Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Am părăsit Shan Mao când era deja întuneric. În limbajul semnelor, i-am explicat primului șofer de taxi care a venit să ne ia undeva unde am putea face poze și mânca (partea 1, partea 2).

Șoferul a fost rapid și ne-a condus spre strada comercială centrală pietonală (Zhongyangze).

Am rătăcit de-a lungul străzilor comerciale, am încercat câteva feluri de mâncare chiar pe fugă, dar nu am stat prea mult timp. Sper că înțelegi de ce ...

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Aceasta este cea mai obișnuită imagine care se întâmplă în timpul serii la snack-baruri (apropo, în după-amiaza nu sunt), dimineața, din nou - curățenia și ordinea. Și așa în fiecare zi.

Piața de seară. Furnizorii sunt de obicei foarte persistenți. Dacă nu veți cumpăra ceva, este mai bine să nu întrebați nimic de la ei.

În acea seară, unul dintre noi, doar din motive de politețe, ne-a întrebat cât de mult este carul-transformator de jucărie (în colțul din stânga jos al imaginii). Dar asta a fost de ajuns. Vânzătorul, lăsându-și toate bunurile, ne-a urmărit mult timp, cu voce tare, și chiar aș spune, agresiv, strigând după noi.

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

În a doua parte a eseului foto, am menționat deja ocazional că chinezii trăiesc pe principiul "mișcării vieții". În plus față de această informație - în fiecare seară în piețe se țin dansuri în masă, oricine se poate alătura.

În următoarea zi și jumătate în Heihe, am avut multe întâlniri productive cu reprezentanți ai diferitelor industrii, dar nu vă voi deranja cu informații despre acest lucru în blogul meu.

Aici toți am fost bătuți de aspectul exact al orașului. Dacă înțeleg corect, în viitorul apropiat, Heihe ar trebui să crească de trei ori și toată construcția va fi realizată ținând cont de a face orașul și mai atractiv pentru turiști.

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Au fost neobișnuite modalitățile de a prezenta materiale muzeale. Nu sunt doar standuri sau exponate - toate sălile sunt echipate cu echipament interactiv.

Singurul lucru pe care îl puteți dori este o compilație mai competentă a textelor rusești

Deși chinezii nu acordă atenție acestui fapt deloc. Principalul lucru este că totul în limba lor este corect, iar restul este mic. Erori similare în Heihe pot fi văzute la fiecare pas.

Inscripția de la liftul din Shan Mao. Și râsul și păcatul ...

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Chinezii vechi, spre deosebire de marea majoritate a persoanelor în vârstă, nu stau acasă toată ziua. Ele pot fi găsite aproape la fiecare pas. Ei comunică destul de activ între ei, citesc cărți, joacă jocuri la bord și printre ei există chiar și foarte slabi.

Acum, despre o plimbare de-a lungul stradă pietonală Centrală - în după-amiaza este destul de aglomerat, și, de regulă, peste tot există un plin de viață "buy-sell".

Este cunoscut faptul că este obișnuit să negociem aici. Și puteți scăpa prețul aproape de două ori, dar nu puteți încerca să solicitați o reducere în plus, în cazul în care vânzătorul a fost deja de acord să vândă bunurile la prețul inițial oferit de dvs. După cum se spune, pentru astfel de acțiuni puteți și suferiți. Un alt lucru - magazine de marcă. Sunt mulți și ei, dar nu fac reduceri. Dacă nu există nicio acțiune.

Stradă pietonală în sine este mică, deci este ușor să întâlniți oameni aici.

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Ne-am uitat în magazinul de ceai, unde nu numai că a cumpărat karkade, dar și a stins setea.

Din când în când, întreprinzătorii chinezi au oferit diverse jocuri, jocuri, loterii instant.

Vânzătorul de bunuri zoologice a observat un axolotl. În total pentru 26 de yuani (aproximativ 220 de ruble).

Prin urmare, este posibil ca acești copii să aibă în curând un frate sau o soră.

Într-un fel neașteptat pentru mine, în mijlocul acestei agitații, am dat peste un monument lui Alexander Sergeevici Puskin.

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Apropo, dacă vorbim despre piață, atunci este necesar să menționăm așa-numitele "ajutoare". Sunt oameni locali care deservesc compatrioții noștri. Banii pentru serviciile lor nu necesită și se pare că procentul de vânzări este primit mai târziu de la vânzători. Ele sunt foarte luminoase, vă găsesc instantaneu într-o mulțime, gata să vă ajute să găsiți orice bunuri.

Noi, străini în această țară, am devenit, de asemenea, obiectul atenției unui "ajutător". Ne-a acoperit cu întrebări despre momentul în care am sosit, când aveam de gând să plecăm, ce interese de bunuri, ce nume suntem, etc. Numele meu, nu a putut pronunța, pe care am recomandat-o în glumă să-mi spun Jackie Chan. A înțeles acest lucru literal ...

Cu o zi înainte de a plănuia să cumpăr o lanternă portabilă LED. Așa că l-am întrebat pe "ajutătorul nostru" despre cum să-l cumpere. Apoi a început ... Ne-a târât pe niște străzi din spate, a condus mai întâi la un magazin, apoi la altul, la al treilea. În cele din urmă, ne-am săturat și noi, după ce i-am dat douăzeci de ruble pentru eforturile ei, ne-a cerut să ne lăsăm în pace.

Tipuri de Heihe în vecinătatea lui Shan Bao.

Toate tufișurile și arborii sunt formați cu pricepere.

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Aici, de exemplu, ulmul este ghemuit (Ulmus pumila). Ramurile copacului au fost nevoite să crească de-a lungul inelelor metalice. În principiu, nimic nu abstruază, dar arată grozav.

Dar acesta arata ca acest copac, de fapt (sursa foto)

În ultima zi a șederii noastre în Heihe am fost dusi într-un sat dimineața, pentru a putea gusta mâncărurile din restaurantul local. Așezarea în sine nu este mult diferită de satele noastre rusești.

Aici am încercat din nou tot felul de mâncăruri delicioase, dar, de asemenea, am făcut poze în haine tradiționale chinezești.

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

Chifle de sânge chinezesc, aproape indistinguizabile de a noastră, numai fără adăugarea de lapte.

Mai aproape de cină, eram deja în drum spre Rusia.

Literalmente de la scară, am stat într-un taxi și am mers la Yakutsk. Când au trecut pe Tynda, era deja întuneric. Ei au decis să ia un pui de somn, dar sa trezit, nu puțin surprins - totul era în zăpadă (23 mai).

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

În zona Berkakit, avem o anvelopă plană. Și acum, o nouă surpriză - șoferul nu avea un set "de rezervă" sau de reparare. Din fericire, un șofer din Neryungri, care ne-a împrumutat o "banană", ne-a prins. Din această cauză, a trebuit să-l chemăm pe salvatorul nostru Almaz să-și întoarcă din fericire roata.

După cum puteți vedea, Neryungri a fost acoperit și de zăpadă.

Mai aproape de granița regiunilor Neryungri și Aldan erau peste tot camioane grele, care erau blocate aici din cauza gheții.

Profiturile obținute în Nizhny Besty au avut loc numai în 24 mai, înainte ca Yakutsk să treacă prin "Irbis".

Despre călătoria spre Heihe (partea a 3-a)

În felul acesta, micul nostru, dar plin de impresii pozitive, ne-a încheiat călătoria în China.

Condițiile nesanitare sunt atunci când haldele de gunoi nu sunt exportate până în primăvară. apoi se topește și se transformă în baltă de culoare galben-maronie. în care joacă copiii, pentru că nu există loc de joacă. Când au sapat canalul prin oraș. (cum ar fi recuperat), iar apoi, din resturi și noroi, apa devine înfloritoare și miroase

Condițiile ne-sanitare sunt atunci când cumperi dintr-un chiosc Shawarma din mâinile unui vânzător care pur și simplu are o găleată în loc de o toaletă, vânzătorilor de flori frumoase și acest lucru se aplică

Și, în întregul sistem al orașului Heihe toalete moderne, fără acest punct se spala cu detergent, cu un miros bun și chiar de serviciu aproape de bunica mea doar foc Cât de mulți dintre ei în Yakutsk.

Da, sunt multe gunoi așezate pe mașini de stradă, mai ales dacă ați venit ultima oară. de exemplu, în orele de dimineață la ora 8! Piata de dimineata se deschide la ora 5 dimineata. Toate proaspete cald și ieftin și foarte gustos. și nu ieri zi înainte de ieri încălzit în cuptorul cu microunde

În timpul zilei nu există nici o urmă de resturi și nici o urmă - totul este eliminat

Dar aici mergem dimineața la parc și toate gunoaiele de ieri zboară în toată zona. pentru că ștergătoarele nu apar în fiecare zi chiar la 9am! Nu sunt în nici un oraș din Rusia, nici măcar ceea ce China nu a văzut că gardianul a început să măture atunci când era deja ora de vârf de dimineață și toată lumea merge la muncă

Heihe anrocamente cu trupa sa masiv verde, cu cireșe superba si conifere mixte a crea un gust unic De-a lungul malul mării buchet de spațiu pentru oameni și nu pentru mașinile cu un buchet DE LUCRU simulatoare. nu la fel de abrupt în stadionul nostru Tuymaaada, în cazul în care Jocurile Olimpice au bani, iar pentru repararea celor trei simulatoarelor uciși (câteva sute de oameni, Karl) Nedavon nici bani în parcul de lângă monumentul pădurarului a pus trei simulator. așa că câteva zile mai târziu bara transversală a dispărut într-o direcție necunoscută.

Și cât de minunat este pe malul lacului acolo seara. Muzica este tot felul de concerte. o atmosferă bună fără capcane, fără masă și lupte unice dimineața, cu stommering până în inconștient

Mult mai mult se poate spune Ce este cel mai important Heihe crește frumos și devine mai bun și mai frumos. acolo domnitorii își iubesc orașul, își pun sufletul în el și nu taie panglicile roșii cu multă pompare, făcând tentația locului de joacă al copiilor bătrâni. Acolo ei au așezat în tăcere un asfalt nou peste el. pe care încă mai avem 5 ani în tăcere Casele de piatră în stare bună sunt dezmembrate (nu se demolează, nu se sting, se dezasamblau părțile și apoi se folosesc în altă parte) și se construiesc altele noi

Poate e amuzant că în Heise uneori atât de rusă scriu cu greșeli. dar în orașul nostru, apropo, chinezii, în general, pur și simplu nu pot citi nimic în chineză