Descoperirea Spaniei, partea a 2-a din Cuenca

Cuenca a devenit pentru mine un oraș special, unde m-am simțit aproape în paradis. Se pare că nimic special, care nu ar fi fost în alte orașe, dar acum se fierbe. Miezul istoric al orașului prins pe o stâncă spălată pe ambele maluri de râuri mici, dintre care una trage numai pe pârâu. Iar podul peste acest curent devine o graniță, trecând prin care cădeți într-o altă lume.

Puteți ajunge la Cuenca din Madrid cu trenul sau cu autobuzul. Cu privire la situația de tren este enigmatic: tren de mare viteză durează aproximativ 50 de minute, dar un bilet pentru el este în valoare de mai mult de 30 de euro în fiecare direcție, Regional trenurile la un cost aproape egal cu autobuzul, dar într-un mod cheltui aproximativ trei ore. Autobuzele sunt de asemenea de două tipuri: cel obișnuit se duce la Cuenca 2 ore și 30 de minute în spatele 11.50, trenul expres - 2 ore pentru 13.75. Autobuzele sunt destul de confortabile, expresul este în general mai mare decât orice laudă: nu puteți găsi astfel de scaune în nici o clasă de afaceri.

În această zi am început, la prima vedere, cu eșec, dar, după cum sa dovedit mai târziu, acest patch a devenit noroc. Am fost de gând să merg la Cuenca cu autobuzul la 8:00 (stația de metrou stația „Mendez Alvaro“), așa că exact la 7, am stat la ușa restaurantului cu intenția foarte repede, în doar 10 minute pentru micul dejun. Ușile erau închise. Am uitat că micul dejun începe la 7:30. Ce ar trebui să fac? Așteptați micul dejun sau mergeți pe stomacul gol? M-am decis să plec și am făcut ce trebuia, pentru că am reușit să ajung la stația de autobuz fără grabă, să găsesc totul fără nervi, să cumpăr un bilet și chiar să cumpăr un sandwich în cafenea.

Stația de autobuz din Cuenca este mică, curată, situată în apropierea gării, numai stația este puțin mai mică pe strada paralelă. De la stația imediat spre stânga la sensul giratoriu, de acolo spre dreapta merge strada Ramon y Cajal (care mi-a plăcut în Spania - peste tot există semne cu nume de stradă). Ca un punct de reper - un semn galben mare al lui Hostal Cortes. Du-te pe această stradă fără să te întorci, atunci se va schimba numele la Torres și se va termina la podul magic, despre care am vorbit deja. Înainte de podul spre stânga se află mănăstirea franciscană, iar locul din spatele podului se numește Puerta de Valencia.

Descoperirea Spaniei, partea a 2-a din Cuenca

Când m-am pregătit pentru călătorie, am găsit informații că o locomotivă turistică călătorea în jurul orașului, dar în afară de fotografii și de traseu, nu existau alte detalii. Eu însumi am subliniat că dacă voi întâlni unele dintre semnele sale, atunci o voi folosi. Această locomotivă trece prin străzile orașului inferior și prin cel vechi - spre Castelul (Castillo de Cuenca) și spre platforma de observare, iar de acolo puteți merge pe jos și explora orașul. În plus, pe drumul spre orașul vechi trebuie să trec lângă locul unde acest tren face o oprire (Iglesia de San Esteban). Dar nu am găsit urme ale locomotivei, nu am căutat și nu am așteptat, și am avut dreptate, pentru că în oraș nu am văzut-o în următoarele 4,5 ore. Scăzut în sezon. De fapt, erau foarte puțini oameni. Ocazional, au existat turiști solitari, iar din când în când căile noastre au trecut cu un grup de japonezi în numărul unui autobuz, asta-i tot.

Deci, Puerta de Valencia. Imediat după aceste porți virtuale, m-am trezit brusc din virusul lăcomiei, care ma chinuit încă acasă ("Dă-mi pastile de lăcomie!"). Nu vroiam să scap de nicăieri, mi-am pierdut dorința de a inspecta fără întârziere toate obiectele marcate pe hartă, de a merge la toate bisericile și muzeele, de a ocoli toate magazinele de suveniruri. Tocmai m-am dus în oraș, luând un pic în stânga, pentru a te întoarce cu o înclinare spre dreapta.

Adevărul se spune că este un oraș cu labirint, străzile sunt foarte înguste și înclinate, se urcă pe un munte, apoi se înclină drastic și sunt scoase complet în afara locului în care intenționați să ieșiți. Dacă, de exemplu, este scris în ghid dumneavoastră că în stradă Alfonso VIII, puteți obține în așa-numita „Grădina poeților“, alături de care turnul este situat în Saint-Gilles, și apoi prin zona de Carmen, având la dreapta, pentru a ajunge la turn, Torre de Mangana , atunci acest lucru ar trebui să fie crezut cu mare rezervă, chiar dacă cartea dvs. confirmă acest lucru. Pentru că dacă te duci pe strada Alfonso VIII, pe dreapta va fi un perete solid pentru a merge acasă, și o grădină cu un turn este situat chiar în spatele caselor și la nivelul inferior, ce anume această stradă aici, și trece-le încă mai trebuie să caute. Pe partea stângă a străzii, în general, este un zid de piatră solidă, și zona de Carmen (noi trebuie să înțelegem, de asemenea, că această zonă) amplasat exact deasupra capului, și este posibil să treacă pe rampa înclinată. Și pe hartă, într-adevăr, totul este aproape, totul este unul lângă celălalt. Dacă Torre de Mangana poate fi încă văzută la o anumită distanță, multe alte obiecte datorită îngustării neobișnuite a străzilor sunt descoperite numai după ce ați îngropat literalmente nasul în ele. Sau când este văzut de undeva deasupra. Nu este un fapt că poți ajunge la ele imediat după ce te duci în jos, dar cel puțin poți înțelege direcția. Și cu toate acestea, în acest labirint există un trafic de automobile, cele pietonale pot fi considerate doar străzi cu scări sau cele în care mașina nu urcă fizic. Dar, se pare, încercați foarte mult, deoarece oglinzile sunt aproape toate mașinile împărțite în bucăți sau demolate, iar laturile sunt decojite.

Acum, referindu-mă la hartă, îmi spun cum m-am îndreptat: de-a lungul alajelor curgătoare până la mănăstirea benedictină și biserica Sfântului Salvador,

lângă turnurile din Santo Domingo și Biserica San Andres

Arina [fără înregistrare] [05.02.12 14:56:01] IP: 91.122.87. *

Voi adăuga despre călătoria cu trenul.
Stația este în câmp deschis, trebuie să mergeți la oraș cu autobuzul, care vă aduce la stația de autobuz pentru 1.10. Timpul de așteptare al autobuzului + călătoria a durat aproximativ 30 de minute, atât de mult din câștigul de timp este pierdut, dar trenul este foarte bun, bineînțeles!
De acolo, cu autobuzul 1 pentru 85 de copeici, puteți ajunge în orașul vechi. Și nu poți merge pe ea la pătrat cu catedrala, așa cum am făcut-o, și la partea de sus, în cazul în care există o platformă de vizionare, Biroul de informare turistică, care nu vorbește în limba engleză, dar dispus să dea o hartă și trage, că trebuie să ne uităm. Aproximativ de acolo începe 2 rute de mers pe jos de pe pante, de unde priveliști frumoase ale orașului și vale deschise. Fiecare aproximativ 1 km.

În Cuenca, am mers doar pentru că am citit această notă și nu am regret. Mulțumesc!

Stația este în câmp deschis, trebuie să mergeți la oraș cu autobuzul, care vă aduce la stația de autobuz pentru 1.10. În

Probabil, aceasta este o nouă stație, ca în Segovia. Mai devreme, din câte știu, trenurile au venit la stație, situată în spatele stației de autobuz.

Și nu puteți merge acolo în piața cu catedrala, așa cum am făcut-o, dar până la vârf, unde există o platformă de vizionare,

Am avut această idee - pentru a ajunge la partea de sus și du-te jos de acolo (? Amintesc ideea unei locomotive), dar acum mi se pare că am avut dreptate, am început să exploreze orașul de mai jos. Dacă urci imediat sus, atunci imediat "mâncați toate dulce", și apoi totul merge în jos. Când treceți de jos, obțineți treptat o doză tot mai mare de admirație. Ei bine, la etaj e un crescendo!

Mulțumesc, Arina, pentru adăugări importante, acestea sunt, sigur, utile pentru viitorii călători. Mă bucur că ați fost de folos.

Am uitat să dau imediat referințe la celelalte părți: