Pescuit după reproducere

În cele din urmă am așteptat sfârșitul interdicției de reproducere! Pescuitul de pe barcă - altceva - a luat-o undeva și a pescuit pașnic, nimeni nu sa stricat nici cu sfaturi, nici cu cereri. Pregătirea filare. tije de pescuit. A preparat o momeală: un terci de orz de perle, mei și mazăre, amestecat cu macuha. În general, m-am întâlnit bine.

În dimineața (cu o barcă și un rucsac) stau la 6:00 la primul autobuz. Din păcate, înainte de a ajunge la locul de debarcare nu funcționează, nici un transport până la șase dimineața nu merge. Și pentru a merge cu mașina la prețurile curente pentru benzină este foarte scump. Și apoi aruncând mașina mult timp fără supraveghere - e destul de riscantă. Vremea dimineții nu este importantă: fie o ploaie mică, fie o ceață. Nu este clar. Mă opresc, ieșesc singură și mă duc la locul unde voi lansa barca din PVC. Am pompat, mi-am încărcat toate brațele și am plecat de pe țărm. Locul unde m-am dus la recunoaștere este destul de departe în zonele inundabile, este nevoie de mai mult de o oră pentru a merge pe canale. Dar nu există o asemenea presiune în iaz, ca aici, în apropierea orașului.

Cât de mult înverzit (fotografia 1)! Și acum vreo zece ani, am trecut liniștit de vâsle pe o barcă cu duel. Cu sovieticii, aceste canale au fost curățate ocazional, dar acum nimeni nu are nevoie de ele. Chiar și pe un singur meu „Barka“ trece în iarbă și frunzele de nuferi este dificil, iar dyuralke sub motor, care ar fi problematic. Și acum, în cele din urmă trecând prin (nu mai puteți ridica un alt cuvânt) prin păduri, sunt acolo. Sosind pe acest canal, întotdeauna îi salut: "Hello River! Râul frumos! ". Odată ajuns în Uniunea Sovietică (în 60-70 de ani, a fost un cântăreț populară Eduard Hil, în repertoriul său a fost piesa „Belle River“ - așa pentru mine eu numesc acest canal (foto 2).

Pescuit după reproducere
În timp ce am ajuns la locul potrivit, vremea a început să se îmbunătățească. O ușoară briză din direcția de nord a explodat și a dispersat fulgerul; în cerul nori, acoperit de nori, dar cel mai important, că nu există ploaie - puteți să pescuiți confortabil. Pentru a stabili filare, însăilat pe lesa flyuorokarbonovomu trolling (ceva de genul „Atom 2“ din stocul său vechi) și să înceapă în apele de pește. Mă rotesc încet, cu un cablu simplu, chiar deasupra vegetației apei. Știu că acest spinner pe acest iaz prezintă cele mai bune rezultate. Primul turn, cablurile și momele de lingură sunt agățate de iarbă. Curățesc cepul de vegetație, casting, cabluri - nimic. La următoarea distribuție de la începutul cablării este o lovitură pentru momeala de lingură, am tăiat-o. Cu siguranta nu era un stiuc, o lovitura unsa slaba, slaba.

Trimite trolling în același loc, cu scopul Dolov „scandalagiul“, conducând-o cât mai lent posibil ... La jumătatea drumului am același impact ca și cel anterior. Taierea, de data asta cineva sta pe cârlig. Îndrăznesc - este doar okunek de aproximativ 150 de grame. Încă de la acest punct fac alte trei turnări - tăcere.

Deplasați contoarele către 50-70, ancorați. Arunca-trolling în același loc în care a prins okunek, iar pe a doua sau a treia bobină mâner pumn linie spate plătit a fost grav întins și a mers în lateral. Ridic un spin și bastonul începe să stingă peștele - în câteva minute puiul se preda. În liniște, o aduc la barcă și o iau cu grijă, aruncând înăuntru. Pestisor undeva grame 600-700, ceai ea este adânc în gura lui prins de branhii. Este păcat, dar acest pește nu este un chiriaș, îl trimit în cușcă. Continuă să procesez aria de apă. Cu aceeasi ancora am din nou prinsa un stiuc mic, cu o greutate de aproximativ 400 de grame. Îndepărtați-l cu grijă din tee și eliberați-l.

Am plecat de la ancorare și m-am mutat. La noul punct al celei de-a cincea sau celei de-a șasea cablaje din nou lovit, există o greutate plăcută la celălalt capăt al liniei. A fost un stiuc mic de aceeasi dimensiune ca cel anterior, care a adus lent la barca, nu rezista. Toate cele trei cârlige ale teiului stau în fața gurii. Foarte atent, eliberez captivul de cârlige și eliberez-o la libertate, ea, bătând coada, intră în adâncurile rezervorului.

Mă uit la ceasul meu - este deja ora 9:30, este timpul să devenim un crap. Crapul din acest iaz (oricum, am) începe să prăjească în jurul orei 10:00 (plus / minus o jumătate de oră). Lure locul său, a stabili o (tijă de 5 metri) aborda, băț un vierme, am arunca, eu aștept ... Două ore de așteptare doar o singură mușcătură a luat grame Karasik pe 150, pe care am fericit da drumul. Și asta e tot, chiar și micul lucru nu sa deranjat.

Pentru a nu pierde timpul de pescuit prețios, trec la o opțiune de rezervă - schimb parcarea. În noul loc, arunc o mașină cu un vierme plantat și eu însumi am pus lucrurile în barcă. Uite, floatul meu se află pe apă fără să se miște, încă m-am gândit că probabil cârligul cu bobina a apărut pe iarbă.

Pescuit după reproducere
Iau tija, ridică-o ... și simt o rezistență plăcută la celălalt capăt al liniei. Peștele rezistă cu încăpățânare și nu dorește să se ridice la suprafață. În cele din urmă, rezistența slăbește și crește. La început am crezut că era un crucian, dar nu, este o rusie foarte bună pentru două sute de grame (fotografia 3). Așa e, cred - acum sunt aici să-mi gust sufletul! Am planta viermele, îmi arunc toată atenția. Pentru mai mult de două ore am prins doar doi cruci de mână, pe care i-am dat drumul. Este timpul să se adune înapoi: puține lucruri care se pot întâmpla pe drumul înapoi, timpul în rezervă ar trebui să fie întotdeauna, de la ultimul autobuz pleacă la ora 19:00.

Am colectat uneltele, am împachetat lucrurile, am adus totul în ordine și m-am mutat în direcția opusă. Pe drum spre casă, în alte patru locuri promițătoare, am fost pălmuit, dar, din păcate, fără nici un rezultat. Prin inundații în direcția opusă locului de descărcare, am fost fără nici o aventură. Am uscat-o și am împachetat barca, am gustat-o ​​și am mers la stația de autobuz. La domiciliu aveam 19 ore.

Așa a fost primul meu pescuit după interdicția de reproducere. În termeni cantitativi, cum ar fi, și nu rău: 3 pikes, 3 crap crucian. okunek și rudd, și în nonsens calitativ, întregul pește este mic, cu excepția purpurii. Dacă știucul nu ar fi rănit branhiile, atunci ar fi fost liberă, dar din păcate ...
Cu toate acestea, există o mulțime de impresii de la primul pescuit, plăcerea este primită de la mare, ne vom pregăti pentru următoarele călătorii.
Toate cerul liniștit deasupra capului și nu o coadă, nu o cântare!