Acasă> Indonezia> Bali diary. Continuarea primei zile. De la Kuta la Ubud

Am dormit trei ore ... Despre șapte Dolby insistent pe ușă și predat micul dejun într-un pahar sigilat de apă și recipient de plastic cu orez, fidea, legume, ouă, carne, și altceva. Doar o linguriță. Eu nu mănânc așa ... M-am tăiat o oră, apoi am ridicat-o, m-am dus în Kuta. Sarcinile pentru dimineata sunt trei:

1. Uită-te la Kuta și evaluează dacă vreau să merg aici în fiecare zi de la Ubud la școala de surf;
2. găsiți cartela SIM și conectați Internetul mobil;
3. Pentru a scoate o bicicletă timp de o lună;
bine, și să ia micul dejun, pentru că am vrut deja să mănânc :)

La recepție am aflat că check-out-ul este cu adevărat la ora 12, așa cum mă așteptam, deci trebuie să rezolvi toate problemele înainte de prânz și să te duci la Ubud.

Pe hartă văd că sunt destul de departe de centrul orașului Kuta, mai aproape de aeroport, așa că am o plimbare pe jos până la centru, pe drumul spre birourile operatorilor de telefonie mobilă.

Trezirea aproape o oră nu a găsit nimic. Multe locuri sunt încă închise. Se crede că acest oraș trăiește în detrimentul turiștilor. Stâlpi și magazine se deschid ușor până la ora nouă.

Fericit, că, deși a fost posibil să se facă, merg mai departe. Văd că cartelele SIM sunt vândute la fiecare colț, tocmai nu am acordat atenție ferestrelor și cumva nu m-am așteptat să le văd în magazine similare. În plus, foarte multe dintre aceste magazine au fost deschise.

Cu poveștile, situația nu este, de asemenea, reconfortantă. La care nu voi întreba, toată lumea spune că vinde sau nu vinde mult timp. Ce nonsens! Totul pe internet scrie că bicicleta poate fi înlăturată la fiecare colț, și nu văd aceste unghiuri la o distanță ...

Îmi amintesc că în hotelul în care am rămas, erau biciclete pe stradă. Ei bine, trebuie să o ia cu siguranță! Cum n-ar fi putut niciodată să mi se fi văzut! Trebuie să mergem la hotel, să ia bicicleta și du-te, adevărul este considerat că ar fi timpul și să mănânce, pentru că într-adevăr nu a mâncat timp de mai mult de o zi ... Pe drumul spre hotel mă duc într-un loc cu aspect frumos - un mic restaurant în cazul în care mănâncă mai mult locale, e un fel de este un semn bun. Stau jos. O chelneriță vine și nu sunt prima dată în această zi că sunt surprinsă că aproape că nu vorbește engleza.

Foarte sete, asa ca am comanda un ananas si suc de avocado si o farfurie de unele legume „foarte gustoase“. Sucurile au apărut în cincisprezece minute și mâncarea nu a apărut. La întrebarea mea: „Ce sa întâmplat cu comanda mea“, ea a tras meniu și pregătit să scrieți :) După ce a explicat din nou, cu degetele pe care am făcut-o ordine și o oră de așteptare pentru ca mâncarea mea. A mormăit ceva și a plecat. Apoi, două minute despre ceva șoptit cu o doamna respectabila, de aspectul amanta instituției. Apoi s-au așezat liniștit să se uite la televizor, probabil că au decis că totul ar fi distrus :) Da ...

Realizând că nu am luat mâncare, am plătit pentru suc și am mers la hotel. Era deja începutul celei de-a douăsprezecea ani și era urgent să faci ceva.

În hotelul de la recepție era o fată care, ca răspuns la întrebarea mea despre biciclete, a căzut într-o stupoare și a început să bâzâie în radio. Un minut mai târziu a apărut un tânăr care mă liniștise noaptea. Se pare că a vorbit doar engleza.

Sa dovedit că dau biciclete numai oaspeților și numai pe durata șederii lor.

Tristețe ... Această situație începe să se înrăutățească puțin.

Mă duc în cameră. Este necesar să aveți timp să mergeți la duș și să împachetați toate lucrurile într-un singur rucsac.

Aproximativ doisprezece părăsesc hotelul și, la sfatul tipului de la recepție, mă duc la plajă pe prima linie, unde, potrivit lui, "bicicletele sunt închiriate la fiecare colț" ...

Da, ei într-adevăr ... Pentru câteva zile, ei renunță, timp de o săptămână, dar nu renunță timp de o lună la toate sau pentru bani mari.

Citind recenziile pe Internet, m-am asteptat sa scoatem noul Honda Vario pentru 600.000 de rupii. Ca rezultat, propunerile au fost de la 900.000 la 120000 de rupii. Periodic, există ajutor locale, care se numește „șeful“ și un cinci-zece minute a apărut tipul de pe motocicleta, asta e doar ma sunat în avans și a repetat în mod repetat din nou, prețul nu le potrivi ... m-am mutat pe.

Chatted timp de aproximativ o oră, în acest fel, am dat peste următoarele Pomogalov, sau, mai degrabă, el a prins cu mine pe bicicleta, ascultat cu atenție condițiile mele și a repetat de trei ori prețul, atunci spun că totul este în regulă, și ei îmi spun: stai jos, să mergem pentru o bicicletă.

Ma dus la capătul opus al Kuta pentru o stație de autobuz. Acum, spune el, șeful va veni și va aduce bicicleta ... Bliiin, din nou douăzeci și trei.

"Șeful tău", spun eu. "Știe prețul meu?"

"Da", spune el. - Totul este OK!

"Șeful" ajunge pe o Honda subdivizată. Ca întotdeauna la începutul zâmbetului și glumelor prietenoase, întrebări despre locul unde am rămas, unde mergeam ... Am întrebat dacă există o copie a pașaportului. "Haide", spune el. - Vom încheia contractul.

A început să scrie o bucată de hârtie.

Îi spun: "Sunt de acord cu prețul meu?"

El: "Da, da, prețul ..." și scrie pe o bucată de hârtie 35 000.

- Che - spun - 35 000?

- Într-o zi. El spune.

Am dat seama imediat că a apărut decât miroase, așa că nu supărat, dar a făcut doar fața supărat și Pomogalov uite, și că, de Dumnezeu, ca un copil ... Ochii în jos și nu știu ce să spun.

Spun: "Plătesc 600.000 de bani pentru acest junk acum și mă duc", iar el mi-a spus: "850.000 și mâine vă aduc o bicicletă nouă".

Iau un rucsac, uita-te la direcția navigatorului (e bine că am cumpărat o cartela sim.) Și du-te înapoi în centru. Aceste ciudate, chiar să mă ia înapoi, au refuzat, și nu am insistat mai ales. M-am săturat de divorțuri atât de naive ... Vai-oameni de afaceri, la naiba.

Mă duc să-mi amintesc nota despre BaliBlogger. în care Stella a recomandat închirierea de biciclete cu livrare. Cred că sunt un dunce. A fost necesar ca ei să trimită un e-mail pentru a semna în Filipine și în această dimineață o nouă Honda pentru un preț adecvat ar fi sub ușile hotelului ...

Dar ce sa făcut este făcut. Mă hotărăsc să stau într-o casă liniștită, să găsesc numărul acestei închirieri și să încerc să-i sun.

Situația este aceeași peste tot și mă decid să iau un taxi și să merg la Ubud.

În paralel cu gândurile mele, mă întorc spre strada care duce spre plajă și mă împiedic pe cortul standard Informație pentru turist. Am avut deja trei cazuri cu astfel de corturi în acea zi, deci fără entuziasm spun că aveți nevoie de o bicicletă timp de o lună. Indicați imediat bicicleta stând opusă - nu foarte tânăr Yamaha. În același timp, se cheamă suma de 700.000 de rupii. Acest lucru este deja ceva nou! Spun că vreau Honda și pentru 600 000. Timp de cinci minute glumăm cu chilipiruri ...

Vine biciclete proprietar grav tip unsmiling și spune că poate da doar o lună și Yamaha 700 000. Un pic de tocmeală, decolare de până la 650 000. Aceasta este o victorie și, astfel încât să plătească 20 $ pentru un taxi la Ubud, eu nu fac într-adevăr a zâmbit și am fost deja regizat într-un fel pentru o mișcare independentă.

Încerc să fac un cerc pe bicicletă pe o stradă destul de aglomerată. În încercările mele, proprietarul motocicletei pare cumva sortit :) și chiar oferă să meargă la realimentare, ceea ce sunt de acord cu mare plăcere. Îi dau 20.000 de rupii și merge la benzinărie și toarnă un rezervor plin.

Deci, totul este gata. Am pus o casca si un rucsac. În felul ăsta. Mi-au arătat direcția, dar înțeleg că în timp ce nu mă îndrept. Pur și simplu nu trebuie să piară în acest haos de biciclete și mașini. Eu doar conduc direct, opresc la semafor, întorc unde se întoarce curentul principal. Aceasta durează aproximativ o oră. Plec de pe străzi largi cu trei benzi la obișnuit, dar cu mișcări nu mai puțin bruste. Mă deplasez în fluxul general pentru o vreme, atunci când cantitatea de trafic pe drum scade și există o oportunitate de a parca la trotuar, mă opresc și mă uit la navigatorul unde sunt. Se pare că am condus în jurul Denpasar timp de o oră și jumătate. Am planificat inițial pentru a merge la Ubud care trece Denpasar, de teama de blocajele de trafic și de trafic greu, dar gustul tuturor deliciile oraș mare în curând :) Judecând după navigatorul, am fost la periferia vestică a Denpasar.

Mi sa recomandat să merg la Ubud prin Sanur și chiar aveam de gând să merg așa, dar, din nou, nu voiam să merg la Denpasar. Pe navigator, mi-am găsit poziția și am decis să merg pe un plan pe care l-am avut înainte, în jurul lui Denpasar în stânga. A pus punctul în navigatorul de pe Ubud și a plecat.

Închiriați o bicicletă și un hotel în Ubud pe Bali

În mai puțin de cinci minute, după ce m-am mutat din nou într-un blocaj de trafic destul de gros și m-am bucurat că, în general, mă duc.

Undeva în altă jumătate de oră m-am dus la fluxul liber de, și a reușit să păstreze un ochi pe iPhone, în cazul în care a fost lansat de navigație I prin intermediul Google Maps. Deși am încercat să nu meargă repede și pe traseul urmărit, dar totuși am făcut câteva schimbări. Google a reconstruit traseul și am continuat. Ubud nu a avut probleme, dar nu am putut spune cu siguranță cât timp am călătorit. Se simte ca două ore, deși cu siguranță mai puțin :) Sunt sigur că dacă știi calea și nu sări peste colțuri și merge mai repede de 40 km / h se poate ajunge într-o oră, poate o oră sau cam asa ceva, dar aceasta a fost prima mea experiență.

La intrarea în Ubud, bateria de pe iPhone a fost moartă și am rămas fără un navigator. După ce am străbătut străzile din Ubud, am aruncat o bicicletă pe una dintre locurile de parcare de lângă cafenea și m-am dus să caut o casă de oaspeți.

Pensiunea se numește Suarena House, fiind situată chiar vizavi de Casa Arjuna, pe strada cu același nume. Oaspetele este excelent și despre el a scris cumva sansfer Marat.

Camera mea era la primul etaj. Nu există aer condiționat, dar nu am nevoie de ea. Era un fan mare sub tavan, destul de suficient. Internetul este așa, dar încă acolo. De asemenea, există apă caldă (de obicei dimineața și seara) și micul dejun. Costul este de 150.000 rupii pe noapte.

După ce m-am așezat și am spălat, m-am dus să studiez Ubud. Deja încet a început să se întunecă și, după ce mers pe străzi destul de lungi, am făcut un cerc imperceptibil. Apoi sa dus la un restaurant de pe strada principală Jl. Raya Ubud și cu mare plăcere a băut nucă de cocos și a mâncat legume fierte ... Restaurantul este așa-so, de aceea nu o voi recomanda. Doar o nucă de cocos a căzut în subiect :)

În această zi sa terminat. O senzație de oboseală plăcută a fost simțită în tot corpul.

Astăzi a fost o zi plină, chiar și o cameră din rucsac nu a primit ...