În călătoria în stațiunea Sepp Holzer "krameterhof"

În călătoria în stațiunea Sepp Holzer
Cele mai multe dintre ideile despre care a vorbit Anastasia în cărțile lui V. Megre sunt întrupate de Sepp Holzer în proprietatea sa ancestrală - Krameterhof. Asta a numit grupul nostru din Austria.

Crearea unui iaz. Experiența austriacă.

Reprezentanții a 10 orașe din Ucraina s-au adunat în grupul nostru. Din călătorie mulți au mai mult decât se aștepta! Cei mai mulți dintre noi au fost cei care deja creează sau încep sau intenționează să-și creeze propria proprietate patrimonială. Am pregatit excursia de peste un an si a fost realizata! Deși la început părea aproape imposibil de realizat. INTENȚIA este când știi ce ai nevoie. Și apoi toate drumurile se deschid!

În călătoria în stațiunea Sepp Holzer

Am plecat în 21 mai. Prima și ultima noapte petrecută în străinătate a petrecut noaptea în orașul slovac Poprad. Apoi am avut o lungă călătorie (700 km) la hotel, nu departe de Holzer. Pe drum ne-am oprit pentru 2 ore la Viena. Ne-a plăcut foarte mult Austria! O primire călduroasă ne-a fost dată de familia Ryukl, la hotelul în care am petrecut trei nopți. Și aceasta este la o altitudine de 1900 de metri deasupra nivelului mării. Acolo era ninsoare în altă parte! Și deși drumul a fost nou chiar și pentru șoferii care au călătorit în întreaga Europă, totuși am găsit hotelul, cazat în camere de 2-, 3-, 4-paturi și ... a avut o cină consistentă. Și dimineața au urcat până la porțile lui Kramerterhof pe 3 taxiuri.

Manorul din Virginia utilizează cu 90% mai puțină energie decât casa medie

Așteptăm deja traducătorii cărților lui Holzer și seminarul viitoare - familia Shek: Eduard, Angelica și copiii lor - Radomir, Lanochka și Matvey. Prima zi a fost tulbure și ploioasă. Am petrecut 3 ore în casa seminarului. Plicuri primite și un sac de semințe în scopuri experimentale. Semințele Holzer au sfătuit să studieze cu atenție, să se descompună pe specii și să încerce să semene în momente diferite în spațiul deschis. Încă de acasă, am constatat că există mai mult de 20 de tipuri diferite de semințe în plic. Holzer ne-a oferit o prelegere despre cât de important este să trăim acum pe pământul nostru. În același timp, nu este Sistemul Slave (ca țărani și fermieri), ci Liberul om-Creator. Cu toate acestea, numai o citire atentă a Cartei Naturii poate da unei persoane o experiență mai valoroasă decât purtând pur și simplu o bucată de pământ. Este interesant faptul că Sepp a citit toate cărțile lui Megre (au fost traduse în limba germană) și ne-a cerut, într-o întâlnire, cum face Anastasia. În general, la vârsta de 66 de ani, Holzer este o persoană foarte veselă, activă, veselă! A mers mai repede decât noi! El spune că Natura îi dă putere, pe care a iubit-o încă din copilărie.

În călătoria în stațiunea Sepp Holzer

Călătorie spre est Oriental Express (Fotografie)

Apoi ne-am dus să-i inspectăm familia. Temperatura medie anuală în regiunea sa este de 4,2 grade C. În același timp are 5 000 de pomi fructiferi care cresc în culturi mixte printre plantele sălbatice de conifere și foioase. Și acest lucru nu numără tufișurile care au ales pârâile, iar pajiștile: coacăze, zmeură, afine, etc. Întregul pământ este acoperit cu un covor de ierburi. În luna mai, nu toate s-au arătat (acum două săptămâni a fost zăpadă!), Dar am văzut destul. Cele mai izbitoare au fost lupinii și gentianul. Acesta din urmă este listat în Cartea Roșie. Și la Holzer creste în picioare, astfel încât să poți pasi accidental pe lăstari tineri.

Informații, sentimente și gânduri despre ...

În călătoria în stațiunea Sepp Holzer

Sepp Holzer: Credință și știință.

Aici vreau să notez în mod special sentimentul pe care l-am îndurat. Știi, în proprietatea ta orice plantă interesantă (lama de iarbă, floare, copac) uneori cauzează anxietate: că nu vin, ei nu mănâncă, ei nu se rup. La Holzer totul este abundent: chiar dacă ceva este inundat, rupt, rupt - nimeni nu va observa. Pur și simplu aceste plante vor umple pământul, și în continuare același lucru va plăcea ochiul și sufletul. Holzer nu-și face griji pentru recoltă - o treime din acestea aparțin păsărilor și animalelor; o parte din familie colectează în funcție de necesități; iar o parte este colectată de cei care vin special în acest scop la Krameterhof.

Aceasta a deschis încă o fațetă a acestui om uimitor - economist. Nici un cuvânt, ca să nu mai vorbim de neamurile călcate în picioare, Holzer ne-a atras atenția asupra faptului că poate vinde fiecare dintre aceste germeni la 2,5 euro. "Câți bani am sub picioarele mele" - glumele Sepp. Și înțelegem că în gluma lui este doar o glumă. El nu își exporta produsele pe piață - cumpărătorii vin pentru ei înșiși. Și ei chiar colectează ei înșiși! Ei bine, nu este un vis pentru creatorii de bunuri străine. Apoi Holzer a împărtășit informații - acum ferma îi aduce 300-400 de mii de euro pe an!

În călătoria în stațiunea Sepp Holzer

Cu toate acestea, scopul fermei sa schimbat acum. Din marfa sa transformat într-una învățătoare. Datorită ecosistemului stabil care a devenit timp de mulți ani, Holzer nu-și face griji pentru a gândi la bani: dacă este necesar, el poate relua oricare dintre direcții. Fructe, răsaduri, pește, animale, păsări de curte, ciuperci, ecoturism și altele sunt întotdeauna gata pentru serviciile sale. "Nu te poți specializa într-un singur lucru!" El a învățat această regulă pe EXPERIENȚĂ!

Eco-conac restaurat din materiale secundare (+ Foto)

Pentru a insera. Holzer a scris deja trei cărți. Primul dintre ei, "Zepp Holzer, Revoluționar agrar", a fost deja tradus în limba rusă. Ea povestește povestea lui Sepp Holzer și a lui Krameterhof. Adresați-vă cartea din Cluburile OZ. Până la sfârșitul anului se planifică a doua carte "Permacultura Sepp Holzer". Tehnologia Permaculturii este descrisă în detaliu. "

Deja pe drum, m-am gândit că dacă Holzer ODIN și familia lui pot să își gestioneze atât de competent gospodăria, atunci ce să spun despre un grup de oameni uniți de vederi unificate și de un mod de viață. Localitățile noastre așteaptă un viitor minunat! Și dacă te apropii de planificarea cu înțelepciune și libertate, un sentiment minunat, armonie cu natura în imaginea viitorului așezărilor economiei adăugată, este posibil să se trăiască pe moșia din abundență, nu sfâșiată între oraș și țara lui.

În călătoria în stațiunea Sepp Holzer

Și m-am gândit și că am gândit liniar. Mulți știu că de multe ori moșiile sunt create pe un model. De exemplu, există conceptul de „acasă“ este conceptul de „Pond“ (de asemenea, cunoscut sub numele de „Lacul“), „Garden“, etc. Conform conceptului, se alege un șablon. Ca rezultat, construit în aceeași casă, a săpat un lac SAME, apar SAME grădini, și dacă luați o, și în același mod mai larg de viață, face bani, timp liber și alte. Este dificil de înțeles fără a cunoaște și de a vedea prima mana alternativa. În Holzer, am văzut această alternativă. E ca o spălătură - uita-te la lacurile pe cale de a crește copaci pe case împrăștiate Krameterhofu. Ceea ce nu se lacuri, case și copaci, precum și relația dintre toate acestea surpriză. Acest lucru ar trebui văzut doar în primul rând. Cuvintele și fotografiile nu spun asta!

La începutul primei și a celei de-a doua zile, am fost tratați cu ceai, cafea și prăjituri de casă de către soția lui Sepp, Veronika. Fă-ți grâul de grâu. Cât de delicios a fost tot! Și, de asemenea, de mere și de mămăligușă! A fost deosebit de interesant să vă luați porțiunea în grota de piatră. Veronica a spus că arhitectul - Sepp Holzer. Avea această peșteră de vis. În general, în timpul seminarului am auzit o mulțime de povești diferite din viața lui Holzer, care ne-a scufundat mai adânc în spațiul său de iubire. Sincer, am mers pentru asta - să intrăm în contact cu modul de viață al proprietății. Și prezentul, modern, pentru noi și pentru voi - cei care intenționează să-și creeze proprietatea ancestrală în timpul nostru și să nu-l amâne la viitoarele Vieți.

În seara primei zile, ploaia sa intensificat și mulți dintre noi s-au udat, deși nu au acordat prea multă atenție muntelui. În hotel am încălzit, am luat cina și ... am discutat ceea ce au văzut până noaptea târziu. A doua zi a fost însorită (unele chiar au ars!). A doua parte a zilei a fost însoțită de fiul lui Seppa - Josef Andreas. Tânărul erou de 27 de ani este la fel de entuziast ca și tatăl său, care ne-a povestit despre iazuri, crabi, pești, animale. Apoi ne-a arătat cum să umplem miceliul pe ciocuri de lemn și paie. L-am ajutat în asta.

Un subiect delicat: Ce face Holzer cu porcii

Josef Andreas ne-a arătat lucrări de terasament în care păstrează animalele în pășune GRATUITĂ. Porcii din ele decid când și ce să facă. Josef a subliniat că porcii din Krameterhof trăiesc cu bucurie până în ultima secundă. Pentru Holzer este "cei mai buni muncitori". Poți să spui că le folosește în loc de tractor pentru a slăbi solul. În căutarea hranei, se sparg prin zona împrejmuită, care este semănat ulterior! Unii dintre porcii pe care îi vând, un comerț, iar unii merg ... pentru carne și untură. Prin modul în care Sepp ne-a spus că vrea să devină vegetarian, dar pentru moment nu poate renunța la carne. Și Josef vorbea despre procesul în sine. Ei aruncă mâncarea porcilor și cei cu plăcere alerg după ei pentru a se împrospăta. Puiul selectat ONE împușcat este lipsit de viață. Acest lucru se întâmplă astfel încât alții să nu-l observe și să continue să colecteze fericit mâncarea! Asta este, nu plâns și nici un stres! Chiar și într-o astfel de întrebare, Holzer a găsit cea mai ușoară cale. Și de multe ori de multe ori despre rău de carne vorbesc din cauza stresului care sunt transferate de un animal.

În călătoria în stațiunea Sepp Holzer

Noi oferim consultanță oamenilor cu privire la utilizarea biotehnologiei. Trebuie să subliniem durabilitatea ecosistemului. Și ce poate include ecosistemul pe 6 arii? Este clar că acest lucru nu este suficient? Adică, orice "organist" care merge pe urmele Clubului va înțelege că este mai bine să te exprimi pe un hectar. Și pentru a construi activitățile clubului poate fi în mod corespunzător. Întotdeauna o persoană ar trebui să aibă un scop dincolo de ceea ce poate acum realiza. Vorbim despre 6 sute de piese, preparate, sere și ... menționăm ocazional că aici este cum poți! Și pentru aceasta, trebuie să creăm singuri spațiile iubirii. Împreună sau individual. Holzer SAM cu familia sa este atât de unic în regiunea sa. Și trăiește și este în viață, iar acum el a devenit util întregii lumi. Deși, așa cum veți reflecta - ce forță va fi în așezări unde mulți oameni își vor uni eforturile. Tentația este grozavă numai pentru DREAM despre asta. Și hrană vie din supermarket. Ei bine, nu există nici o rețetă gata, cum să creați o așezare! Toată lumea are propriul său mod. Păreau să fim sub asediu. Din ce scop nu începeți - peste tot există obstacole ... De exemplu. Pentru a începe - trebuie să asamblați un grup. Se pare că este adevărat, dar viața arată că grupul ar trebui să se "obișnuiască", să se tempereze cu afaceri comune. Și asta durează ani. Și în acest moment Pământul din Ucraina este cumpărat, angajat, își schimbă proprietarii etc. Cum sa alegeti terenul dumneavoastra. Și nu este un fapt că, până atunci, vor exista suficienți oameni pentru a fi numiți Settlement. O altă opțiune - luați imediat terenul dvs. preferat pentru o utilizare ulterioară (la toate) și apoi ridicați vecinii. Dar unde sunt ei pentru a obține atât de mulți bani? Și chiar dacă într-un fel miraculos să ia țara, atunci a trebuit să facă ceva. În general, nu contează ce - doar pentru a putea vedea că proprietarul îi pasă de el (deși există cerințe diferite). Opțiune - să luați un site și, indiferent de orice, să creați spațiul iubirii. Și aici sunt nuanțe. Și cel mai important lucru este că poate veți rămâne singur. SAVSEM ADYN ... Se pare că este o situație disperată - dar nu! Toate problemele pot fi transformate în demnități. În oricare dintre opțiuni există ceva care va duce la succes - INTENȚIA pionierilor. Este ceea ce sparge toate barierele. În cazul opțiunilor, atunci:

- puteți găsi imediat oameni apropiați în spirit. Da, ca să nu mai dureze mulți ani pentru a învăța unitatea cu ei. Și găsiți imediat terenul dvs. ...;

- puteți cumpăra (trageți) un complot mare și într-un an sau doi, cei care vor să locuiască acolo vor fi atrasi de el;

- dar puteți să vă începeți și, după un timp, "atrageți" prietenii, prietenii, oamenii cu aceeași minte care vor mușca pământul din jurul vostru.

Spun așa, pentru că știu exemplele.

Așa este - când știți exemplele - și există o conștiință. Pe experiență. Poți chiar și pe altul. Deci, Holzer - ne arată că putem crea un spațiu al Iubirii, care corespunde timpului nostru și nouă înșine (așa cum suntem astăzi)!

Când am ajuns, m-am gândit să scriu o recenzie. Da, nu a mers în nici un fel! Ce trebuie să răspundă atunci când toate acestea au intrat și au bătut cu gânduri, idei și ... realizarea că tu poți să faci toate astea. Da, și acolo este WHERE este tot ce trebuie să realizăm - după toate am fost de conducere pentru necesitatea vitală de a crea un spațiu de dragoste cu Anechka mea. La urma urmei, există deja Pământul! Și (pentru moment, un pic) vecini! Și înseamnă! Nu trebuie atât de mult să se facă totul într-o singură lovitură. Dar, la urma urmei, și neinteresant "într-o singură lovitură" (deși vreau atât de mult). Apropo, mulți au căzut în această capcană - de a aștepta, te-ai tăiat cu gândul că voi câștiga aici și într-o ședință voi crea spațiul iubirii. Câștigă și Viața trece ... Se pare că este o mulțime, dar nu există nici o conștiință, CE, CUM și DE CE să o faci în proprietate. Voi încerca să-ți explic. Schema, care ne-a dat cărțile lui V. Megre - gard, pădure, grădină, casă, iaz etc. - rămâne o schemă și poate fi adoptată ca o rețetă gata. Lacul? Bine. Și cum va afecta ecosistemul și va afecta acest lucru? Unde ar trebui să fie creat și CE? Pădurea? De asemenea, bun. Unde fără pădure? Și cum să-l plantezi? Este necesar să se ia în considerare faptul că nu era valoroasă în sine, ci pentru alte elemente ale patrimoniului. Da, și ei l-au influențat în mod benefic. Toate acestea sunt interesante de reprezentat în UME. Și chiar arătați în natură. Cu toate acestea, în natură nimeni nu a tras iazul. Pădurea (sălbatică) nu a fost plantată de om. Iar când te întorci la site-ul tău, îți dai seama că a face un iaz nu doar săpești o groapă mare și o umple cu apă (chiar dacă o faci tu!). Este ceva mai mult. Mult mai mult. De aceea, Holzer și experiența lui sunt valoroase pentru mine, că și-a creat întregul spațiu al Iubirii cu gândurile sale și, poate fi spus, cu mâinile. Și trăiește și înflorește. Și chiar mai puternic după această intenție de a crea în propria sa proprietate. "Ne-am născut pentru a face un basm să se întâmple." Întrebările au devenit și mai clare, iar cercul lor sa micșorat, pentru că am avut multe sentimente în proprietatea Holzer. Și deja plecați pe un site (după toate acestea pentru site-ul prezent), nu vedeți numeroase margini de lucru (adevărul, deja poparty) și sunteți mulțumit de înțelegerea că totul se va dovedi! Totul va fi bine! Există atât de mult interes! "În Natură, totul este foarte simplu ... când o știi". Aceste cuvinte ale lui Holzer, în special ultimele, deschid ușa la povestea pe care o visăm, datorită cărților lui V. Megre.

Mai mult decât atât, am vrut să-mi fac proprietatea. Și așezarea. La urma urmei, schimbările favorabile vor merge mai puternice, cu cât mai mulți oameni într-un singur loc încep să-și creeze spațiile de dragoste. Informațiile din diverse surse au fost deja trimise cu privire la chestiuni vitale. Și mai mult - vorbește despre moșii. Spațiul iubirii, Permacultura - este foarte bun! Dar cred că este puțin probabil ca Holzer să vină din țări diferite, dacă vorbea doar el. Prin urmare, "Nu în cuvinte, ci în fapte". Deși merită să reformulăm "Nu numai în cuvânt, și în faptă". La urma urmei, împreună cu crearea spațiului iubirii, intenționez să rezolv problema problemelor de a furniza informații despre astfel de oaze celor care se trezesc. Și aici pentru noi destinul este dat să lucreze toate club pe vis general. Sunt încrezător că vom reuși!

Dacă ți-a plăcut acest material, atunci vă oferim o selecție a celor mai bune materiale ale site-ului nostru, conform cititorilor noștri. Selecție - TOP despre ecovillages existente, clan domenii, istoria lor de creație și totul despre eco-case puteți găsi acolo, în cazul în care vă sunt cele mai confortabile pe Facebook sau pe Facebook