Temple wat saket

Istoria lui Vata Sacket datează din era Ayutthaya. Apoi a fost numit și Wat Sakai. Templul a fost restaurat în timpul domniei lui Rama I (1782-1809).

Templul Wat Saket a fost folosit pentru ceremoniile de incinerare care nu au fost permise să fie ținute în pereții orașului. În timpul epidemiei de ciumă în timpul domniei lui Rama II (1809-24), au fost livrate aici 30.000 de cadavre.

Particularitatea Wat Sacket sau, în alte privințe, Templul Muntelui de Aur este un deal pe teritoriul său, pe care se află una din structurile templelor și o pagodă aurită. Pentru a ajunge la chedi, trebuie să depășești 318 pași. Pentru aceasta este necesar să urcați pe scara spirală, în unele locuri abrupte ... Dar merită. În final, veți primi un premiu)

• Urcați la Wat Sacket de-a lungul străzii Ratchadamnoen Klang

• Cum să urcați în Socket Wat

• În vârful templului Wat Socket

• Cum să ajungi în Templul Wat Sacket

Urcați la Wat Sacket de-a lungul străzii Ratchadamnoen Klang

În această zi am planificat mai multe elemente: acvariul Siam Ocean World din centrul comercial Siam Paragon. plimbare de-a lungul canalelor din Bangkok. Templul Wat Saket (Wat Saket) și arată Siam Niramit.

Așa că am mers de-a lungul străzii și nu am putut decide cu cine să începem. Numai că urma să mergem la un drum pe canale, și-a dat seama brusc că este mai bine să începem cu oceanarium-ul. A trecut 200 de metri și o nouă propunere - pentru a începe cu templul Wat Sacket. Este bine că spectacolul Siam Niramit a fost exclus din opțiunile de a începe cu asta. Cu el a fost de înțeles la 100% - spectacolul va începe seara într-un timp strict strict. Deci, pentru a alege - unde să mergem mai întâi, a fost petrecut 30 de minute. În cele din urmă ne-am mutat în templul Wat Sacket.

Temple wat saket

De la Kaohsan Road până la Wat Sacket templu aproximativ 30 de minute de mers pe jos. Despre cum poți ajunge la ea în alte moduri și din alte locuri, îți voi spune la sfârșitul articolului, dar deocamdată am întâlnit animale atât de amuzante.

Cea mai mare parte a modului în care am mers pe strada Ratchadamnoen Klang și în consecință nu am putut trece de Monumentul Democrației. El creează o intersecție în sens giratoriu pe un bulevard larg. Monumentul a fost construit în 1939 pentru a comemora lovitura militară din 1932, ceea ce a dus la o schimbare în structura politică a țării. Monarhia absolută a fost înlocuită de o monarhie constituțională.

Și astfel ne-am îndreptat încet spre templul Wat Sacket. Sincer, m-am gândit că aici am ajuns la un alt templu, trebuie să ne mai strici cele 318 de trepte pana, bate un gong, și se coace pe acoperiș, pentru că se spune că oameni cu experiență, este necesar să se ridice și a vedea punctele de vedere Bangkok. Am vizitat deja Marele Palat Regal și templul din Wat Po. Ne-a plăcut foarte mult. Dar erau în câmpie! Și aici este necesar să se ridice. Temerile erau justificate. În timp ce am despachetat valizele și am hotărât unde să mergem, a trecut destul timp și am venit în templu aproximativ 12 zile. Ora nereușită. Și va fi fierbinte pe acoperiș și fotografii în acest moment nu foarte bine. Nu un regim, ca să spun așa. Dar ce să fac. Timpul a venit - trebuie să ne ridicăm cu un zâmbet și bucurați-vă de vedere.

Cum să urcați în Socket Wat

Și știi ce? Nu știu ce a simțit Alla, dar am uitat complet de toate temerile, de îndată ce au început primii pași. A fost foarte interesant să urcăm.

Temple wat saket

Primul lucru pe care l-am întâlnit a fost Templul în miniatură. Și astfel a strălucit auriu că voia să exploreze rapid templul.

Între timp, urcăm încet pe scări, economisim puterea. Apropo, în acest an în mijlocul drumului a existat o cafenea unde puteți odihni și bea sucuri.

Pe drum sunt clopote mari și mici, în care sună la sănătate. Și, de asemenea, un gong uriaș. Am atârnat pe ea. Este foarte kayfov în el să lovească și să audă ecouri (vibrații) în corpul său. Vreau să dansez dansuri thailandeze.

În vârful templului Wat Socket

Nu suntem obosiți, ridicându-se sus. Poate sunetul clopotelor și rugăciunile călugărilor își fac treaba? Când am intrat în suita circulară de coridoare și încăperi, Buddha ne-a întâlnit într-una din pozițiile sale. În asta a stat și a meditat.

În stânga intrării am văzut o cutie pentru donații. a pus pe 20 baht și sa dus să exploreze spațiul. Erau multe ferestre din care se deschidea vederea Bangkokului. Pe lângă ferestre se găseau bănci, pe care puteai să stai și să admiri priveliștea. Foarte convenabil. Câțiva iubiți au aruncat imediat o privire asupra acestor locuri. Nu le-am deranjat și am mers mai departe. Toată lumea a găsit o afacere în templu pentru el însuși. Cineva și-a aruncat bagheta și la întrebat pe Buddha despre soarta sa, iar cineva a meditat și a luminat.

Temple wat saket

Se pare că era o cameră mică, dar după o vreme am pierdut-o pe Alla și cam 5 minute l-am căutat în rândul turiștilor. În zadar se pare. Alla a găsit pașii care au dus la acoperișul templului. Am văzut o panoramă uimitoare din Bangkok în toată splendoarea și sărăcia sa. Contrastul este același:

Turiștii aici sunt blocați de mult timp. Ei fac o serie de fotografii, inhaleaza aerul thailandez, se bucura de vederi. Thais, în cea mai mare parte, sunt ocupați cu a face dorințe și a se ruga.

Templul este deschis zilnic de la 7.30 la 17.30. Intrarea, așa cum am spus, este gratuită. Dar, cu toate acestea, este binevenit, dacă puneți cel puțin 20 de bați în cutie pentru donații. Cutia se află în partea de sus, la intrarea în cameră.

Cum să ajungi în Templul Wat Sacket

Am încercat să colectăm pentru dvs. informații despre templu la maxim. Nu fi leneș, faceți clic pe unul dintre butoane)

[pwal id = "17916166" description = "Faceți clic pe unul dintre butoanele și textul se va deschide.NU se deschide? Actualizează pagina sau modifică browserul!"]

Templul Muntelui de Aur este situat în insula Ratanakosin din Bangkok. Din zona Khaosan se poate ajunge pe jos. Dintre zonele rămase va trebui să obțineți un taxi sau un autobuz, deoarece metroul din apropierea templului nu este (la cea mai apropiată stație 2 km).

De la zonele Pratunam și Siam până la Templul de la Golden Mountain puteți ajunge la taxiul fluvial. Râul barca de taxi de la linia de Aur, va pleca în zona Pratunam sub pod la intersecția Phetchaburi și Ratchadamri Strada și urmați prin zona Siam, în practică, la Templul Muntelui de Aur. Puteți sta la orice oprire de-a lungul traseului și puteți naviga până la oprirea finală a lui Phan Fa Lilat. Călătoria costă 13 bahturi.

Abonați-vă la actualizările blogului și obțineți cele mai recente articole pe e-mail