45 de recenzii ale Teatrului Academic de Stat Mariinsky de la St Petersburg,

Nu este absolut clară ce Petru este mândru. Mariinsky a fost mult mai rău decât opera Odesa și Lviv, și chiar interiorul Operei de la Kiev va fi mai bogat. Clădirea Mariinsky însăși este mai degrabă o stație de cale ferată decât un templu de artă. Și alături de cele mai bune teatre din Europa (Garnier, Burgtheater, shtatsoper, Semperoper, și Koventgarden T. E., și așa mai departe. N.), Peter se uită la toate în nici un fel. În principiu, în Rusia nu există deloc teatre normale - că marele teatru este că Mariinsky este atât o fermă colectivă patologică cu ambiții nesănătoase. În general, nu o compensare.

E posibil? Ieri - 10.01.15 - M-am dus la Teatrul Mariinsky pentru "Nunta lui Figaro". Îmi place opera, a fost o gust de mare plăcere. Dar a fost groaznic! Solistul nu și-a atras ariile, orchestra a înecat totul și a ieșit din ton. Top parte și duetytrio au fost biciuit ((Se pare că, chiar și Mozart poate fi stricat. Se întâmplă și în alte țări, în case de operă neraskhvalennyh din Praga a fost mult mai bine. Sa va fie rusine, tovarăși-mariintsy! Și îmi pare rău pentru școală de operă rus!

Pentru prima dată a vizitat o nouă etapă a Teatrului Mariinsky. Impresiile mele sunt extrem de greu de exprimat în cuvinte. Nu mi-a plăcut totul. Îmi place cu adevărat Teatrul Mariinsky, fiecare vizită pentru mine este o sărbătoare. Dar noua scenă ma lăsat uimită. Multe conversații efectuate pe o acustică unicității despre capacitățile tehnice ale scenei, cu privire la proiectarea de margine de tăiere, și am văzut și auzit ( „Turandot“), ceva de neînțeles, sau mai degrabă totul a fost invers. Aveam scaune pe balconul din centru. Și ce? În unele. Data viitoare ›

Nu sunt un mare fan al teatrului, deci poate că acesta este un sfat. Teatrul Mariinsky, desigur, este una dintre cărțile de vizită de la Petersburg, în opinia mea prea mult prins. Prețurile pentru spectacole sunt extrem de ridicate și se arată. Înăuntru totul este prea pretențios și magnific. Dar odată ce trebuie să te duci și apoi să decidă singur - ai nevoie de ea?

Trupa de balet a Teatrului Mariinsky este faimoasă în întreaga lume, iar când am ajuns la St. Petersburg, am vrut, desigur, să venim aici la balet. Preturile pentru "Lacul lebedelor" sunt ridicate in ceruri si am ales baletele de one-act Balanchine, mai ales ca Ulyana Lopatkina a dansat intr-unul dintre ele. Totul a fost minunat și sănătos, clădirea teatrului în sine, sala, impresiile puternice. Dar baletul în sine a fost foarte surprins. Sentimentul că dansatorii din primul an au dansat, ceea ce părțile nu știu cu adevărat. Mai ales o fată din când în când reconstruită. Data viitoare ›

Probabil cel mai faimos și cel mai mare teatru. Travel a fost în St. Petersburg și prietenul târât la balet „Lebede albe“ nu a vrut să meargă și cum am crezut că biletele erau foarte scumpe. Înainte de aceasta, baletul nu a fost niciodată decis că ar putea fi interesant, dar în cele din urmă, cu mare dificultate a petrecut primul act. Era teribil de plictisitor, și nu este clar, dar nu era încă foarte confortabil să stea pe, așezat pe balcon în caseta în primul rând, piciorul odihnit pe gard, nu să se sprijine pe el, se lasa pe spate, de asemenea, nu este posibil. Data viitoare ›

Acesta este situat în centrul istoric, o clădire frumoasă. Trupa a fost un vizitator (Opera de la Krasnodar), opera nu a cantat complet ("Aida"), costumele nu se potriveau cu epoca. În sală erau mulți străini, era o rușine.

Am mers cu prietenii la o comedie, totul a fost plăcut, o piesă frumoasă, dar înaintea noastră unul dintre spectatori a strălucit pe actori cu un pointer, a venit securitatea și ne-a cerut să ne pensionăm. Pentru o lungă perioadă de timp am încercat să-l convingem că nu suntem noi. Nici măcar nu ne-a ascultat, în cele din urmă spectacolul nu sa terminat de privit.

Pentru prima dată a vizitat celebrul Teatru Mariinsky pe piesa „Ruslan și Ludmila“ pe scena și a rămas într-o mare plăcere în toate lucrurile de construcție magnific enumerate, muzica strălucitoare a Glinka și stadializarea minunat, decoruri si costume, orchestra, și multe altele mai mult. Mulțumesc tuturor pentru glorificarea muncii tale de cele mai bune eșantioane de clasici mondiali!

E posibil? Ieri - 10.01.15 - M-am dus la Teatrul Mariinsky pentru "Nunta lui Figaro". Îmi place opera, a fost o gust de mare plăcere. Dar a fost groaznic! Soliștii nu a trage arii sale, orchestra s-au înecat totul și a jucat dezacordat. Top parte și duetytrio au fost biciuit ((Se pare că, chiar și Mozart poate fi stricat. Se întâmplă și în alte țări, în case de operă neraskhvalennyh din Praga a fost mult mai bine. Sa va fie rusine, tovarăși-mariintsy! Și îmi pare rău pentru școală de operă rus!

Cu o mică întârziere cu privire la premiera operei "Faust" în Mariinsky. Este o sarcină destul de dificilă de a prezenta tuturor cu o operă iubită și bine-cunoscută într-o nouă versiune, în special cu utilizarea noilor tehnologii, dar mi se pare că aceasta este o premieră demnă! Din nefericire, "Faust" a văzut pentru prima dată, așa că am fost fericit pofta pentru această producție! Ceea ce este surprinzător, chiar și în ciuda așteptărilor mari, nu a fost dezamăgit! Desigur, mulți nu pot fi de acord, dar nu sunt un critic și, în plus, producția originalului este cu atât mai ambiguă. Data viitoare ›

Am urmărit nunta lui Figaro. Teatrul Mariinsky este cel mai bun din Sankt Petersburg. Uimitoare în tot! Atât arhitectura, cât și decorarea interioară. Necesită pentru o vizită, tuturor fanilor de operă și balet. Performanța lui Figaro este puțin strânsă și nu foarte dinamică. Recent a fost în Opera de la Viena și a remarcat imediat diferența dintre soliști, nu în favoarea lui Mariinsky. Anul trecut s-au văzut alte producții - au avut mai mult succes (Boemia). Dar de dragul teatrului poți viziona orice joc!

Cel mai renumit balet al Teatrului Mariinsky, adevărata valoare a culturii rusești de câteva secole, este de aici. Numit după soția lui Alexandru al II-lea, împărăteasa Maria Alexandrovna.

Teatru uimitor, unul dintre cele mai bune din lume. Am fost destul de norocoasă să vizitez baletul magnific "Legenda iubirii" cu solista incomparabilă Ulyana Lopatkina. Cu sinceritate, sfătuiesc pe toată lumea, dacă, desigur, reușesc să obțin bilete. Impresii și din balet, din costume și din peisaje - nu pot fi transferate.

Teatrul Mariinsky este cunoscut dincolo de țara noastră și în străinătate. Aceasta este într-adevăr o perlă din Petersburg. Acustica în sală este pur și simplu uimitoare - stați și gândiți-vă cât de mult efort este investit în această capodoperă.

Când mergeam la teatru, nici măcar nu am știut ce să purtăm). Impresionante și exterioare, și, bineînțeles, în interior, iar jocul actorilor este o lume diferită, ceea ce auziți și vedeți la televizor nu este că trebuie să mergeți și să îl vedeți în viață.

Una dintre cele mai vechi și maiestuoase teatre ale orașului. Cladirea Teatrului Mariinsky este un monument arhitectural al orasului. Și înăuntru, o atmosferă fascinantă. Nici un balet aici nu trece fără scaune goale, vândute constant. Însuși, pentru prima oară, care a venit aici, a fost fascinat de balet.

Teatrul Mariinsky nu este departe de casa mea, este la aproximativ 10 minute de mers pe jos, a mers cumva cu familia mea, totul a fost minunat! Da, biletele au meritat! Ne-a plăcut foarte mult și credem că vom merge acolo de câteva ori. A fost foarte cool și confortabil!

Ei bine, cine nu cunoaște Teatrul Mariinsky. Locul foarte popular printre cele mai înalte straturi ale lui Peter. Opera, balet. După cum înțelegeți, un cunoscător este gata să plătească o sumă ordonată pentru un bilet pentru o astfel de performanță. Și oamenii obișnuiți trec.

Teatrul Mariinsky este frumos și delicios nu numai din exterior, dar și din interior! Chiar și atunci când conduceți, veți găsi întotdeauna timp pentru a admira această clădire uimitoare. În interior, totul corespunde aspectului exterior. Nu trebuie să vorbiți despre calitatea producțiilor faimoase ale teatrului - trebuie doar să o vedeți!

Din vizita la Teatrul Mariinsky nu exista decât o admirație extraordinară. Spectacole minunate și actori celebri nu vă vor lăsa să vă plictisiți. Clădirea în sine arată foarte frumos, camere confortabile și personal plăcut - va face un sejur de neuitat.

Desigur, cu Bolshoi la Moscova nu poate fi comparat, dar încă un teatru mare! Adevărul este cu "prețuri excelente". Dar din plăcerea jocului, totul se plătește de două ori! Mai ales faimoasa "Marinka". Aici joacă cei mai buni actori, pun cele mai bune scenarii.

Am văzut Balul Sylphide, care a fost cu adevărat remarcabil! Am discutat într-adevăr călătoria pentru că a însemnat o zi foarte lungă. Dar a fost cu siguranță unul dintre cele mai izbitoare evenimente din Sankt Petersburg. Mariinsky a fost minunat și câteva sfaturi: 1. Dacă aveți nevoie de numerar, există un ATM în hol, dar nu uitați să obțineți facturi mici. 2. Țineți minte că un pahar de șampanie costă 1000 de ruble.

Pentru toți amatorii și teatru entuziast, vă sfătuiesc cel puțin o dată să mergeți la acest mare teatru. Totul este atât de monumental încât nu există cuvinte. După reparații, sa deschis și nu pare să se schimbe puțin. Spectacolele sunt foarte profesioniste și atât de multe feluri de performanțe, deși prețurile pot să te muște puțin, dar cel puțin o dată pe an, nu o să regret.

Cei care au vizitat St. Petersburg trebuie să meargă neapărat la acest teatru. Afară, clădirea este izbitoare în arhitectura sa. Am urmărit baletul Cenușăresei, nu numai că se desfășoară, ci și anturajul interior, frumusețea incredibilă.

Este pur și simplu inacceptabil să vizitați St Petersburg și să nu participați la Teatrul Mariinsky. Singurul lucru pe care trebuie să-l gândiți în avans la bilete, sau va trebui să plătiți foarte mult. În orice caz, merită vizitat aici. Și interiorul și clădirea în sine sunt pur și simplu magnifice.

Mobilă și decorațiuni în nuanțe de smarald, și ispititoare departe și scaune sunt foarte confortabile, iar locația spectatorului în sine nu este afectat de a asculta opera - o scenă perfect vizibil din orice punct, o acustică foarte înaltă calitate. În general, cel mai mare scor pentru toți parametrii, vă recomand, mi-a plăcut foarte mult!

Un loc minunat! Totul este atât de pictat, strălucit, te simți inteligent! Cativa straini in jur! Am urmărit baletul de pe primul rând al tarabelor, doar superb, o priveliște minunată, deși este mai bine să luați bilete la mezanin. Starea de spirit după o astfel de campanie se îmbunătățește exact timp de 3 zile.