Review-uri despre cum să vă protejați clona de expunere

Cred că următorul meu tratat se numește „Cum să existe în Proza ÎF, dacă nu aveți simțul umorului“ :)))

Oamenii ar trebui să se schimbe, să nu se mai gândească doar la cine este clona și mai mult să acorde atenție lucrărilor și gândurilor, sunt prizonieri!

Din păcate, Denis Saveliev, dacă sportul este ambițios, literatura este zadarnică. Competiția nu se desfășoară pe prozee.ru, ci în literatura reală, și acolo totul se reduce la vulgaritate și vulgaritate; aici - glumele copiilor.

Nu, Vera, nu-mi place! Pentru că și tu nu ești în calea germanilor :))

Dragă Denis, ești atât de vitejie a venit la proză, turnat toate obscenitățile, a anunțat că totul capre, iar tu ești un mare scriitor :) Iar cei care au creat site-ul și a introdus un sistem de rating - ești profund antipatic. Ei bine, atunci de ce ai ajuns într-un astfel de loc atrăgător, la oameni atât de urâți și la nivelul tău?
Există o astfel de înțelept spunând: "Într-o mănăstire ciudată." - În plus, tu chiar știi. Acum sunt absolut gravă.
Pentru că nu-mi plac naibii și oameni ciudați, chiar și cu studii superioare și publicații. Mai degrabă, mai mult - cu educația literară. Tu și pe stradă poți să impui o femeie ciudată pe un covor sau să suni prima capră? Nu puteți răspunde.

Amenințarea publicațiilor. Am publicat un roman pe hârtie, în curând vor fi publicate încă două. E vorba de spectacolul tău de aici.

Imaginați-vă, nu vă fie rușine. Pentru că atunci când situația de pe site este atât de fierbinte, să o răciți cu noi anticuri extremiste este ca și cum ați stinge un incendiu cu benzină. Dar pentru a da oamenilor ocazia de a zâmbi și de a atrage ironia în tot ceea ce se întâmplă, chiar dacă este mic, dar abilitatea de a salva ceva și de ao dezamorsa.

Și ce fac de fapt - sunt sarcastic cu privire la dorința de a obține o clonă pentru mine? Ați observat asta chiar și în text?
Pentru informații. In ultimul timp (foarte mic), pe proza ​​a venit un număr de persoane sau entități, și foarte asemănătoare cu fiecare alte personaje, care sa napustit cu pasiune tipa care a adunat aici numai gunoi și păgânilor. Și este necesar să curățăm totul în iad și să aranjăm un mediu literar steril, extrem de moral numai pentru scriitori foarte pozitivi. În același timp, cuvintele rele au turnat scriitori destul de bine cunoscuți, scriind oameni obișnuiți, suficient de adulți și foarte tineri. Ce a dus la asta? În plus, este deja o societate de Internet stabilită a reacționat în același mod ca și orice altă comunitate în cazul în care nu este clar în cazul în care novice prischedshy încearcă podgresti pentru ei înșiși dreptul de a decide cine este miei, și care - capre, și pentru a obține toată lumea să se joace cu doar regulile lui.
Ai prea - greblat într-o grămadă de toate: proprietarul site-ului dreptul de a decide care ordinele de a stabili aici și o nominalizare pentru premiul Litri py, și evaluări atât de departe (oh, cât de departe!) Nu toate - umflate. Acest lucru vă spune doar despre incapacitatea dvs. de a analiza situația înainte de a vă arunca capul împotriva sabiei și a lupta cu totul. Ei bine, nu-ți place sistemul de puncte, du-te la samizdat Moshkova în Litsovet pe Rulinet sau Yuzerlayn - peste tot sistemul de rating. Sau crea ceva de-al tău.
Și repet, nu mi-e rușine. Deoarece partea atitudinii ironice față de toate aceste pasiuni virtuale nu a împiedicat niciodată pe nimeni. Pentru că nu mă enervez pe nimeni, nu pe mama, și nu aranjez batjocoritoare și scandaluri. Și pentru a mă justifica înaintea ta, mai ales după declarațiile voastre greoaie și demonstrații de lipsă totală de toleranță, nu am absolut nimic de-a face cu asta. Îmi pare rău pentru soarta dvs. ulterioară pe acest site :)