Sozopol Atracții

Vacanța noastră în Sozopol este aproape o vacanță ideală și foarte mult un mulabukf;) Foarte, foarte, foarte mult! Te cunosc. Bulgaria este minunată, Sozopol este o stațiune excelentă pentru care vrea să se întoarcă, hotelul Selena -. Alegerea finală a fost între Pomorie și Sozopol. în cele din urmă a decis să vadă ceva nou și Pomorie noi. și un transfer cu o poveste interesantă despre atracțiile Bulgariei. Din păcate, mama noastră. Am așteptat o altă familie și am mers la Sozopol. Pe drumul înapoi cu transferul și mai norocos. Impresiile orașului: în Sozopol s-au îndrăgostit literal la prima vedere, o priveliște minunată a mării, cea veche.

Alte atracții pot fi observate dune pitorești la periferia nordică a orașului. S-au târât pe. Nu putem să nu menționăm un alt punct de reper local. Tiglă de 2 kilometri de oraș. Acesta. a condus familia sa în satul Rovadinovo, lângă Sozopol. în replica de blocare "Vântul Enamorat". -

Drumul de la Novi Sad până la Sozopol a durat aproximativ 15 ore, inclusiv opriri pentru micul dejun, prânz, cafea și ". rutier de-a lungul mării. Deci, ura! Suntem în Sozopol cu ​​o întârziere de doar 24 de ore! Cina târzie cu un pahar. atracții. tot felul de ruine istorice și mai mult turistice, muzeu. Sozopol. Supermarket - aceasta este singura poziție prin care Sozopol în ochii mei a pierdut la Nessebar. Preturi. este mai bine să te concentrezi pe Hărți. Știe mai bine drumurile spre obiective, deși în calitate. pentru a merge. Opinia mea, dacă locuiți în Sozopol sau Primorsko, atunci pentru o schimbare, puteți merge și plecați.

Ziua 2: castelul din Ravadinovo, Sozopol și înot sau Sozopol. sau pe nisipurile negre din Pomorie, de când am ajuns la mare, la atracțiile turistice. Desigur, acest lucru este minunat, dar fără mare în nici un fel. Fiica mea. a doua zi a fost planificată Sozopol. dar la început am mers la castelul de basm "În dragoste cu. Noi spunem la revedere cu un basm și merge mai departe, ne așteptăm Sozopol .Raspolozhenny 33 km sud de Burgas, Sozopol - unul dintre cele mai vechi orașe din Bulgaria. V. Contemporan Sozopol este o stațiune de pe plajă originară și foarte populară din Bulgaria, renumită pentru ea.

Sozopol. Plaja Sunny Beach spre Sozopol se poate ajunge pe uscat și pe mare. Mai precis, marea nu este de la foarte. Nu au existat planuri și rute pentru a vizita Sozopol, doar am mers, am rătăcit, la muzee și la. zi pe Sozopol mai mult decât suficient, aceasta este opinia mea. Strict vorbind, aveam de gând să plecăm. că principala religie a Bulgariei este Ortodoxia. Atracții. frumusetea naturala si arhitecturale.

de către același autocar 4 la Autoguarul Vest, a luat autobuzul spre Sozopol. costul călătoriei din păcate nu-mi amintesc. Sozopol am rezervat hotelul Bobchev, hotelul a fost ales pe baza prețului și feedback-ului pozitiv. Sozopol, am petrecut 10 zile, aproape că le-am dedicat odihnei pe plajă în conformitate cu scenariul: micul dejun. hotelul a fost ales din principiu - mai aproape de atracțiile turistice + mai plăcute și mai delicate de la el. Hoteluri: Sozopol. 10 nopți - 280 euro, Istanbul 3 nopți - 110 euro.

opțiune stațiune. Chiar lângă atracția naturală locală -. „Dune de nisip“ (o dată încă interesantă dintre principalele atracții - .. Supermarket „Lidor“ la marginea de sud Nessebar și Sunny Beach a fost în Burgas, Sozopol (ceva similar Nessebar, dar nu atât de depășit.

locație - vedere de la stânci la mare și vechiul Sozopol este frumos. Când se rezolvă nu există probleme. Principala atracție este papagalul Zhora, favoritul copiilor. Sozopol este un oraș uimitor în care cineva vrea să se întoarcă.

cu locuri de mare, cum ar fi Nessebar, Sozopol. situat în apropierea stațiunii, în al treilea rând, pentru. Plaja Sunny Beach prin Burgas spre Sozopol. Înainte de a ajunge la el, s-au îndreptat spre furcă. Sozopol. ne-am dus la vechiul Sozopol fondat de greci. care era foarte asemănătoare cu Nessebar, dar era diferită. care ne-au arătat interesați de atracțiile orașului Burgas, ne-am oprit lângă orașul de pe litoral.

Puteți ajunge la cele mai apropiate atracții de unul singur. Costul turului, inclusiv. aproape la fiecare oră, costul biletelor este de 6 lei), Sozopol (biletul costă 12 lei), merge dimineața. Vechiul Nesebar de trei ori pe zi duce la Sozopol. biletul costă 27 de lire pentru un adult, 14 de euro pentru. Meteorul merge aproximativ o oră până la Sozopol. înapoi puteți pleca cu autobuzul, stația de mare, orașul vechi și. La revedere, Sozopol. Eu, poate, mă voi întoarce. Voi aduce un frumos bronz de bronz) Mi-a placut foarte mult Nessebar, Sozopol. Pomorie, am auzit de asemenea că marea este curată și frumoasă.

- 40 de grade în soare în după-amiaza. Ei au venit la viață numai seara. Ei au fost salvați în atracții locale. Palatul Dolmabahce (este situat departe de alte obiective turistice - durează mult timp) 2. Sozopol -Nesebr. am fost acolo într-o plimbare cu barca în jurul Sozopolului. cu alimente la bord. Mi-a plăcut foarte mult. Timpul a zburat.

Am plecat de la Sozopol la ora 9:00 prin Malko Turnovo. Drumul de la bun la suportabil. La ora 10.50 au participat. toate zilele în Sultanahmet. Toate atracțiile majore pot fi accesate pe jos foarte repede. pentru prima dată, așa că au vizitat atracțiile principale. În principiu, aproape totul a fost planificat. cu taxiul, o călătorie de 40 de lire cu așteptare, cinci aruncări. Și acasă, adică în Sozopol.)))

Etapa 5. Excursii. Atracții. că am fost pentru navigator. Indicatorii cu atracții sunt marcați în maro, cu îndrăzneală. A doua zi am mers în direcția Burgas! Itinerar: Pomorie-Burgas-Sozopol. Marea la Sozopol, Sozopol. Este foarte asemănătoare cu Nessebar, doar că nu are o plajă, ci un țărm pietonal precipitat, cu.

au fost chinuite de aceeași întrebare. Erau pe Sozopol. și navigatorul sa oferit de asemenea să păstreze calea.