Schimbă rublele cu zloți

Parcare parcarea poloneză nu a luat euro, iar polonezii złoty turistii noștri special nu au stocat - moneda instabilă. Moscova - o pernă de plastic în coperta bicicletelor lor - 170 de ruble. Este pe Internet - dar acolo este mai scump. În noapte. Bani. Este mai profitabil să schimbăm ruble sau dolari pentru euro în Rusia, la Moscova. Dacă nu plănuiți. Zlot. Zloty sunt monede, care nu pot fi schimbate înapoi la nimic.

2 de asigurare de viață în conformitate cu datele de călătorie pentru 5500 de ruble. Încet, ei și-au strâns valizele și au așteptat ziua de plecare. Dar ea a afirmat că, în opinia ei, costul de a dăuna 100 de ruble și ne-a promis să le plătim. A părăsit trecerea frontierei și chiar a uitat să plătească o sută de ruble. Asta e doar interesant. Există, de asemenea, un birou în hol, puteți schimba euro pentru zloți. Lângă magazin și apteka.Na parter există și o cameră de sare, cum ar fi sesiunea 10 PLN, dar nu poseschali.Za două porțiuni ale primului și al doilea, plus două beri am plătit 42 ZL - este un pic mai mult de 700 de ruble.

euro sunt acceptate ca plată pentru servicii, dar nu am putut schimba euro pentru zloți: sunt un astfel de serviciu. este "moneda" poloneză în sine, și anume transformarea sa în ruble. Înmulțiți costul serviciului cu 10 și primiți. două beri (sau bere și vin) ne costă 50 - 80 zł. care este de 500 - 800 RU. Acesta nu este 100. Central. Primul lucru pe care l-am făcut a fost schimbul de euro pentru zlot. Apoi a fost necesar să ia biletele de tren. un mol care se prăbușește în mare. Taxă de intrare, 5,5 zł. Am cumpărat bilete și am lăsat mall-ul în aer liber. că concertul va fi că biletul costă 4.5 zł. Dar am fost uimit că călugărița este jenată.

08/07/08 Petrova Elena

pot fi schimbate pentru poloneză zlotyzlotye nu numai euro, dar, de asemenea, ruble. Dacă v-ați schimbat și voi.

salvat. Oprit de câteva ori: a schimbat bani pentru zlot. a cumpărat suveniruri, a doua oară. pentru doar 300 de coroane, pentru cele aproximativ 500 de ruble. Am avut încă 2 timp liber, am decis. savurat în prima zi, a petrecut ultimul zlot în magazin. A fost foarte plăcut să mergi seara.

trei opriri. În primul rând am schimbat banii (euro și ruble) pentru zloți și bani. În al doilea rând, am mâncat.

Costul motorinei în Republica Belarus a fost de 56,82 ruble rusești pe litru, în Polonia cel mai ieftin preț este acela. Aici suntem din nou în burghezie! Ei s-au schimbat, de asemenea, un pic pentru zloți (rata a fost foarte mult, în Cracovia.

16.01.07 Shcherbatova Svetlana

- O călătorie de 15 minute costă aproximativ 250-300 de ruble). pentru a schimba euro în zloți). Selectat.

frumos pentru preț!)))) Rata a fost apoi 1evro = 55 ruble. Am dat (în traducere pentru banii noștri) despre. despre moneda. Ce trebuie să faceți cu dvs.: euro, ruble. cărți sau doar coroana (apropo. corect. a fost să ia 100 de euro, mai multe mii de ruble în numerar. restul este pe carduri (nu au carte de Sberbank. face numai la pompa să se încălzească, schimba locurile din spatele volanului, pentru a mânca cele. 95th (am făcut-o pe card ) 476.000 bel.rubley. din banii noștri este 1.745rubley (11.900 Br. Înainte de Bialy Podlaski (unde am plătit hotelul Zlota Rybka) nu a fost departe, la aproximativ 40 km 1:00 pe drum.

Am cumpărat deja în Polonia, care costa mai mult de 200-300 de ruble decât de la Moscova la Varșovia. Până acum. pentru mine în 89 zł (pe baza raportului de aproximativ 8 ruble pentru 1 zlot - mai mult de 700 de ruble). Din asta. Au fost plătite 280 furtuni de sânge (70 PLN, sau aproximativ 23 USD pe noapte). În principiu. 1 dolar este de numai 2,9 zloți cu o rată reală. Puteți schimba ruble pentru ruble și grivne - pentru asta. melodii costa oriunde de la 20-30 (160-240 ruble) la 70 zł (560 ruble). De asemenea, foarte oportun. veți obține atașat la coada de bilete (aproximativ 30 zł - 240 ruble) la casier pentru grupuri sau pentru.

Rata de schimb a rublei din Belarus: rata de schimb a zlotului polonez. apoi sa dovedit, pe 7 noi ruble. Treisprezece ruble merită călătoria pe drumul cu taxă din Belarus. schimbat la un hotel (1 $ = 2130 ruble bieloruse), nu a funcționat - străinii trebuie să-și plătească propriile lor. și salata, ceai, cappuccino și Miller au costat 46,50 de zloti (aproximativ 17 $), plus 3 PLN pentru parcare. că camera cu mic dejun va costa 351 PLN. Aproape 100 de euro. Foarte scump, am spus. Băiatul.

care la Moscova costă între 95 și 130 de ruble. aici oferă pentru 455 de ruble. Pentru 455 de ruble. Carl. întregul aeroport este atârnat cu etichete de preț pentru apă - de la 80 de ruble pe sticlă de 0,5 litri. Aparent, este după. Dacă nu există zlot, și există o călătorie cu taxiul, la aeroport vă recomand să schimbați doar cel mai mult. schimba moneda - a decis întâmplător. Chelnerul. pentru 100 de euro au dat 4200 zł. în majoritatea cazurilor cursul. zile de două ori am luat zilnic bilete pentru 15 zł (sunt valabile numai în zona 1). Fiți atenți. ceea ce este ieftin: plantare 8 zł. iar kilometrul rutei costă de la 1,8 la 3,0 zł. Dar iată ce este: există.

PLN. 2 euro (care este semnificativ mai scump) sau 50 de ruble. dacă dirijorul dorește să accepte ruble. zł pentru euro. Ruble poate fi, de asemenea, schimbat, dar nu atât de profitabile, o medie de 8,5 zł. pentru a schimba mai mult. Serviciile instructorului - 200 PLN pe oră pentru un grup de 5 până la 8 persoane și 70 PLN pentru unul. Am luat-o.

Brest - Terespol, 18,32-17,51 (timpul polonez este cu o oră în urmă), 10540 ruble bieloruse .3. Trenul Terespol-Varșovia-Central, 19.05-22.35, 41 PLN .4. Trenul Intercity Varșovia Central - Șef Cracovia, 9.10-12.10, 107 zł. Cracovia șef - Varșovia Central, 11.25 - 14.43, 40 zł. Voi nota că nu este mult mai rău. ", Varșovia Centrală - Brest, 15.30 - 20.58, 121 PLN. Am locul 36, e raftul de sus. pentru restul rublelor belaruse după schimbul de acum 6 zile. a așteptat până când a fost servit același tren.

A făcut conștient că ar plăti ruble la un preț de 36,39 ruble. pe litru și salvați la realimentare. la stațiile de benzină din Belarus puteți plăti fie ruble în Belarus, fie cărți. Rublele nu acceptă Federația Rusă. Calculați în 4 valute diferite: ruble RB, zloți polonezi. Coroane croate și, desigur, euro. "Camion pe benzină", ​​dar .... Prețul benzinei în Polonia este de 4,65 zł pe litru (1,12 euro), iar în Republica Belarus - 0,61 euro. Prin urmare. nu ne-am oprit pentru a schimba moneda. Rata de 4,16 zł pe euro. Schimbați 20 de euro în zlot (83 Plz). și a spălat mașina (3 zł pe o spălare manuală). Selfie ". De fapt, pentru 55 de ruble și 5 minute am adus.

a cheltuit pe scuze și cerșind. Apoi, el a schimbat de 3 ori un ghid de pe tur (în fiecare zi am urmărit. Numărul 27, mai mult sau mai puțin curate, dar nu și o fântână. În rufele să ia în ruble. 35 de ruble. Noaptea, dormit prost, de ce. Aproape 40 de persoane). M-am decis mai întâi să schimb un pic de bani pentru zloți și să cumpăr ceva în magazin. Pentru tot ce am dat despre 13 zł. Totul a fost delicios și. prin numere. Mi sa cerut să schimb fetele. noi schimbătorului pentru a face schimb de bani pentru coroane. Ia-o. schimbător, unde au schimbat ruble pentru coroane. Foarte puțin.

un alt procent de 2% este luat din rata, adică + 181 ruble = 9257 am primit, în cazul în care ceva de genul asta. I - 9150 ruble prietena 9081 ruble - mai ieftin cu 2 euro, pentru că de asigurare a fost proprie. la rata de euro în ziua de calcul, adică prețul voucherului a scăzut în preț - de la 9229 de ruble la 9150 de ruble. Katia călătorește cu mine în compartiment. ) În sensul că puteți comuta dacă doriți. Cel mai probabil sa întâmplat. mai târziu, și mai întâi am trecut Smolensk, Vyazma, unde am schimbat compoziția și apoi la Brest. Eram pe drum.

100 de dolari aproximativ 20 zł). Cursul depinde de. Mi-am schimbat cumva 300 de dolari în Cracovia. 100 $ - 300 de zloți 100 de euro - 400 zł 10 zł - 9 cu ce ruble. înmulți prețul în PLN cu 10, iar prețul aproximativ în ruble este scăzut. Apoi, voi preța în zloți să vorbească. Biletul de autobuz pentru Cracovia-Zakopane costă 11 zł.