De la Beijing la Shanghai! -

Note de călătorie, Ziua 4

Continuăm călătoria noastră prin China! Ieri am plecat de la Beijing și m-am dus la sud.

01. Dimineața e bună, dacă te ridici devreme! Mă trezesc cu rațe Beijing la ora 5 dimineața și mă duc la gară. Noaptea înainte am rezervat un taxi la 5:30 dimineața. Mă duc la recepție, dar îmi spun că nu există nici un taxi. "Nimeni nu a venit, domnule, șoferii de taxi nu vor să se ridice atât de devreme! Încearcă să ajungi la gară cu metroul", - tipul din spatele tejghelei îmi spune vestea plină de bucurie. A trebuit să prind un taxi pe stradă. Chinezii încep să lucreze la ora 8 dimineața, astfel încât pe străzi, cu excepția smogului de dimineață și a trecătorilor rare, nu există nimeni. La stație ajung 10 minute în loc de planificat 30)

03. În afara ferestrei întâlni destul de neobișnuit pentru picturi China

04. În întreaga China, un smog teribil. Motivul pentru aceasta este dezvoltarea rapidă a industriei Chinei, există fabrici și cărbune arse în centralele electrice. Acum, China se luptă activ cu poluarea aerului: la Beijing, a introdus rata autoturismelor Euro-5, centralele electrice trec la gaz, poate că într-o zi, chinezii vor vedea cerul albastru, dar pentru moment totul se află într-o ceață.

05. Privind la fereastra unui tren de mare viteză nu este mai puțin interesant decât angajarea în gaura unui avion care zboară peste China. Imaginea este uimitoare: toate cele 5 ore de călătorie în afara ferestrei sunt pasarele cu mai multe benzi, interdependente cu mai multe niveluri, case cu mai multe etaje, fabrici, sere.

06. Totul este în construcție. Aici mergeți 5 ore și în afara ferestrei o clădire mare de mii de kilometri.

07. Nu există păduri sau câmpuri orfane.

08. Robinetele sunt peste tot. Nu este clar unde se termină un oraș și începe un altul.

09. Peste tot blocuri de clădiri înalte.

13. Drumuri noi și depășiri.

15. În chestiuni de importanță statală, m-am dus în orașul Zhenyang, trebuia să vizitez o fabrică pentru a cumpăra tehnologii de construcție secrete. Curând le voi aduce în Rusia și nu o vom construi mai rău decât în ​​China!

16. Case pentru muncitori

17. Se construiesc noi fabrici de pretutindeni. În general, este uimitor să conduci 40 de minute de-a lungul unui copac înflorit, în care se înmoaie, în jurul căruia se află fabrici și plante nesfârșite.

18. Din nou în tren și în Shanghai! Designerii chinezi, după părerea mea, au furat forma farurilor din Infiniti;)

19. Seara ajungem la Shanghai, aici am un transfer la un avion din Guangzhou.

20. Există doar 2 ore pentru o plimbare. Stau în metrou și conduc spre Piața Poporului, de acolo, de-a lungul unei străzi pietonale spre dig. Traseul turistic. În Shanghai, am fost deja de 3 ori, așa că am decis doar să-mi ascund amintirile.

21. Shanghai Îmi place, oraș frumos

22. Oamenii, zgârie-nori - ce altceva este necesar pentru viață?

27. Coada pentru îmbarcare în autobuz

28. Pentru ceea ce iubesc Shanghai - deci este pentru contraste. Cineva este filmat pentru albumul de nunta din fundalul vitrinei Rolex.

29. În jurul colțului o femeie în pijamale aruncă gunoi la intersecție. Și asta e Shanghai.

30. Cineva cumpără o rochie nouă chiar pe stradă

31. Și cineva își gătește propria cină

34. Rețineți că chiar și pe străzile înguste ale cartierelor sărace este incredibil de curată.

36. Shanghai Metro, despre el am scris un post.

37. Varianta stației fără uși.

Noaptea a zburat la Guangzhou, unde voi fi 2 zile.