Durata conducerii: 30.12.2555 - 05.01.2556

Mutarea la Samet.

Am comis numai un singur păcat, deschizând imediat o bancă de bere.
Apoi ne-am uitat la drumul pe care mergeam. A devenit foarte trist. În Rusia, nu pare să existe astfel de rute și, probabil, nu va fi în viitorul apropiat. În ceea ce privește drumurile către această țară în curs de dezvoltare, noi încă creștem și creștem ...

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Vremea a fost excelentă. Cerul albastru, marea azurie, dealurile verzi, nisipurile de plaje ...
Cu toate acestea, la o inspecție mai amănunțită, sa dovedit că paradisul tropical este în mod evident aglomerat de cei drepți:

"Aceasta este plaja Sai Kaew", am spus cu aerul unui cunoscător, mângâindu-mi soția. "Există întotdeauna mulți oameni aici. Vom avea o plajă mai curată.
Peisajele aparent curând păreau să confirme afirmația mea:

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Cu toate acestea, în câteva minute am ajuns pe plaja noastră Ao Pai. Un fel de tâmpit. Întreaga plajă este împachetată cu șezlonguri ca o sală de cinema. Între șezlonguri nu trec. Oamenii se bucură de sigiliile de la hol.
De îndată ce am urcat pe malurile Sametului, o persoană oficială a ieșit imediat din tufișurile de pe litoral, recuperând de la noi 200 de bahti de la adulți pentru vizitarea rezervației și 100 de copii. După ce ne-am uitat în jur, ne-am mutat în fața hotelului.

Samet, judecând după recenzii, este cunoscut pentru viața bugetară foarte mare. Rapoartele despre recreere au fost uluite cu statistici de 7 nopți - 5000 baht.
Cu toate acestea, la o examinare mai atentă sa dovedit că aceste prețuri se referă la foarte puține case pe picioare de pui fără mobilier și alte facilități. Fiind plătit mai mult de 100 tr. pentru un zbor către întreaga familie, nu mi-am putut permite condițiile foarte slabe de locuit.
Se pare că un hotel ieftin, dar decent, Sai Kaew Beach Resort 3 * a fost respins din cauza prețurilor fantastice ridicate pentru Anul Nou. 6000 baht pe zi pentru o cameră dublă plus aceleași din nas (sau din cameră) pentru o cină de Revelion.
După aceste prețuri a trebuit să se uite la hotelul Samed Pavilion Resort 4 *. Prețurile au fost, de asemenea, musculare foarte dureroase, dar au fost mult mai umane. 6.000 baht pentru o cameră cu patru paturi plus 3.000 de baht pe persoană pentru o cină de gală.
Rezervat pe site-ul hotelului. Cunoscut pentru mine site-urile de rezervare pentru condiții mai avantajoase nu au oferit.
Hotelul este ușor de găsit, de mers pe jos de-a lungul plajei până la râu-miros. De-a lungul râului există o cale. Trei treizeci de metri vor începe teritoriul hotelului.

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Cameră cu patru paturi Apa Lily a ieșit pe râu și ușa la piscină. Există o verandă în fața ușii. Nu există balcon. Zona camerei este de treizeci de metri. Nu este aglomerat, dar după ce hotelurile au vizitat pe drumul către Samet, situația părea foarte modestă la prețuri indiscrete.

Unul dintre avantajele hotelului este piscina. Pe Samet, un astfel de obiect nu se găsește des, așa cum am înțeles.

Cina de Anul Nou, desigur, nu merită banii pe care îi iau pentru ea. Mâncarea este așa. Soția mea chiar sa otrăvit cu ceva.
Mese - bufet, plus da două "băutură" gratuit. Chiar și pentru copii. Din considerente de etică și morală, am băut în mod firesc băuturile copiilor ...

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Plătit "băuturi" sunt foarte scumpe, dar cina de Anul Nou nu este o închisoare. Poți să te duci în camera ta, să îți sting setea și să te întorci.
Moda de a rula felinarele chinezești la astfel de evenimente este, în teorie, inevitabilă pentru a provoca incendii. Unul dintre felinare a rămas blocat pe copac și a prins foc. Și sute de alte cochilii incendiare au zburat toată noaptea într-un pârâu fără sfârșit undeva la sud de insulă.
Prima dată când am întâlnit Anul Nou pe plajă. Hohul de saluturi reflectate în mare, aceleași fluxuri de torte nesfârșite. Dintre acele felinare chineze care au fost lansate de pe plaja noastră, probabil jumătate imediat au căzut în mare.

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Pe plaja Ao Pai am apărut numai în ziua sosirii.
Acest mândru absolut nu ne-a îndeplinit ideile despre odihna pe plajă și în dimineața următoare am mers la stânga, dacă eram cu fața la mare, la plajele pustii văzute în ajunul barcii.
După ce mersem la aproximativ 300 de metri, am găsit această plajă.

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Era complet gol. Stabilit. Cinci minute mai târziu, o femeie în vârstă se apropie, îmbrăcată într-o rochie murdară, asemănătoare cu cea monahală. Încă o fashionista, apropo. Fiecare zi a apărut în rochii diferite, dar invariabil zdrențuite și murdare.
A cerut 50 de baht-uri pentru un șezlong și altceva pentru umbrelă. În loc de o umbrelă, am profitat de pomul de mangrove și am petrecut tot timpul pe această plajă. El a fost gol doar dimineața, și până la mijlocul zilei a fost foarte dens umplut. Dar totuși era mai bine decât pe plaja din apropierea hotelului. Consumul și fumatul pe plajă sunt interzise. Fumează o femeie trimisă în junglă. Bea bea nu a intervenit.

Dintre particularitățile plajelor locale, trebuie remarcat prezența câinilor. Dacă decideți să mâncați la plajă, nu lăsați hrana nesupravegheată. Rușii care stăteau lângă noi au luat un pui de somn, lăsând mâncare în plăci pe nisip. Un catelus intră imediat în farfurie cu puiul. Ei l-au alungat mai întâi, dar, realizând că mâncarea a fost desecrată, ei au dat puiul catelului. Imediat câinii s-au apropiat și au luat prada de la cățeluș.
Și fiica noastră, când a încercat să aducă mâncare pe plajă, a fost atacată de câini și a fost nevoită să ceară protecție de la trecători.

Marea în aceste locuri este, desigur, pur și simplu superba. Un cald, afectuos, transparent. Nu vreau să ies.

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Vremea a fost însorită în toate zilele. Adevărat, a fost o zi când valul a fost combinat cu un mic entuziasm pe mare. Plajele practic au încetat să mai existe. Valurile izbucni în junglă.

Prețurile de pe insulă sunt destul de umane, ce se întâmplă în magazine, ce se întâmplă în restaurantele locale. Schimbul valutar nu este, de asemenea, răpitor. Procentajul este de trei ori mai mare decât la aeroportul din Bangkok. În general, puteți trăi.

Întoarceți-vă la Bangkok.

Revizuirea statiunii 4 samed pavilion în Thailanda, despre bender

Serviciul era foarte sumbru. Dacă pe drum spre insulă, echipajul barcii era alcătuit din doi oameni care, de asemenea, au ajutat la încărcarea bagajelor, atunci doar un singur Thai a controlat această barcă.
Faptul că el nu a ajutat la încărcarea bagajelor este jumătate din probleme. Mai rău era că el era singur și barca nu se putea mișca din nisip. A fost necesar ca pasagerii care au plătit mulți bani pentru o călătorie, să sară în surf și să-l ajute. Eu personal nu am făcut-o, dar în absența entuziaștilor ar fi trebuit.

Douăzeci de minute mai târziu, am ajuns în Ban Phe și pe noi, ca și cum zboară ceva, iubitorii se îngrămădeau. Respingând toate propunerile, am ajuns la o clădire și o parcare. Imediat sa apropiat de un tip chinezesc, care sa prezentat mai târziu ca "șef". Poate că a fost șeful. Fără el nu a plecat un șofer de taxi.
Prețuri ciudat de umane. 1600 baht.
Oferta pentru noi și lucrurile noastre transporta într-un loc confortabil, în cazul în care se va ajusta taxi, am refuzat și a cerut ca taxiul sa oprit la noi, de teama că, pe drumul spre Koh Samet, mă găsesc singur cu prețuri de monopol într-un loc ciudat.
A dus un taxi la noi și a cerut bani. Am spus că voi da bani numai în Bangkok. Tipul imediat acru. După lungi negocieri cu șoferul de taxi, a fost de acord. Dar ambuscada a fost că șoferul de taxi în portbagaj, cu excepția pentru butelia de gaz a fost încă unele lucruri, iar bagajele noastre nu se potrivea. A trebuit să resping această opțiune.
Încă o oră, tipul a căutat fără succes o mașină mai mare. În cele din urmă, am renunțat. Lucrurile noastre au fost strânse în trunchiul mașinii originale. Trunchiul nu era închis și era legat de mașină cu cabluri. Și am plecat.
Pe drum, l-am întrebat pe șoferul de taxi să oprească mașina lângă o toaletă. În principiu, l-am lăsat să știe că un teren curat ne-ar potrivi și noi. Dar șoferul de taxi nu sa oprit. Setea de profit a dus-o mai departe. El a oprit drumul, a rămas mult timp pe niște drumuri și, în cele din urmă, ne-a condus la o toaletă de caritate super-duper, în valoare de 20 de baht. Bani, desigur, mici, dar nu toată lumea a vrut cu adevărat să.
În general, când ne-am întors, șoferul de taxi a plecat, aparent, în spatele comisiei. Aparent, el a trebuit să înțeleagă de mult timp, deoarece doar patru dintre ei au vizitat toaleta, pe care șoferul de taxi nu-l putea crede. Aproximativ zece minute mai târziu sa întors foarte supărat.
Zece minute mai târziu sa oprit la benzinărie pentru a alimenta combustibilul, unde ceilalți membri ai expediției au vizitat o toaletă absolut liberă și foarte civilizată ...
Din cauza tuturor acestor întârzieri din Bangkok, am ajuns doar după trei ore și jumătate.
Unde să meargă, șoferul de taxi nu știa și nu încerca să ne aterizeze pe nimeni care se afla în zona dorită a hotelului. Dar, înainte de descărcarea bagajelor, am întrebat mereu personalul hotelului numele. După fiecare eșec, șoferul de taxi și-a găsit drumul, a condus și a încercat din nou să ne aterizeze acolo.
Deja am intrat în întunericul pe care am ajuns la hotelul nostru. Șoferul de taxi a încercat să scuture altceva pentru drumurile cu taxă, dar m-am prefăcut că nu înțeleg.

O insulă de la care n-am vrut să plec, dar probabil că nu vom mai reveni la ea. Multă și departe de a merge din Bangkok, iar obiectivul nu corespunde cu eforturile petrecute. În același Phuket, locuri frumoase ca Knighton pot fi găsite la doar 15 minute de aeroport.

prețurile nu sunt cu adevărat umane!

Sunt în Pattaya într-o agenție de stradă a luat naveta Chang, a ajuns la 600 baht pe chel.Zabirali departe, a condus la feribot în Trat, preezd pe feribot și minivan la hotel, la 4 Change.Ehat chasa.A la Samet, probabil, mai ieftin.
Eu sunt faptul că șoferii de taxi de pretutindeni sunt crescuți pentru bani, folosesc ignoranța noastră asupra limbii și a teritoriului.