Cum să obțineți un loc de muncă în industria modei

Lucrul în domeniul modei este o vacanță nesfârșită, la care șampania curge ca un râu? După ce a vizitat evenimentele groase, Konstantin Khudov este gata să argumenteze acest lucru.

A reușit să se implice! - M-am certat, trăgând o valiză incredibilă pe scările metroului din Paris. Într-o valiză - cea mai valoroasă pe care o poate produce industria modei: eșantioane dintr-o nouă colecție, care, la toate costurile, trebuie livrate la Londra. Pierzând transpirația, îmi trag încărcătura către Gara de Nord pentru a prinde ultimul Eurostar. După cum doriți, dar nu numai așa mi-am imaginat un loc de muncă în lumea modei.

Ideea de a schimba sfera de activitate a apărut acum trei ani, când m-am mutat la Londra. Până în acel moment am reușit să lucrez în reviste, ziare, pe un canal de muzică, în domeniul distribuției de filme de PR și de film. Și aici, în Londra, mi-a dat seama - un nou tip de studii pot deveni modă. Resemnat cu ideea că un designer nu am venit (v-ar fi văzut acest lucru, a se vedea schițele mele), am decis că cel mai interesant pentru mine pentru a reprezenta-managementul modei și PR. M-am dus la modă de departe: amintindu-mă de trecutul jurnalistic, am început să pregătesc recenzii ale Săptămânii de modă din Londra și să intervievez designerii britanici pentru publicațiile ucrainene. Spectacole, petreceri, prezentari, fotografi stil de stradă (o dată chiar și capturat imaginea nedopanka mine pentru The Mail) - aici este, lumea modei, astfel încât toată lumea visele! O lume în care în loc de apă minerală beau șampanie și nimeni nu mănâncă vreodată. O lume în care nu există loc pentru lucruri urâte și gust neadecvat, iar pungile de călătorie pot fi doar cu sigla Céline. O lume în care toată lumea discută despre următoarea colecție Prada cu aspirații, luând poziții teatrale. Deci, toate acestea sunt o minciună flagrantă. Moda este sânge, transpirație, lacrimi și o muncă incredibilă care este investită în crearea colecției și apoi în producția și vânzarea ei. Moda - acesta este iadul, lovind în care, probabil, nu veți ieși.

Pentru a-mi face visul real, m-am dus la designerul britanic al pantofilor scumpe. Odată a fost steaua scenei de modă din Londra și a creat colecții de succes nu numai pentru propriul său brand, ci și pentru Paul Smith și Anna Sui. Cu toate acestea, refuzând să se alăture în timp util unuia dintre conglomeratele de modă, acesta a rămas independent și cu o nișă, dar cu o istorie de credit foarte dificilă. În general, problema bugetului din cadrul companiei a fost destul de acută. În biroul acestui designer, n-am întâmplat accidental: un student lunar în magazinul său la sfârșit de săptămână. Nu exista niciun sens financiar în această ocupație: banii câștigați în după-amiaza s-au evaporat în acea seară într-un pub sau restaurant. Dar, totuși, pentru a comunica dimineață cu încălțămintea de cumpărare a aristocrației din Londra, a fost nu numai veselă, ci și informativă. Nici nu vă puteți imagina ce fel de lucruri, cu abordarea psihologică potrivită, adevărata doamnă este gata să-i spună tânărului necunoscut din Europa de Est. Dar nu este vorba despre asta.

Cum să obțineți un loc de muncă în industria modei

Adevărul este că am început să lucrez o săptămână și jumătate înainte de prezentarea colecției de primăvară-vară de la spectacolul de modă din Paris. Asta este, tocmai în momentul în care totul este necesar aici și acum, și nu un minut mai târziu. După câteva zile de la existența biroului meu, am primit o invitație de cinci sute de piese - și apoi am început să înțeleg unde am plecat. În două ore, jumătate din invitații trebuiau ambalate în plicuri, semnate și trimise cumpărătorilor. "Glumești!" - M-am gândit. Dar când am primit o jumătate de mie de lire pentru timbre și am cerut să merg la oficiul poștal, mi-am dat seama că nimeni nu va glumi. În zilele următoare au existat și mai multe invitații și plicuri, imprimarea de cărți pentru mâine (în loc de o săptămână și jumătate), ceea ce aproape ma făcut să mă sinucid; o excursie la metrou în orele de vârf de dimineață, cu o oglindă în lungime, cumpărată în Argos; încărcarea detaliilor standului de expoziție din metal și sticlă nedemontabile la vana de la etajul al treilea al biroului nostru. După ce am trimis toate aceste bunuri la Paris, am expirat, sperând că a fost trecută cea mai obositoare etapă și mă așteaptă cinci zile delicioase în capitală de modă mondială.

Apoi a fost Ziua Groundhog - mai precis, cinci zile cu absolut același program. Într-un pavilion înfundat, fără aer condiționat, timp de zece ore pe zi, cu o pauză de cincisprezece minute pentru prânz, am comunicat în permanență cu clienții, presa și agenții. Tot ce a rămas forței după o zi de lucru - cina undeva în apropierea hotelului. Petreceri nebunești până dimineață sau vizionare de la Turnul Eiffel la Paris, în timpul nopții, cu un pahar de șampanie în mână? Despre ce vorbești! În fiecare dimineață, la 08:45, într-o formă perfectă și forma perfectă, cu zâmbete strălucitoare pe fețele lor umede a trebuit să stea în locurile lor, deoarece cumpărătorii japonezi folosit pentru a face comenzi mari, este dimineața devreme.

Ultima zi a expoziției. Vestea că mașina expres din nou sa rupt în jos și nu va veni, ne vom întâlni sub cor indignat de organizatorii evenimentului: „Nu se poate sta aici!“ Miraculos, găsi un magazin local, în cazul în care vă puteți lăsa standul naibii, pentru un record de 45 de minute să-l demontați (să înțelegeți : această structură de 15 m, șuruburi înșurubate) aruncă câteva sute de pantofi în saci mari și a alerga afară pe ocupat Rue de Rivoli, în speranța de a prinde un taxi și de captură încă ultimul „Eurostar“. Speranța moare exact într-o jumătate de oră: capturarea unui taxi în capitala Franței în timpul Săptămânii modei este pur și simplu ireală. Asteptam o aruncare de mars cu valizele mai sus mentionate si doua transplanturi in metrou fara scari rulante. Merită să plătească tribut parizienii: a se vedea încercările noastre de a strânge sarcina la scara următoare, ei nu au cuvinte a venit și cu mine și colegii mei au ajutat fragil.

Cel mai probabil, expresia nebună, dar incredibil de deliberată a fețelor noastre a afectat ofițerii vamali care, contrar regulilor, ne-au lăsat în ultimul Eurostar cu 15 minute înainte de a fi trimis. Aici aș vrea să scriu că șampania pe care am băut-o într-o mașină de restaurant pe drum spre Londra a fost cea mai delicioasă din viața mea. Dar de ce mint? Absolut epuizați, am băut bere și am mâncat mâncăruri indiene încălzite în cuptor cu microunde. Și da, a fost una dintre cele mai așteptate și memorabile mese din viața mea!

Înapoi în Londra, primul lucru pe care am vrut să-l fac era să renunț la slujba mea. Dar, după ce a trecut peste acest gând, și-a schimbat mințile. Îmi plac moda, și dacă tot acest haos este inevitabil - bine, sunt gata să merg la violuri și sacrificii viitoare. Lăsa într-o oarecare măsură moda este un iad real, dar imprevizibil, interesant, nebun și atât de atractiv! Cel puțin, nu te vei plictisi într-un astfel de iad.