China partea 5

Din vârful de un munte pe celălalt drum pentru a merge, la o altitudine de trasee din jurul 300metrov merge pași destul de dificile și balustrade, dar când vezi un exemplu de pensionari chinezi merg devine mai ușor. De-a lungul întregului drum există platforme de observare cu priveliști ale defileului.

De la telecabina Yungu la hotelul nostru Beihai (Beiihai / 北海 宾馆) am mers cam o oră, am oprit, am admirat, am fotografiat.

În camera am fost foarte surprins de grăsime pături uriașe și sacou matlasat amuzant în roșu, așa cum sa dovedit tot acest lucru este foarte necesar, pentru că noaptea temperatura scade la 0, și nu s-ar fi luat nici haine.
Hotelul a lăsat toate lucrurile de mers pe munți în direcția Grand Kanyon. S-au urcat pe diferite platforme de vizionare, iar unul dintre ele a fost Top of the Peaks (aka Bright Summit), care avea o înălțime de 1900m, din care era o vedere izbitoare a canionului.

Ori de câte ori este nivelul norilor sub vârfurile muntoase din zonă pot fi observate efecte luminoase interesante, cum ar fi „Cloud Sea» (雲海, Yunhay) și „Lumina lui Buddha» (佛光, Foguang), ceva de genul asta, se pare că am văzut.

Pe măsură ce norii din munți se mișcă foarte repede, același loc în diferite fotografii arată diferit.

Făcând înainte, nimic altceva nu ne-ar putea împiedica să capturăm toate momentele zorilor. Primele raze ale soarelui ne-au încălzit fețele.

După zori, ne-am întors la hotel, ne-am distrus și am călătorit prin munți și chei. Planurile au inclus o plimbare de-a lungul laturii vestică a munților și o coborâre pe liftul Yuping.
Mers pe jos nu este ușor, diferențele mari în altitudine de la un munte la altul consumatoare de energie, și numai datorită traseului chinez constructori în acest fel se poate face și copiii și persoanele în vârstă. Chinezii au făcut, tot drumul, există semne cu numele de zone de sondaj, toalete, banci, chioșcuri pentru gustări și mese. Fast food din aceste locuri este porumb fiert, cârnați de soia fierți și ouă fierte în sos de soia. După caloriile petrecute pe urcus, această masă părea uimitoare!

De-a lungul călătoriei, portari sunt întâmpinați, care, pentru bani în plus, poartă pe bătrâni pe terenuri dificile. În locurile periculoase înguste, unde s-au adunat o mulțime de oameni, sa organizat un trafic bidirecțional. Au fost o mulțime de oameni în această parte a munților sau am lovit ora de vârf

Am coborât la lift și am ajuns în Tankou, apoi Huangshan și pe trenul de noapte s-au întors la Shanhai.