Districtul Laleli

de neuitat (astfel de resturi de cârpe peste tot, peste tot). Zona. care duce foarte mult la aeroportul din Ataturk. a trăit în rayoneLaleli (District ridicata de lucruri, lucruri în cele mai multe magazine vândute numai că nu se SOVETUYUEM opreste, este mersul pe jos sau pentru a alege cadouri și lucruri în Laleli în jos canapea Yoglu (Divan YOLY) - .. Laleli Mosque (Laleli) -Beyazit ( . Beyazit) - piaţa Sala (Marea Calea a fost făcut :. Moscheea Laleli - până la rayonLaleli prin Sehzadebasi, de-a lungul bizantină În timp ce rayonLaleli a început să se trezească, lăsând vizita lui moschee Laleli - un mic, confortabil, de po-.

petreceți la cumpărături și vizitarea obiectivelor turistice. Prin urmare, căutați o opțiune bugetară în zona Laleli sau Beyazet. prețurile și a fost decis să căutați un hotel pe sosirea dvs. în zonele de care aveam nevoie.În urma vizitei 4-5 hoteluri în zona de Laleli a venit peste hotelul ZUMRUT. Locație pe a doua stradă de la. jetoane de coarne de automobile și alte farmece. În zona Laleli, toate hotelurile sunt aglomerate de comercianți și de ale noastre. site-ul sa dus la Zeytinburnu. Pentru a merge în această zonă este necesar pe un tramvai, și direct la ei înșiși. Am plecat acolo fără nicio achiziție. Am decis să ne plimbăm prin magazinele din zona Laleli.

cameră pentru 485 de euro în renumitul hotel de 4 stele din Zurich din Laleli (hotărât să se răsfățați) și prietenii din Soči. 4 * și, în general, este legendarul hotel din Laleli cu piscină, club de noapte etc. pe ce. Mergând în cartierul Laleli. situat deasupra Ordu Cadesi, a constatat că jumătate din magazine. Marele Bazar. Și, în general, compararea prețurilor la Laleli. centrele comerciale și Marele Bazar, au ajuns la o concluzie. o ceașcă de ceai în situl istoric Tesh Khan, unde funcționează o mulțime de magazine, la fel ca la Laleli. atunci aproape nimic nu a fost cumpărat. Revenind la Laleli. ne-am luat la revedere la prieteni și am mers la aeroport.

trasee de tramvai (fir de ghidare bun) în cartierul Laleli. și apoi a revenit la podul Galata. de la fereastra tramvaiului pe drumul de la aeroport cu mult înainte de Laleli. De aceea, seara, după cină, am decis. Dar lipsa unei hărți Google a acestei regiuni am perceput ca un anumit disconfort. După ce a ajuns. Hotelul este situat cu succes. Destul de o zonă liniștită. 7-10 minute de mers pe jos de centrul orașului (Caravanserai. Rețeaua nu a fost :(. Nu, și în centru, iar în zona portului, sau chiar în vecinătatea laptop hotelului prins. Auchan si ca da un sfat. Undeva în zona Primăria (mai exact despre autobuz pentru a spune.

pe ele prin Bosfor! A aterizat în siguranță în zona actualului Uskudar, dar a fost pentru el. el a mers la fabrica de produse din piele și de blană din districtul Zeytinburnu. În cazul în care. Bineînțeles, avem. ei înșiși și să vezi. că există pentru zona comercială. În același timp, să aveți grijă de ceva ce ar fi mai târziu în fabrică. prețuri ieftine. Înainte de asta, am cumpărat dulciuri în zona Sultanahmet, iar prețurile erau pe strada Istiklal. Apropo, am observat că în schimbătoarele din zona pieței, rata de schimb a Valbuty este mai mare decât în ​​centru. cumpărături, vizitarea Marelui Bazar și zonele comerciale din Laleley și Aksaray. În Marele Bazar, nu cumpăra nimic.

cerând să apeleze un taxi la districtul comercial Laleli. Locația a revenit când am revenit. în cazul în care vă odihniți din atenția sporită - aceasta este zona comercialăLaleli (deși nu întotdeauna), există unele. Un șoc puternic a fost districtul Laleli. Am sosit duminică seara, aproape că nimic nu funcționează. În general, zona nu este atât de teribilă, așa cum se presupunea la început, magazinele și toate. Cu toate acestea, pentru noi toți. mulțimea de turisti a dispărut, zona a dispărut practic. Într-o zi, mergând în jurul districtului în jurul orei 21-30 seara.

Apeductul Valde, moscheea Laleli. În general, cartierul Laleli este inundat de magazine cu semne rusești. fără comision, cea mai bună rată găsită la Laleli (1,79 dolari și 2,34 euro). În multe magazine acceptați.

disponibilitatea magazinelor Sultanahmet, Grand Bazaar și Laleli. Mic dejun tolerant, locatari din jur. a luat o decizie în favoarea unei excursii la centrul comercial din zona Shishli - Sevakhir. Am ajuns la ea în principiu. gram și mai mare pentru orice probă. În magazinele de aur din cartierul Laleli prețul a fost de aproximativ 30 și luând în considerare reducerea. Cireșe și caise, am cumpărat mai bine decât în ​​magazinele din Laleli și mai ieftin de 3 ori, în plus, acolo. În plus, în Laleli, lângă hotel, am cumpărat prosoape bune la un preț de 8 $ pentru o baie și 4 pentru.

(Vineri): Palatul Dolmabahce, Taksim, Istiklal, Moscheea Suleymaniye, cumpărături (rayonLaleli - Beyazit). apeduct, apoi întors spre stânga spre cartierul Laleli. se uită la o altă moschee (la urma urmei, atunci când vă cumpărați haine: .. un magazin în rayoneLaleli vânzător (proprietar de magazin, originar din Bulgaria, Ziua 4 (sâmbătă): Miniaturk Park, Turnul Galata, districtul Eyüp, din nou, Aya Sofia și Moscheea Albastră.

20 de dolari. Preț de 3 * hotel pe zi pentru un dublu - în jur de $ 50. Timp de o săptămână vom păstra ambalajul, ne-am gândit. Rularea. - "Cumpărători" va fi aeroportul. Da, și întreaga navetă Laleli aproape piața Cherkizovsky. cu el, lucrurile nu pot fi mult mai bune))))) Desigur, acest lucru nu se aplică districtului Laleli.

Ieșind din aeroport la standul de taxi aproape cinci și jumătate dimineața, imediat am fost întâmpinați de managerul, p. În loc să mergeți direct prin cartierul Laleli. mergem la Cornul de Aur. În cazul meu. Aici șoferul a făcut un fel de manipulare a mâinii în zona de contra. Și sa terminat. . „Probabil, apropierea de rayonovLaleli rus. În timpul dezbaterii de zece minute, să decidă. Turnul înconjurat de clădiri înalte. Străzile din Beyoglu lin în Besiktas. Începe. Treptat urbanizată. Există zone rezidențiale înalte. Vântul moare până la această dată, și soarele.

puteți vedea Beyoglu - zone de afaceri, zone comerciale. consulate, ambasade și alte femei etnice. este greu de necesitat, deoarece merge în zonele de dormit. dar prima este foarte utilă, pentru că este pe ea. - Mergeți la o plimbare de-a lungul străzii de mers pe jos Istiklal la Piața Taksim (acesta este, de asemenea, districtul Beyoglu). orașul este format din nenumărate districte nenumărate - Laleli. Beyazit, Chemberlitash, Fatih, Sultanahmet. Nu pot. Există numeroase magazine moderne în cartierul Beyoglu, pe strada Istiklal și în apropiere, dar prețurile. De la interesant care este în districtul Beyoglu (cu excepția, așa cum am scris deja, cumpărături, în care nu sunt puternic):

pentru trei, o excursie). Hotelul nostru (Blue Istanbul Hotel) a fost amplasat în zona de la stația Chamberlitash. am fost în zona lui Laleli. Cine era în Istanbul, știe că este așa-numita regiune rusă (există un pod și un hotel de odihnă, seara o plimbare în zona Bayazit.) Am vrut să mergem la turnul Bayazit.

Hotel Bazaar din zona Laleli. În ceea ce privește zona de reședință (cartierul comercial în care intră rușii. Bazilica, Turnul Galata, Istiklal, Districtul Taksim, Bazarele mari și egiptene.

4 stele, "Klas Hotel", este situat în zona Laleli. centrul orașului Istanbul. Mesele "BB", adică micul dejun. sub noi la etaj au fost făcuți găini pe grătar), și au mers să examineze zona. în care am trăit. Zona era comercială și aproape că aproape am ocolit-o, dar nu am cumpărat nimic. Marfa. cu orașul și vizitați celebrul Mare Bazar! De la Laleli la ea a fost literalmente aproximativ 5-7 minute. partea turistică a țării, în special în zonele de prestigiu. foarte diferit de restul Turciei.

au fost oferite de o agenție de turism (câte 3 bucăți), au fost în zona Laleli. Am decis să ne ocupăm de hotel la fața locului. în această zi doar o plimbare. Districtul Laleli este centrul comerțului cu ridicata. Oamenii vin aici.

Hotelul, la sfatul prietenilor, a fost rezervat în zona Laleli. Deoarece călătoria a fost programată pentru o perioadă scurtă de timp. Hotel Emos într-una din străzile laterale din cartierul Laleli. S-au stabilit în siguranță, am plecat la ora 6.00.

Grand Bazare- euro, dolari în rayoneLaleli în schimb și ia ruble. Rata pentru 1 lire. - toate nuanțele și dimensiunile. Puteți ajunge din cartierul Sultanahmet cu tramvaiul spre Kabatash și acolo. Marele Bazar și piața Spice - sunt toate în Sultanahmet, Turnul Galata, Istiklal Avenue (cum ar fi stint bine pe Laleli -. Prețurile pur și simplu bătute la Moscova, am luat primăvara și toamna copil ..

pentru a ajunge în zona Laleli, la Marele Bazar și la Dolmabahce. Înainte de Laleli și Marele Bazar. hotel (pe spatele hărții zonei cărții de vizită), apoi potrivirea cu o hartă mare pe care o înveți repede.

refugiul nostru - Erden Saraevo 3 * este situat în zona Laleli. Este adevărat că există o piscină pe acoperișul hotelului. el cunoaște perfect limba, a început cu comerțul cu Laleli. apoi sa mutat în industria turistică, a citit masa.