densitatea era de așa natură încât la un moment dat, în fața capotei, nimic nu era vizibil. Mă opresc, mă duc afară și, privindu-mă îndeaproape, văd acoperișul casei înainte de mine, exact la rată. Și dintr-o dată înțeleg că văd la nivelul ochilor meu acoperișul unei clădiri cu cinci sau nouă etaje. Si chiar pe bara de protectie a masinii la un unghi de 45 ° este nevoie de o scara destul de abrupta. În același timp, Navitel mă îndeamnă să merg exact acolo.

Încă de la începutul construcției podului de pe insula rusă. În depărtare, primele suporturi sunt vizibile.

Și aici puteți vedea suporturile podului construite în Golful Aurului.

În general, după ce Vladivostok, în lista pentru o vizită obligatorie la una din locurile principale ale Primăriei de la Primorsky, am avut o așezare a lui Hasan. Un loc cunoscut datorită conflictului militar sovieto-japonez din zona lacului Hasan, în vara anului 1938. Dar satul este remarcabil pentru două fapte mai interesante. În primul rând, aceasta este intersecția celor trei granițe - Rusia, China și Coreea de Nord. Ie singurul loc unde avem o graniță terestră cu Coreea de Nord. În al doilea rând, este cel mai sudic punct populat al Orientului îndepărtat al Rusiei și, în general, geografia întregii regiuni. (Apropo, cea mai nordică așezare din estul lui Yuryung-Khaya se află în Yakutia.)

La sosirea în Hassan, care se află la aproximativ 270 de kilometri sud de Vladivostok, prima sarcină a fost să se uite la Coreea de Nord. Am rătăcit în jurul satului și am găsit cel mai înalt loc, cu extaz am admirat dealurile din depărtare, care erau separate de mine de cel puțin trei straturi de sârmă ghimpată, un șanț cu crocodili și un câmp minat. Ei bine, mi sa părut că Coreea de Nord este la fel. Apoi, când o încercare de a conduce de-a lungul coastei, trenul de stuf, este alimentat de o multitudine de sange supt insecte, și aproape că a fost blocat în mlaștină, am decis ca misiunea mea în această locație punct de reper al țării se face. Mai mult decât atât, mașina nu avea numere și nu aveam pasaje pentru a vizita zona de frontieră, deși nimănui nu mi-a dat nici un interes.

Aproximativ o săptămână călătorea Primorsky Krai de-a lungul coastei cât puteam.

M-am uitat la Lacul Khanka, m-am dus la Nakhodka. (Apropo, a doua găsește pe calea lui de viață, pentru că există o altă Nakhodka în Cercul Arctic pe malurile golfului Nakhodka Taz golfurile din Marea Kara.) Raced de Artem Olga. Apoi, într-un cerc prin Arsenyev din nou, el a revenit la Ussuriisk și a început să se ridica încet în partea casei, până când a ajuns la postul de DPS lângă bine-cunoscut podul peste râul Amur în Khabarovsk, unde a fost capturat de pazitorii legii și ordinii.

Faptul este ca sud-coreenii sunt fanii unui fel de tuning auto. Mai exact, două dintre manifestările sale - adună mașinile, acolo unde este posibil, numai cu plastmascromuri cromate și sunt tonificate cu filme oarbe într-un cerc împreună cu parbrizul. Și dacă filmul din față m-am rupt în parcare imediat după cumpărare, am decis să-l las pe ușile din față. Totuși am petrecut noaptea în mașină și, în cea mai mare parte, oriunde - pe malurile râurilor, chiar în pădure. Pentru ferestre colorate și a fost oprit la un post în Khabarovsk. Toate exortațiile mele, cum ar fi "da-ți să te aștepți", au fost ignorate. Și în protocol a fost scris: "Elementele sunt instalate care restricționează examinarea de pe scaunul șoferului". Se determină vizual. " Aici și așa mai departe.

Podul Khabarovsk, descris pe o notă de cinci mii.

Din nefericire, deși am rătăcit în jurul Khabarovsk o jumătate de zi și am călătorit aproape toată, am văzut-o numai prin parbrizul din spatele volanului mașinii. La fel ca Birobidzhan și Blagoveshchensk. În care nu a venit deloc deloc, și după o călătorie, sa întors la federalko și a continuat pe drumul spre partea casei. Numai în Blagoveshchensk m-am plimbat de-a lungul terasamentului de mult timp, uitîndu-mă la China prin fluviu, și pentru a saptea oară blestemăm că am uitat să-mi iau pașaportul cu mine în această călătorie.

Și în cele din urmă am ajuns în sfârșit la grundul Khabarovsk-Chita. Și cine a mers acolo, își amintește că grundul nu era un obișnuit, ca oriunde în țară. Acolo, drumul a adormit prin ceea ce a fost obținut din operațiunile de pușcare, adică rulajul de pe o scalnita de dimensiuni absolut diferite si cu marginile foarte ascutite. Bineînțeles, ca mulți dintre cei care trec, eu, de asemenea, am tăiat roata, care nu aducea nici o bucurie.

Erofei Pavlovici era încă timid și înfricoșat privindu-se din tufișurile de pe marginea drumului în construcție.

A fost posibil să meargă ore întregi și să nu se întâlnească cu o singură mașină.

Singura viață care se afla pe acest drum în afara zonelor populate a fost omniprezentul lucrător de radio și de construcții rutiere din China. Cu toate acestea, când conducea de-a lungul secțiunilor de drum care erau în construcție, am fost surprins să observ că asfaltul de pe șosea a fost pus în mod ciudat - a fost târât de zeci de kilometri cu zecile de kilometri. Și așa au existat locuri, probabil la zece. Ie construcția nu merge așa ca de obicei, când asfaltul este așezat pe toată drumul și comunitatea constructivă se mișcă treptat. Nu, nu este. Aici, în toate locurile de construcție, o bandă a fost condusă de zeci de kilometri. Și abia atunci, la sosirea acasă, am văzut la televizor că, în același fel, Kalins galben mergeau și totul a căzut.

Un drum fără sfârșit, cu o singură bandă.